abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 16:45:26 #151
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53303785
Wie is 'de grote baas' van Nederland? .
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_53304075
Wat vond je familie ervan?
Hoe kreeg je het spul?
Heb je het ook aan minderjarige verkocht? (cocain dan)
Xbox Live: koenpijl
pi_53305226
Jeez, is TS geliquideerd ofzo?
pi_53305657
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:42 schreef dawg het volgende:
15 toen je begon, 6 jaar lang gedaan, dan ben je dus 21.
En hij is er ruim een jaar uit, dus 22 of 23
pi_53305961
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:06 schreef B_BOY het volgende:
vragen die ik maar even zal beantwoorden dan heeft de ts er niet zo druk mee.
so how's your evening so far?
pi_53307289
Sorry. Had het druk.
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef yosander het volgende:
1.Waar sloeg je je drugs op dan?
In de garage, onder je matras of bij een 'vriend'?

2. Weten/wisten je ouders er eigenlijk wel van?
Meestal in mijn auto. In een plastic zak die je in je boxtershort stopte. Veel van dat soort plaatsen. Had ook een vriend wiens vader boer was. In het dak van zijn schuur zat ook wat.

Dat is een zeer persoonlijke vraag. Mijn relatie met mijn ouders is niet zo goed. Laat ik het er maar op houden dat ze het niet merkten.
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef LENUS het volgende:
Waar bewaarde je het geld, kan me voorstellen dat je met dikke pakken biljetten te maken kreeg?
Overal. Niet in je huis. Dit omdat je het bij een inval van de polite alles kwijt kan zijn. Veel collegas bewaarden het bij hun vriendin in huis. Ik deed dat soms. Vaak ook bij vrienden.
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:19 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hoe verliep de bestelling/uitwisseling van goederen? Was jij telefonisch te bereiken. Of werd je gepiept en belde je terug? En waar bracht je het dan heen? Met hoeveel rommel liep je op zak?
Bestelling verliep over de telefoon. Het woord drugs of coke mocht dan niet vallen. Meestal een mobiel met pre-paid kaart. De ontmoetingsplaats was vaak een tankstation met groot parkeerterrein. Meestal rond de 50 ponypacks.
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef justmattie het volgende:
Heb je wel eens bolletjes geslikt, omdat de kit eraan kwam ofzo ?
Nee
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heel goed topic ... Nooit gecontroleerd door de belastingdienst ?
Nee. Waarschijnlijk omdat ik zo op paste.
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

.

Nog een vraag: weet je uit welk land die zooi kwam? En hoe het via welke weg bij jou kwam? .
Geen idee. Ik ken de voorgeschiedenis van de drugs niet. Ik weet alleen dat ik betaalde en ik mijn zooi kreeg. Wat voor beide partijen het beste was.
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 01:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of het niemand opviel, je levensstijl, het uitgeven van meer geld, het bezit van auto's en scooters bv en dan denk ik aan mensen zoals je ouders of kennissen, schoolvrienden etc die niet wisten dat je in die 'business' zat. Ik bedoel, als je bv 24/7 telefonisch bereikbaar was, dan moest dat toch opvallen.
Kreeg je (lastige) vragen en zo ja hoe ging je daarmee om?
Tuurlijk viel het op. De halve stad wist het. Al mijn vrienden wisten het. Nooit verteld maar ze wisten het. Leraren hadden vaak een vaag vermoeden. Ik kreeg bijna nooit vervelende vragen. Misschien was het angst. Ik weet het niet. Vragen werden vermeden met een vaag verhaal van een goedlopend bedrijf of een erfenis.
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 03:16 schreef J.F.Sebastian het volgende:
kwam je bij klanten thuis, of sprak je ergens af in het centrum of bepaalde openbare plekken?
Zie hiervoor. Als ik aan andere dealers verkocht was het op parkeerplaatsen. Als ik aan iemand verkocht haalde ik ze op en reed naar een afgelegen plaats.
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 03:36 schreef ppi het volgende:
Je sprak over een afkeer mbt weed.

Zou je dit willen toelichten ?
Weed is sloom zijn. Af en toe geeft niet. Als je jong bent en je hebt geen verantwoordelijkheden geeft het niet. Als je alert moet zijn is het alles.

Wiet werd door bijna niemand vast gebruikt. Bij een feestje kon het wel.. Maar iedere dag wat smoken of meerdere keren per week is dom. Je gaat dan leven naar je wiet. Je staat op en gaat op zoek naar je joint. Dat is dan prioriteit en niet je zaken.

Je geheugen moet goed zijn. Je moet duizeden dingen onhouden. Alleen dan heb je succes en kom je niet in problemen. Wiet is daar geen goede invloed op.
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef koen_pijl het volgende:
Wat vond je familie ervan?
Hoe kreeg je het spul?
Heb je het ook aan minderjarige verkocht? (cocain dan)
Zie hiervoor. Kopen. Ja. Wel boven de 16.
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:48 schreef Nosh het volgende:
Eindelijk een 'stel *hier* je vragen aan'-topic wat daadwerkelijk interessant is. .

Hoe zat het met relaties? Je zei dat het onmogelijk was, maar was het dan puur omdat vriendinnen het afkeurden, of door de angst dat ze het voor andere dingen deden?
Deze wil ik graag als laatste beantwoorden.

Als je in de stad bekent staat als 'die rijke gast' dan trek je een bepaalt soort vrouwen aan. Lage opleiding. Interesse in geld. Mijn uiterlijk is niks speciaals en ik denk zelf ietswat lelijk. Ik was ook geen goede prater. Toch kon ik de mooiste vrouwen krijgen waar anderen jaloers op waren.

Of ze wouden mijn geld of ze vonden het allemaal wel spannend. Heb ik er gebruik van gemaakt. Natuurlijk. Kan ik zeggen dat ik uit die tijd een zinvolle relatie heb overhouden of een relatie waar ik met genoegen naar terugkijk. Nee.
-
_
-
_
pi_53307463
Wat doe je nu?
Heo kwam je in contact met de groot handelaren?
Hoe wisten klanten jou te vinden?
Xbox Live: koenpijl
pi_53308269
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:54 schreef PebbeP het volgende:
Sorry. Had het druk.
[..]

Meestal in mijn auto. In een plastic zak die je in je boxtershort stopte. Veel van dat soort plaatsen. Had ook een vriend wiens vader boer was. In het dak van zijn schuur zat ook wat.

Dat is een zeer persoonlijke vraag. Mijn relatie met mijn ouders is niet zo goed. Laat ik het er maar op houden dat ze het niet merkten.
Oke , bedankt voor je antwoorden!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_53308821
Bedankt PebbeP voor al die antwoorden!

Nog eentje, kan vast iemand anders ook beantwoorden: Waarom is het zo dat straatdealertjes zo ontzettend pissig worden als je iets te letterlijk bent over de telefoon!?
  woensdag 19 september 2007 @ 19:55:31 #160
84328 Lllaura
painting pictures
pi_53308995
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:48 schreef NJlo het volgende:

Nog eentje, kan vast iemand anders ook beantwoorden: Waarom is het zo dat straatdealertjes zo ontzettend pissig worden als je iets te letterlijk bent over de telefoon!?
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_53313558
tvp
pi_53321588
hmzz je klinkt niet echt als een "grote" jongen, meer het tiener( tussen de 18 en 20 in ofsow) typje dat een leuk zakcentje verdiende en het allemaal wat spannender verteld dan het stiekem is. de 10.000 euro's lijken me ver gezocht en zal vast niet je netto winst geweest zijn maar handel geld.

aan je verhaal te horen weet ik ongeveer waar je op de ladder stond.. nah jah blij dat je er uit gestapt bent thumbs up for you

NJlo.. das omdat ze beetje paranoide zijn en denken dat hun telefoon afgetapt word, wat zelden het geval is omdat ze niet belangrijk genoeg zijn
do you have the guts to smell my nuts?
  donderdag 20 september 2007 @ 10:45:06 #163
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53321613
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
hmzz je klinkt niet echt als een "grote" jongen, meer het tiener( tussen de 18 en 20 in ofsow) typje dat een leuk zakcentje verdiende en het allemaal wat spannender verteld dan het stiekem is. de 10.000 euro's lijken me ver gezocht en zal vast niet je netto winst geweest zijn maar handel geld.

aan je verhaal te horen weet ik ongeveer waar je op de ladder stond.. nah jah blij dat je er uit gestapt bent thumbs up for you

NJlo.. das omdat ze beetje paranoide zijn en denken dat hun telefoon afgetapt word, wat zelden het geval is omdat ze niet belangrijk genoeg zijn
Jouw usernaam
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 20 september 2007 @ 10:45:52 #164
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53321631
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:48 schreef NJlo het volgende:

Jo, kijk mij eens stoer drugs besteld hebben

kankerkneus
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_53321989
Flikker op met je kijk mij effe dealer geweest zijn, kanker snitch
  donderdag 20 september 2007 @ 11:28:49 #166
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_53322784
Ik weet niet wat ik leuker vindt:

- De kneusjes die het allemaal nep vinden en zo hard mogelijk schreeuwen dat het fake is.
- De kneusjes die TS zo hard mogelijk neerhalen (je was een klein dealertje, je zoog, je lult)
- De kneusjes die beweren er meer van te weten.
- De kneusjes die proberen te doen alsof ze ook dealer zijn (geweest), zoals ballieking

Ik lach me rot iig .
pi_53322813
mag ik je oude simkaart kopen?
pi_53322844
Godfather van de kinderdisco...

Zelfs voor iemand die geen dealer of whatever is lijken mij deze vragen niet zo moeilijk te beantwoorden...

Maar gefeliciteerd, you got youre attention

pi_53322951
haha waar bazeer je dat nou weer op?? Ik deal helemaal niks toy, waarom zou je mensen gaan inlichten over shit waar ze geen kanker mee te maken hebben?? Rot gewoon op, je bent gestopt met dealen, houd verder gewoon je muil erover
pi_53323333
Leuk topic
Ballieking
pi_53323467
ballieking
pi_53324037
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:45 schreef LENUS het volgende:

[..]

Jo, kijk mij eens stoer drugs besteld hebben

kankerkneus
Yo, kijk mij eens stoer het woord kanker - hoe beledigend dat ook is - uit zijn context halen en in allerlei dagelijkse situaties gebruiken
pi_53324456
kanker is een veelste toffe ziekte om mee te schelden!
  donderdag 20 september 2007 @ 12:34:15 #174
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53324560
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef NJlo het volgende:

[..]

Yo, kijk mij eens stoer het woord kanker - hoe beledigend dat ook is - uit zijn context halen en in allerlei dagelijkse situaties gebruiken
Gebruik nooit het woord kanker, alleen in noodsituaties.
pi_53324916
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik weet niet wat ik leuker vindt:

- De kneusjes die het allemaal nep vinden en zo hard mogelijk schreeuwen dat het fake is.
- De kneusjes die TS zo hard mogelijk neerhalen (je was een klein dealertje, je zoog, je lult)
- De kneusjes die beweren er meer van te weten.
- De kneusjes die proberen te doen alsof ze ook dealer zijn (geweest), zoals ballieking

Ik lach me rot iig .
second that
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')