Ach het is laat enzo...quote:Op zondag 16 september 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah, die heb ik hier ook...stom dat ik daar niet aan gedacht heb![]()
Doe je toch nietquote:Op zondag 16 september 2007 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
anders moeten we de teugels iets harder aantrekken natuurlijk![]()
moguh !quote:Op zondag 16 september 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach het is laat enzo...
Het gebeurt trouwens niet vaak dat ik de hond ga uitlaten en dat ik terugkom en maar 2 berichtjes hoef bij te lezen.
Hoiquote:Op zondag 16 september 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
moguh !
Pm me maarquote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
Was weer leuk de vorige sc en zeg. Ik heb erg de neiging om eens wat neer te plempen maar ben te brak.
Gister wezen stappen en een erg vage avond gehad had een film kunnen zijn wel gelachenquote:
lobbesquote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Vrede op aarde. Het is bijna kerst.quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
Was weer leuk de vorige sc en zeg. Ik heb erg de neiging om eens wat neer te plempen maar ben te brak.
wil ik wel doen maar je inbox is volquote:
ben erg vrede minded hoor (serieus)quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vrede op aarde. Het is bijna kerst.![]()
Pepernoten en gevuld speculaas liggen weer in de schappen, en ik zag laatst ook al ergens volop kerstkaarten..quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vrede op aarde. Het is bijna kerst.![]()
Leuk, beetje goed gezelschap ook?quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Gister wezen stappen en een erg vage avond gehad had een film kunnen zijn wel gelachen
Bart? Lesley?quote:Op zondag 16 september 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Sjezus, zit die Bart nu wéér met Lesley in de paardenstal?
gaat ik dat ff chemisch reinigenquote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
wil ik wel doen maar je inbox is volkan niks sturen blijkt.
zeker goed gezelschap alleen maar gelachen lol gehad en eigenlijk geen reet gedaanquote:
Goedzo.quote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
ben erg vrede minded hoor (serieus)
omdat ze als ze goeie muziek hoort aan mij moet denken...quote:
zo voelt mn hoofd dus nu ookquote:Op zondag 16 september 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat ze als ze goeie muziek hoort aan mij moet denken...![]()
![]()
toffe plaat rammstein goed apocalyptica...![]()
![]()
![]()
Eerst nog even halloween doen. En dan op naar sint-maarten, (me verjaardag), sinterklaas, kerst en dan ook nog oud-en nieuw...quote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Pepernoten en gevuld speculaas liggen weer in de schappen, en ik zag laatst ook al ergens volop kerstkaarten..
quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst nog even halloween doen. En dan op naar sint-maarten, (me verjaardag), sinterklaas, kerst en dan ook nog oud-en nieuw...
Ik hou van deze periode![]()
Gert heeft laatst een stuk beton proberen te koppen. Af en toe is ie nog wat in de war.quote:
11 november dus, gelijk met mijn oudste zus..quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst nog even halloween doen. En dan op naar sint-maarten, (me verjaardag), sinterklaas, kerst en dan ook nog oud-en nieuw...
Ik hou van deze periode![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
omdat ze als ze goeie muziek hoort aan mij moet denken...![]()
![]()
toffe plaat rammstein goed apocalyptica...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert heeft laatst een stuk beton proberen te koppen. Af en toe is ie nog wat in de war.
had je minder moet zuipen, of juist meer water drinken...quote:
21ste eigenlijk. Maar ik voegde hem gewoon stiekem in de lijst met feestdagen die de komende maanden zo leuk makenquote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
11 november dus, gelijk met mijn oudste zus..
Nou, zegquote:Op zondag 16 september 2007 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
had je minder moet zuipen, of juist meer water drinken...![]()
Waarom stop jij een halve fontijn in je schoenen?quote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef Pavement het volgende:
Nou, zegik heb een halve fontijn in mn schoenen zitten dus water genoeg
zo cru wilde ik niet zijn...quote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert heeft laatst een stuk beton proberen te koppen. Af en toe is ie nog wat in de war.
HEERLIJK DIE KERSTMUZIEK OP DE RADIOquote:Op zondag 16 september 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
21ste eigenlijk. Maar ik voegde hem gewoon stiekem in de lijst met feestdagen die de komende maanden zo leuk maken![]()
Overigens vind ik oud- en nieuw helemaal niet leuk. Ben bang voor vuurwerk![]()
ik zeg toch DRINKEN...quote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou, zegik heb een halve fontijn in mn schoenen zitten dus water genoeg
ik dacht dat ik een vis was. (ben soms niet 100%) als ik los ga doe ik het goed, werd me laatst gevraagd om een dagboek bij te houden naar aanleiding van mijn kunsten.quote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom stop jij een halve fontijn in je schoenen?
Ja, ik snap ook wel dat een hele niet past (maar waarom een halve wel en wat moet je er mee)
en natuurlijk mijn jaardag niet vergeten...quote:Op zondag 16 september 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
21ste eigenlijk. Maar ik voegde hem gewoon stiekem in de lijst met feestdagen die de komende maanden zo leuk maken![]()
Overigens vind ik oud- en nieuw helemaal niet leuk. Ben bang voor vuurwerk![]()
Normaal voor Gerts doen zekerquote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
zo cru wilde ik niet zijn...![]()
maar gewoon tvp is tegenwoordig lastig geloof ik...
maar goed, hij is weer relatief normaal.
*zingt*quote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
HEERLIJK DIE KERSTMUZIEK OP DE RADIO
quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
*zingt*
I am dreaming of a white christmas*
ik zeg niet voor niks relatief...quote:
A en de psychiater gaat aan de hand daarvan bepalen of je genoeg medicijnen krijgt?quote:Op zondag 16 september 2007 23:48 schreef Pavement het volgende:
ik dacht dat ik een vis was. (ben soms niet 100%) als ik los ga doe ik het goed, werd me laatst gevraagd om een dagboek bij te houden naar aanleiding van mijn kunsten.
Ah, nog een november ganger. Zeer goede maandquote:Op zondag 16 september 2007 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
en natuurlijk mijn jaardag niet vergeten...![]()
Volgens het riagg ben ik iemand die het uiterste uit het leven wil halen bla bla, ik zeg je leeft maar 1 keer en ik wil gewoon alles hebben meegemaakt voordat ik onder een boom lig. Maar voorderest heb ik alles wel op orde hoor op mn stofzuig verslaving na.quote:Op zondag 16 september 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
A en de psychiater gaat aan de hand daarvan bepalen of je genoeg medicijnen krijgt?
Hmm een mooi sneeuwbuitje... Geweldig lijkt me dat.quote:
Je was niet altijd zo?quote:Op zondag 16 september 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zeg niet voor niks relatief...![]()
met mij is het bijvoorbeeld nooit meer goed gekomen na mijn betonkop-sessie![]()
Klinkt interessant die stofzuig verslaving.quote:Op zondag 16 september 2007 23:53 schreef Pavement het volgende:
Volgens het riagg ben ik iemand die het uiterste uit het leven wil halen bla bla, ik zeg je leeft maar 1 keer en ik wil gewoon alles hebben meegemaakt voordat ik onder een boom lig. Maar voorderest heb ik alles wel op orde hoor op mn stofzuig verslaving na.
Kraken, een fijne uitvinding dat.quote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga maar eens te bed...
morgen nog 1 kraaksessie en dan hoop ik verlost te zijn van mijn nekpijn...![]()
voor mijn 7e was ik normaal. Toen probeerde ik met mijn hoofd eerst uit een hoogslaper te stappen.(in mijn droom van 2.5 meter gesprongen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je was niet altijd zo?
Ben wat klierig vandaag, valt het op?
Ja echt hoor, vind echt alleen sex leuker dan stofzuigen, dat geluid en al die dingen die er in verdwijnen heerlijkquote:Op zondag 16 september 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt interessant die stofzuig verslaving.
Als ik je een stofzuiger geef maak je dan hier de hele boel proper?
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
morgen nog 1 kraaksessie en dan hoop ik verlost te zijn van mijn nekpijn...![]()
Jongquote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Als normaal persoon was je meer opgevallen dan nu hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
voor mijn 7e was ik normaal. Toen probeerde ik met mijn hoofd eerst uit een hoogslaper te stappen.(in mijn droom van 2.5 meter gesprongen.serieus)
en sindsdien...![]()
maar ach, zolang het niet erger word dan dit...![]()
Je bent welkomquote:Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
Ja echt hoor, vind echt alleen sex leuker dan stofzuigen, dat geluid en al die dingen die er in verdwijnen heerlijk
quote:Op maandag 17 september 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent welkom![]()
Doe je dan ook de troep die nog in de weg ligt even opruimen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |