lolquote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kan alleen goed meppen met zwepen![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef DrsH het volgende:
Het was mij een waar genoegen in deze vredige SC weer eventjes te lurken ik wens allen pais en vree voor vanavond en morgen vroeg![]()
Herhaling?quote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef ppi het volgende:
Weltrustequote:Op zondag 16 september 2007 21:54 schreef coldstar het volgende:
Na deze leerzame avond, op deze toch nog gezellige topic, wens ik u alle een goede nachtrust.
Deze komt ernaquote:Op zondag 16 september 2007 22:01 schreef Veulen het volgende:
Alle postings lopen door mekaar bij mij?
YWquote:Op zondag 16 september 2007 22:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goeie hoor. Aan jou heb ik nog is wat [afbeelding]
Heb wel zo'n staaf...quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hai, iemand die hier kan masseren? 'k Ben gebroken.............
Ik heb zo'n apparaat met infrarood. Is dat wat voor je?quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hai, iemand die hier kan masseren? 'k Ben gebroken.............
JA, zo te zien spoor ik weer een beetjequote:Op zondag 16 september 2007 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
YW![]()
Heb je ze allemaal weer op een rijtje?![]()
anders moeten we de teugels iets harder aantrekken natuurlijkquote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
JA, zo te zien spoor ik weer een beetje![]()
Jah, die heb ik hier ook...stom dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zondag 16 september 2007 22:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apparaat met infrarood. Is dat wat voor je?
Ach het is laat enzo...quote:Op zondag 16 september 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah, die heb ik hier ook...stom dat ik daar niet aan gedacht heb![]()
Doe je toch nietquote:Op zondag 16 september 2007 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
anders moeten we de teugels iets harder aantrekken natuurlijk![]()
moguh !quote:Op zondag 16 september 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach het is laat enzo...
Het gebeurt trouwens niet vaak dat ik de hond ga uitlaten en dat ik terugkom en maar 2 berichtjes hoef bij te lezen.
Hoiquote:Op zondag 16 september 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
moguh !
Pm me maarquote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
Was weer leuk de vorige sc en zeg. Ik heb erg de neiging om eens wat neer te plempen maar ben te brak.
Gister wezen stappen en een erg vage avond gehad had een film kunnen zijn wel gelachenquote:
lobbesquote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Vrede op aarde. Het is bijna kerst.quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
Was weer leuk de vorige sc en zeg. Ik heb erg de neiging om eens wat neer te plempen maar ben te brak.
wil ik wel doen maar je inbox is volquote:
ben erg vrede minded hoor (serieus)quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vrede op aarde. Het is bijna kerst.![]()
Pepernoten en gevuld speculaas liggen weer in de schappen, en ik zag laatst ook al ergens volop kerstkaarten..quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vrede op aarde. Het is bijna kerst.![]()
Leuk, beetje goed gezelschap ook?quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Gister wezen stappen en een erg vage avond gehad had een film kunnen zijn wel gelachen
Bart? Lesley?quote:Op zondag 16 september 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Sjezus, zit die Bart nu wéér met Lesley in de paardenstal?
gaat ik dat ff chemisch reinigenquote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
wil ik wel doen maar je inbox is volkan niks sturen blijkt.
zeker goed gezelschap alleen maar gelachen lol gehad en eigenlijk geen reet gedaanquote:
Goedzo.quote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
ben erg vrede minded hoor (serieus)
omdat ze als ze goeie muziek hoort aan mij moet denken...quote:
zo voelt mn hoofd dus nu ookquote:Op zondag 16 september 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat ze als ze goeie muziek hoort aan mij moet denken...![]()
![]()
toffe plaat rammstein goed apocalyptica...![]()
![]()
![]()
Eerst nog even halloween doen. En dan op naar sint-maarten, (me verjaardag), sinterklaas, kerst en dan ook nog oud-en nieuw...quote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Pepernoten en gevuld speculaas liggen weer in de schappen, en ik zag laatst ook al ergens volop kerstkaarten..
quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst nog even halloween doen. En dan op naar sint-maarten, (me verjaardag), sinterklaas, kerst en dan ook nog oud-en nieuw...
Ik hou van deze periode![]()
Gert heeft laatst een stuk beton proberen te koppen. Af en toe is ie nog wat in de war.quote:
11 november dus, gelijk met mijn oudste zus..quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst nog even halloween doen. En dan op naar sint-maarten, (me verjaardag), sinterklaas, kerst en dan ook nog oud-en nieuw...
Ik hou van deze periode![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
omdat ze als ze goeie muziek hoort aan mij moet denken...![]()
![]()
toffe plaat rammstein goed apocalyptica...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert heeft laatst een stuk beton proberen te koppen. Af en toe is ie nog wat in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |