Ja een game die in 1 dagje is uit spelen houdt ons wel zoet tot 2k9quote:Op woensdag 19 september 2007 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword is gewoon een goede zoethouder totdat God of War 3 in de winkels ligt![]()
laat ze er eerst eens aan beginnenquote:Op woensdag 19 september 2007 01:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Wanneer ligt gow3 in de winkels dan?
Dat had Saint's Row dus ook moeten worden voor GTA IVquote:Op woensdag 19 september 2007 01:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja een game die in 1 dagje is uit spelen houdt ons wel zoet tot 2k9
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ho ho ho even wachten met voorbarige conclusies trekken jullie...
God of War III confirmed
Dit wordt gewoon keihard Heavy Rain. Ben toch wel benieuwd naar het eindresultaat want Fahrenheit vond ik persoonlijk geweldigquote:PS3-exclusive van Quantic Dream op de TGS
Zoals bekend werken Quantic Dream en Sony aan een PlayStation 3-exclusive. Hoewel veel geruchten duiden op de veelbelovende Heavy Rain, wilt Quantic Dream dit nog niet bevestigen of ontkennen. Echter lijkt het vrij sterk dat de studio tegelijkertijd aan twee PS3-titels werkt.
Quantic Dream heeft laten weten de game eind deze week op de Tokyo Game Show te onthullen. Quantic Dream heeft veel vertrouwen in Sony en de PlayStation 3. Het is de krachtigste console op de markt, en voor de games van Quantic Dream is juist die kracht nodig. De keuze om samen met Sony te werken was dus snel gemaakt.
Ikaruga is toch dat vreselijke scrolling shooter titel die de bloed onder je nagels vandaan haalt toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 01:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen treasure games voorlopig voor de PS3/PSN: Treasure over Ikaruga, Wii en DS
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ikaruga is toch dat vreselijk gave scrolling shooter titel die de bloed onder je nagels vandaan haalt toch?
"Luckily we have blu-ray to work with, with any other format we'd be screwed"quote:Op woensdag 19 september 2007 01:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony Event Croatie: Uncharted: Drake's Fortune & Ratchet and Clank Future
Check die draakachtige beest dansen in Ratchet op de Groovitron![]()
![]()
![]()
En Uncharted ziet er echt onwijs gaaf uit zeg. Een mix van Indiana Jones en Tombraider alleen van een nog hoger niveau![]()
quote:Famitsu hints at Final Fantasy VII remake
The hype train has now reached full speed with the latest issue of Famitsu, a popular Japanese gaming magazine, hinting at a possible Final Fantasy VII remake.
From the translation, Famitsu states, "A third party game that will save the PlayStation 3 in Japan is to be announced tomorrow."
With all the recent rumors hitting the net lately, we can only assume they are talking about Square Enix and Final Fantasy VII (Whether or not the speculated Endless Crisis: Final Fantasy VII reported yesterday is a separate project or not is unknown, though it may simply just be the full title for a proposed remake)
Also, according to rumor, the Square Enix-developed project is being fully funded by Sony Computer Entertainment.
So keep your eyes and your ears peeled at the Tokyo Game Show is about to begin. Stay tuned to PSU for all your Tokyo Game Show updates.
Source: Famitsu Magazine
bron?quote:
Eenschquote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
IEDEREEN PRO EVOLUTION SOCCER 2008 halen!!
Kunnen we lekker een FoK! toernooi houden![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Roy![]()
[..]
[afbeelding]
Dit zou écht fuckin' sweet zijn...
........
[afbeelding]
![]()
Bronquote:Metal Gear Solid 4 will include a small taste of the Metal Gear Online experience through an included "Starter Pack" mode, Hideo Kojima revealed at the Konami press conference today in Tokyo. A new trailer highlighted the game's sharp graphics, which nearly match the visual fidelity of its single-player counterpart. In addition, fun gameplay bits, such as the ability to roll down enemies in a barrel were shown. The trailer ended with a soldier launching himself helplessly into the air by using a massive cannon device (a Halo nod, perhaps?).
Both Metal Gear Solid and Metal Gear Online will be playable at TGS. Stay tuned for more.
Beetje?quote:
Hello Doom 3quote:Op woensdag 19 september 2007 13:25 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Beetje?![]()
Erg jammer dat het zo donker is, zie je haast geen details en ook niks van de omgeving.
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFVII én Chrono Trigger remake. Dan ben ik helemaal klaar. Daarna stop ik met gamen.
*Noteert quote voor ''eet-schoen-op'' award''quote:Op woensdag 19 september 2007 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFVII én Chrono Trigger remake. Dan ben ik helemaal klaar. Daarna stop ik met gamen.
Straks ga je er spijt van krijgen dat je dat gezegd hebt.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa!quote:TGS 2007: Rumble Confirmed
Big shocker at today's Electronic Arts pre Tokyo Game Show press event. While playing a demo of Burnout Paradise, we felt something that we never thought we'd feel from a PS3 controller -- shake!
That's right, Burnout Paradise is the first rumble-equipped PS3 game we've ever played. Which made us think at the time, if the game is making the controller shake, the controller must be a new version of the Sixaxis!
In fact, the controller we were using to play the demo looked exactly like a standard Sixaxis, except that it had a sticker on the bottom that said "RUMBLE." It also felt notably heavier than the standard Sixaxis.
We presume this is a prototype of the PlayStation 3's new rumble controller, whatever it's going to be called.
The rumble itself felt around the level of PlayStation 2 rumble. We're not sure just yet if Sony is using any of that next generation technology Immersion has been talking about for the past few months.
A formal announcement is expected tomorrow at Kaz Hirai's keynote address.
As for the rest of the EA event, as well as details from today's Sony and Konami events, check back at IGNPS3 through the night.
quote:
quote:The most striking thing about the trailer is that none of it took place in that same Middle Eastern village environment we've seen ad nauseam for the last two years. Looks like the story of MGS4 will span a multitude of locations. Again, keep your eyes peeled on GameSpot for that trailer tomorrow, as well as hands-on info from all this Metal Gear madness.
Nou nou, dat werd tijd :p . Nu nog een prijsverlaging + het vervangen van de oude six-axes controllers in de packs en het wordt interessant.quote:
Het goede nieuws blijft maar komen. Hoe lang tot de keynote?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot tijdens MGS 4 presentatie:
[..]
![]()
Ik geloof om 03:30 vannacht... ( +/- 1 uur...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:19 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Het goede nieuws blijft maar komen. Hoe lang tot de keynote?![]()
Als je het er voor over hebt: 03.30 uurquote:Op woensdag 19 september 2007 16:19 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Het goede nieuws blijft maar komen. Hoe lang tot de keynote?![]()
conclusie: SD > NRquote:Op woensdag 19 september 2007 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heavenly Sword uitgespeeld. 6.5 tot 7u denk ik, eindbaas was een beetje
0u review.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot tijdens MGS 4 presentatie:
[..]
![]()
Dat spel wordt ook echt bruut!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe screens van Assassin's Creed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
het zal verdomme es tijd wordenquote:
Dank uquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elke USB (draad) en Bluetooth (draadloos) headset wordt ondersteund.
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef DooD het volgende:
Early 2008 is de dag dat er hier een ps3 inhuis komt voor MGS4. Tenzij Sony werkelijk met de kerst met een 40 gig pack komt met spiderman 3 blu-ray voor 399 t/m 449.
Even afwachten dusquote:Will the rumoured new model be stripped down?
Insider whispers in the past week have suggested that Sony is planning to announce a new $400, 40GB model PS3 that will release in time for Christmas (in the US, at least). Now, on the day before the PlayStation maker's Tokyo Game Show conference, GamesRadar has learnt that a cheaper model is indeed on the way, although it will have a reduced feature list compared to the 60 and 80GB models.
Of course, Sony has released a 'stripped down' PS3 before - the 20GB model - which, in addition to a smaller hard drive, came minus WiFi and flash card slots. However, after impotent demand for the lower-spec console the 20GB PS3 was promptly discontinued in the US and is currently only available in Japan (it was never even released in Europe).
With the failure of the 20GB PS3 in mind, it would hardly seem like a wise move by Sony to follow its template too closely. After all, if rumours of a price cut for the 80GB model ring true ($500 down from $600), the difference in price between the 40 and 80GB models would be identical to the gap between the cost of the 20 and 60GB models when they launched. A saving that early adopters snubbed.
Perhaps having a cheaper alternative will make PS3 a more attractive proposition for gamers with delicate wallets, but we're struggling to identify any discernible logic behind Sony releasing a lower spec PS3. Still, when has the word 'logic' ever been synonymous with Sony? Hopefully, the Japanese company will empty its sleeves at its TGS conference tomorrow and we'll find out if there's any truth to the ongoing speculation.
Very nicequote:Op woensdag 19 september 2007 18:49 schreef Fallen het volgende:
Trailer van MGS4:
(zeer slecht bereikbaar) (zit na 5 min. op 2% van 212 MB)
http://ruliwebfile.empas.(...)nami_mgs4_pr_hdv.wmv
Beter:
http://www.gamersyde.com/news_5093_en.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja ik doe ook liever stealth kills met Snake! Maar Raiden zag er wel stoer uit in de afgelopen paar trailersquote:Op woensdag 19 september 2007 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Raiden is beroerd
Gelukkig spelen we nu weer met Solid Snake
Damn hey, jij bent laat... die Uncharted heb ik al op de vorige pagina gepost...quote:
Die ik heb gepost duren wat langerquote:Op woensdag 19 september 2007 23:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn hey, jij bent laat... die Uncharted heb ik al op de vorige pagina gepost...
Die ik heb gepost hebben tenminste geluid! (hoewel asynchroon...)quote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die ik heb gepost duren wat langer
Das waarquote:Op donderdag 20 september 2007 00:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die ik heb gepost hebben tenminste geluid! (hoewel asynchroon...)![]()
ik vind de metal gear rex zo lelijk opeens toen ze hem opnieuw uitbrachten.quote:
Hier wil ik overigens nog even op terugkomen. Ik ga er vanuit dat ze de memory stick reader en Wifi connector uit de 40 gb pack slopen. Daar doe je toch geen drol mee toch?quote:
In dit deel staan die mechs ook grotendeels centraal. Beauty and the beast my friend.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik vind de metal gear rex zo lelijk opeens toen ze hem opnieuw uitbrachten.
Dat die mond open gaat bij het gebrul... was op de psx versie niet
Och, die WiFi is wel leuk, lekker lokaal streamen enzo... maar aan de andere kant, euh, dat heb ik 1x gebruikt. Redelijk nutteloos dus. Cardreader heb ik wel meerdere keren gebruikt ivm vakantiefoto's, maar om dáár nou ¤ 100,- meer voor te gaan betalen...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier wil ik overigens nog even op terugkomen. Ik ga er vanuit dat ze de memory stick reader en Wifi connector uit de 40 gb pack slopen. Daar doe je toch geen drol mee toch?
Mooi zo. 40 gb pack plus rumble voor 400 en Sony heeft een dealquote:Op donderdag 20 september 2007 00:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Och, die WiFi is wel leuk, lekker lokaal streamen enzo... maar aan de andere kant, euh, dat heb ik 1x gebruikt. Redelijk nutteloos dus. Cardreader heb ik wel meerdere keren gebruikt ivm vakantiefoto's, maar om dáár nou ¤ 100,- meer voor te gaan betalen...
Dus euh, nee, uiteindelijk ik niet iig.
Ja, en?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 01:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, en?
Blijf je trouwens gewoon wachten op de TGS-keynote? Ik ga nu toch echt m'n nest in...![]()
Eensch...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Sony,..........Wat een slechte TGS
Ja,.. het is net als de huidige column op FOK!games. Ben het daarmee eens. Ik vind het een drama om te zien,....... doet echt pijn soms. Zooooo weinig games,... en zoveel tegenvallers,... Ratched & Clank wordt misschien mijn eerste PS3 game,... daarna MGS4 pas,......... de rest laat te lang op zich wachten,.... en nu stellen ze Home ook weer uit,... ohja,.. om het nog beter te makenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eensch...
Eerlijk gezegd vind ik dat nu wel een beetje een probleem worden. Op de LGC zou men met "vuurwerk komen", dat viel redelijk tegen.
Begrijp me niet verkeerd, de interconnectiviteit tussen PSP en PS3 is leuk en alles, ik heb zelf namelijk ook een PSP naast m'n PS3, maar uiteindelijk zijn de mogelijkheden en beschikbare spellen voor de PS3 aan de magere kant. Zelfs nu op de TGS is er niets bijzonders aangekondigd vooralsnog.
Een Sixaxis met rumble is leuk, maar daar mee krijg je geen nieuwe games.
Wat presentaties betreft zou Sony eens een voorbeeld moeten nemen aan Apple. Organiseer een conference, press event, weet ik het, en onthul je nieuwe spullen daar en meteen wereldwijd beschikbaar maken. Niet zo'n laffe onthulling van "Ja, we werken aan de Dualshock3, die krijgen jullie ergens volgend jaar in het voorjaar...."![]()
Ziet er eeerg cool uit ja... maar kom op,... het duurt echt nog 2 jaar voordat ik dit speel denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Om de pijn van Sony's erbarmelijke presentatie toch nog wat te verzachten:
White Knight Story TGS07: Gameplay
White Knight Story TGS07: Gameplay #2
DIT noemen we nou een hoogstaande RPGMistwalker
Hopelijk maken ze nou wél goed gebruik van Blu-Ray en gooien ze alle talen gewoon op het schijfjequote:Op donderdag 20 september 2007 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er eeerg cool uit ja... maar kom op,... het duurt echt nog 2 jaar voordat ik dit speel denk ik
Square Enix heeft daar ook al semi-beloftes over gedaan. RG had beter verkocht een jaar geleden denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze nou wél goed gebruik van Blu-Ray en gooien ze alle talen gewoon op het schijfjeHoeven we ook niet ruim een dikke jaar te wachten zoals dat bij Rogue Galaxy het geval was
![]()
Dat spel is reeds verschenen in Europa terwijl het al in 2005 in Japan in de winkels lag, godskolere he
Het is ook echt Final Fantasy wat de klok bij jou slaat hé Roy?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het nog niet hoor wat betreft WKS... De stijl staat me niet helemaal aan. Vind m te Westers!
Toffe helm en bodyarmor hebben ze aan op de 1e screenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Toe maar Roy...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Shivaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Toe maar Roy...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
,......... teeering,.... dit wordt er een hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Toe maar Roy...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Erg handig dat je PS3 nu nietmeer perse aan moet blijven staanquote:Remote Play krijgt een update
Tijdens de Sony persconferentie op de Tokyo Game Show liet Kaz Hirai weten dat de Remote Play functionaliteit tussen de PS3 en PSP is geupdate. Hirai demonstreerde dat je overal ter wereld de PS3 kan aanzetten aan de hand van je PSP. Dit geeft je toegang tot je foto's, muziek en video's, zonder dat je je PS3 daar voor aan moet laten.
Deze feature zal in de toekomst nog verder uitgebreid worden. Zo wordt het straks mogelijk om met 3 PSP bezitters een voetbal wedstrijd te spelen, die gehost wordt op je PS3. Tevens kunnen de andere twee PS3's worden gebruikt om de wedstrijd bij te wonen.
Het is nog wel onduidelijk of de feature nu al direct berijkbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |