abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53242785
quote:
Rumble-enhanced Sixaxis to appear at TGS?

Speaking to an insider, Pro-G has learned that Sony is now supporting rumble for its Sixaxis controller as revealed in the latest System Development Kit (SDK) sent to developers on Thursday.

For those of you unfamiliar with the term, SDKs are essentially packages of tools given to programmers enabling them to develop applications for a specific platform, in this case, Sony's PlayStation 3.

While the news of rumble support isn't necessarily Earth shattering - Sony and Immersion both kissed, made up, and partnered earlier this year after all - it's the timing in which this news broke that has us excited.

With this year's Toyko Game Show starting imminently, and with developers being handed the tools to implement rumble a mere week before the show kicks off, the unveiling of a redesigned Sixaxis controller seems likely. If anything, this at least confirms that rumble will in fact be featured in future PS3 titles.

The Tokyo Game Show runs from September 20 to September 23.
Een prijsdaling én rumble is iets waar ik met smart op wacht
  maandag 17 september 2007 @ 19:43:19 #52
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_53251695
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:22 schreef Badabingea het volgende:
Wanneer weer nieuwe demo's?
Ik wacht op 4 oktober,... ben erg benieuwd naar Ratchet & Clank.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_53252650
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:14 schreef Kremers het volgende:

[..]

Nee, qua alle consoles

Niet spreken over een game waar je geen ervaring mee hebt De sfeer en presentatie van het hele spel zijn geweldig
Gameplay was anders ook prima hoor.
Maar ik vond de presentatie en sfeer in Bioshock echt stukken indrukwekkender.
-
pi_53253350

Sweet mother of god...
pi_53253816
quote:
Meer info over Ratchet & Clank

In een hands-on feature lieten we ons enthousiasme voor Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction al doorschemeren, vandaag kunnen we wat meer info onthullen over de game.

UIt een interview kunnen we weer wat nieuwe informatie halen, uiteraard hebben we alles even op een rijtje gezet voor jullie:

- Het verhaal is geschreven door TJ Fixman en deze heeft het verhaal epischer gemaakt dan voorgaande delen. In het verhaal kom je vragen tegen als: 'Waarom is Ratchet de laatste in zijn soort?', 'Wat is het geheim van Lombax?', 'Wie zijn de Zoni en waarom kan alleen Clank ze zien?', 'Wat voor dynamische spanning levert dit op?', en 'kan Ratchet zijn trouwe kameraad Clank nog wel vertrouwen, of denkt hij nu echt dat er een schroefje bij hem los zit?'. Voorgaande verhalen draaiden vooral rondom Ratchet en een vijand, in dit nieuwe deel speelt er dus veel meer, dit maakt het verhaal epischer en mysterieuzer.

- Het eerste PlayStation 3 deel is tevens het eerste verhaal dat TJ Fixman geschreven heeft, volgens de makers één van de grappigste personen die ze kennen, iets wat weer naar voren moet komen in de game. Wanneer er echter zaken inzitten die het team toch niet vindt kunnen dan zullen ze er deze wel uithalen, zo censureren ze meer dan dat ze waarschijnlijk gecensureert zullen worden.

- In Japan passen ze het spijl aan naar hun eigen maatstaven, zo heeft Ratchet grote wenkbrouwen, ogen in anime stijl en wijde pupillen. De animaties zijn verder overigens wel hetzelfde. Een grappige toevoeging is dat deze Japanse Ratchet waarschijnlijk unlockable zal zijn in de Amerikaanse versie.

- Het spel kent geen multiplayer, er is echter altijd nog een kans dat Ratchet een keer zijn opwachting zal maken op het PlayStation Network, dit is echter niet als onderdeel van Tools of Destruction.

- Als er al downloadable content komt zal dit iets zijn wat op zichzelf staat, onthullingen doen ze hier echter nog niet over.

- De ontwikkelaar wil niet zeggen hoe lang je ongeveer kwijt bent om de game uit te spelen omdat ze het een sandbox ervaring noemen waarbij de replay waarde belangrijk is.

- Het spel kent vijftien werelden, drie levels met ruimtegevechten en 31 wapens.

- Het team werkt nog aan de compressie en finale build, enkele dagen geleden kwam het spel op 22.4 GB uit. Zelfs als ze hierbij de vijftien talen en andere lokalisaties weg zouden halen zou het spel niet op een DVD-9 passen.

- De ontwikkelaars hebben interesse in Home, maar er zijn nog geen aankondigingen gedaan of ook het spel hier iets mee gaat doen, ze kijken nog naar de opties die ze hebben.

- Tijdens de E3 spraken de mannen met de ontwikkelaars van LittleBigPlanet en ze zijn dan ook groot fan van de game. Ze hopen dat Media Molecule contact met ze op zal nemen om de game te ondersteunen.

- De beslissing of er nog een Ratchet deel naar de PSP komt ligt bij High Impact Games.

- Voorlopig lijken we nog niet van Ratchet & Clank af te zijn, zolang de verkopen goed zijn wil het team graag door blijven werken aan de games. Op de vraag of dit in de vorm is van Ratchet PS3 kan hij alleen maar lachen.
pi_53253889

3 days left
pi_53253939
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]

Sweet mother of god...
geile graphics
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 17 september 2007 @ 20:45:37 #58
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_53253952
yep yep
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_53254268
Oh man, 3 dagen. Team ICO, don't disappoint me now!
pi_53256647
tvp.

Ligt HS nou al in de winkel?
pi_53256964
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

LEZEN. Als ik op meeste indrukwekkende PS3 titel doelde had ik er wel PS3 voor gezet.
Ga weg man wat denk je van Mass Effect FTW

PS3 gehype steeds

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_53259594
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
tvp.

Ligt HS nou al in de winkel?
Heb hem net uitgespeeld
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_53261026
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ga weg man wat denk je van Mass Effect FTW

PS3 gehype steeds
Mass Effect gaat zonder twijfel een betere game worden dan Heavenly Sword. Alleen de animaties en voice acting in HS zijn van een klasse apart. Maar wat wil je ook als je samenwerkt met de beste motion cap studio.
  dinsdag 18 september 2007 @ 01:15:55 #64
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_53261585
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mass Effect gaat zonder twijfel een betere game worden dan Heavenly Sword. Alleen de animaties en voice acting in HS zijn van een klasse apart. Maar wat wil je ook als je samenwerkt met de beste motion cap studio.
Met de kans dat ik tot op het bot wordt afgebrand....
Ik vind Mass Effect vooralsnog (afgaande van de gameplay vids) een tikje tegen vallen. De animaties zijn zeer mooi, de gezichten en bijbehorende emoties geweldig. Maar de gevechten zien er duf uit, beperkte mogelijkheid tot het plannen van acties, stompzinnige AI en eerlijk gezegd vind ik de omgevingen vooralsnog een beetje kaal.
Ik hoop echt dat Mass Effect een geweldig spel wordt, want dan heb ik er een hele goede reden bij om een Xbox360 aan te gaan schaffen (naast Bioshock & Halo3 & Gears of War), maar volledig weggeblazen ben ik nog niet.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_53262007
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 01:15 schreef Fallen het volgende:

[..]

Met de kans dat ik tot op het bot wordt afgebrand....
Ik vind Mass Effect vooralsnog (afgaande van de gameplay vids) een tikje tegen vallen. De animaties zijn zeer mooi, de gezichten en bijbehorende emoties geweldig. Maar de gevechten zien er duf uit, beperkte mogelijkheid tot het plannen van acties, stompzinnige AI en eerlijk gezegd vind ik de omgevingen vooralsnog een beetje kaal.
Ik hoop echt dat Mass Effect een geweldig spel wordt, want dan heb ik er een hele goede reden bij om een Xbox360 aan te gaan schaffen (naast Bioshock & Halo3 & Gears of War), maar volledig weggeblazen ben ik nog niet.
Als je de vorige games van Bioware kon diggen zul je dat nu ook zonder twijfel gaan doen. Ben je echter nieuw met hun games zal het een kwestie van wenning zijn. Maar het feit dat Mass Effect toch wel ''open'' is voor de gamers die niet echt bekend zijn met hun werk is een reden om alvast de stap te maken. Het is namelijk een action RPG zoals je hebt kunnen zien en dat is toch iets nieuws kijkend naar hun vorige projecten. Verder is de battlesystem realtime (!!) en dat is tegenwoordig toch wel een GROTE must.

Aan de leveldesign van de locaties stoor ik mij niet, want stuk voor stuk ademen ze dat fantastisch sci-fi sfeer uit. Maar ik vind het nogal te vroeg om over kale locaties te spreken aangezien het spel enorm veel locaties kent. Dus het spel heeft nog zoveel meer te bieden dan wat we tot dusver voorgeschoteld hebben gekregen. Nee ik ben volledig overtuigd van Mass Effect en Bioware kennende gaat dit een ware masterpiece worden. Dat kan gewoon niet anders.
pi_53262239
quote:
Heavenly Sword Gaf Thread

Holy shit... I just beat the game. It took me 7 hours (which is A LOT longer than what I had in mind). I'm kind of speechless at the moment, so I don't have time to do a review... I'll just sum it all up, really quick.

Pros
Cutscenes
Expressions
Cutscenes
Graphics
Sound effects
Nariko
Kai
Cutscenes
All fucking bosses
Cutscenes
Cutscenes
Framerate was A LOT better than expected (considering the demo...)
Cutscenes
Cutscenes
Nariko
Cutscenes
Nariko
Animations
Cutscenes
Kai
Kai
Kai
Cutscenes

Cons
The puzzles seemed... out of their place

Don't wanna give this 8/10 (too low) nor 9/10 (a little bit too high)
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:26:12 #68
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_53263685
quote:
wat een filmpje ^^
PSN: diTani
pi_53263711
quote:

die reacties eronder zijn eng. Doen me heel sterk denken aan een bepaalde groep mensen...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_53270575
quote:
'Nieuwe PS3 controller iets zwaarder'

Het lijkt vrij zeker dat we binnenkort een nieuwe PlayStation 3 controller mogen verwelkomen. Het schijnt dat de aankondiging plaats gaat vinden op de Tokyo Game Show aanstaande donderdag. Een industrie insider zou naar eigen zeggen de nieuwe controller al hebben gezien. Volgens de vrouw, die graag anoniem blijft en werkzaam is bij een groot ontwikkelings bedrijf, heeft ze de controllers met eigen ogen mogen zien.

Ze wou niet kwijt of ze de kans heeft gehad de controller uit te proberen, maar ze weet zeker dat de controler rumble ondersteunt en iets zwaarder is. Desalniettemin is de controller minder zwaar als die van de Xbox 360. We hopen op de TGS meer te horen.
Rumble

GT Countdown: Top Ten Most Anticipated Games of TGS 07

pi_53270685
quote:
Toch een mooi lijstje. Ik hoop dat er heel wat materiaal vrij gaat komen van MGS... Misschien een release datumpje?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_53270782
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:31 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Toch een mooi lijstje. Ik hoop dat er heel wat materiaal vrij gaat komen van MGS... Misschien een release datumpje?
Idd. Veel filmpjes en dingen... en dan ..... 2009

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_53270895
quote:
Rumble

Die nieuwe controler komt er bij mij niet in
pi_53270980
Wat zou het toch geweldig zijn als ze donderdag én een prijsverlaging aangekondigen én de rumble controller. Lovely zou dat zijn
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:44:27 #76
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_53271028
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:39 schreef Kremers het volgende:

[..]

Rumble

Die nieuwe controler komt er bij mij niet in
mwa een derde controller is altijd handy
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_53271318
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zou het toch geweldig zijn als ze donderdag én een prijsverlaging aangekondigen én de rumble controller. Lovely zou dat zijn
en Endless Crisis: Final Fantasy VII
pi_53271372
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

en Endless Crisis: Final Fantasy VII
Klopt ja
quote:
Meer Final Fantasy VII op Tokyo Game Show?

De Tokyo Game Show vindt elk jaar plaats in september en de meeste Japanse publishers houden hun grote aankondigingen voor deze show. Onder andere Square-Enix zou heel wat grote aankondigingen doen volgens de geruchten.

Volgens het nieuwste gerucht zal Endless Crisis : Final Fantasy VII (PlayStation 3), Kingdom Hearts [Werk] (PlayStation 3), Kingdom Hearts : Chain of Memories 2 (Nintendo DS) en Kingdom Hearts 0 (PSP) aankondigen. Kingdom Hearts lijkt dus dezelfde behandeling als Final Fantasy VII te ondergaan terwijl het verhaal van Final Fantasy VII verder wordt uitgebreid. Voorlopig moet dit gerucht met een finke korrel zout genomen worden
pi_53271393
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

mwa een derde controller is altijd handy
Het gaat mij meer om de rumble zelf. Ik mis dat totaal niet.
pi_53271485
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef Kremers het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om de rumble zelf. Ik mis dat totaal niet.
Straks dus echt wel met MGS 4
pi_53271895
Ach, of je nou nog een extra controller gaat halen voor de rumble, of dat het je geen biet kan schelen, het is toch altijd leuk als je de keuze heb. Ik hoop dat die er komt zodat ik ze meteen samen met mn PS3 kan kopen
pi_53272047
quote:
Developer Lair kraakt motion control Warhawk af

Julian Eggebrecht, president van Factor 5 en dus verantwoordelijk voor de PlayStation 3-game Lair, heeft tegenover Gamesradar laten weten dat hij de motion controle van Warhawk maar niets vind. Om Eggebrecht letterlijk te citeren, hij vond de motion controle "eurgh!".

Volgens Eggebrecht is de motion sensor van de Sixaxis-controller perfect om te simuleren dat je werkelijk de teugels van een draak in je handen hebt. In Warhawk is de motion sensor geïmplanteerd 'omdat de motion control aanwezig is'. De hele optie voelt volgens Eggebrecht gewoon geforceerd en overbodig aan.

Daarentegen krijgt Lair veel kritiek door de motion control, omdat je daar geen keuze hebt. Bij Warhawk heeft niemand kritiek op de motion sensor omdat dat optioneel is. Wat denken jullie? Heeft Eggebrecht een punt of is hij gefrustreerd?
Die gast begint nu écht erg te worden
pi_53272194
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wat is er zo bijzonder aan de rumble bij MGS
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:49:14 #84
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_53272465
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:36 schreef Kremers het volgende:

[..]

Het heeft speciale functies gehad met radars en cutscenes.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_53272603
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:36 schreef Kremers het volgende:

[..]

Kremer toch
quote:
Kingdom Hearts in beeld

Kingdom Hearts is het resultaat van een succesvolle samenwerking tussen Disney en Square Enix. De eerste drie delen boekten groot succes en een nieuw deel komt er dan ook zeker aan.

Uit het Japanse magazine V-Jump leren we nu over een eerste nieuwe Kingdom Hearts. Deze nieuwe Kingdom Hearts zal het eerste deel in een serie worden waarbij het gaat om volledig nieuwe games en geen remakes. In deze nieuwe game spelen Roxas en Axel een belangrijke rol. Op de scan van deze game zijn wel omgevingen uit de vorige delen te zien, zoals de vergaderzaal van XIII.

Het is niet zeker op welk platform verschijnt, maar gezien eerdere geruchten, de scan en de uitspraken van Square-Enix gaat het hier om Kingdom Hearts Zero voor de PSP. Het team heeft namelijk altijd beweerd dat de volgende Kingdom Hearts op een handheld zou verschijnen en de graphics lijken op hetzelfde niveau als de PlayStation 2 delen te zitten. Mensen zonder PSP moeten niet ongerust zijn, volgens de geruchten komen er namelijk ook delen voor de DS en de PS3.

Ah....Kingdom Hearts

Start de soundtrack maar weer op

Maar dus nog één KH voor de DS en één voor de PS3
pi_53273064
quote:
Metal Gear Solid 4 met 50 demo's op TGS

Vorig jaar toonde Konami op de Tokyo Game Show de eerste gameplaybeelden van de PlayStation 3 game Metal Gear Solid 4 en dit jaar zal de game er zijn speelbaar debuut kennen.

Konami verwacht een stormloop voor de Metal Gear Solid 4 demo en voorziet dan ook vijftig demostations waar de game kan gespeeld worden. Bezoekers die de demo spelen, krijgen als beloning een Metal Gear Solid brochure van 52 pagina's.
quote:
PS3 Secrets Exposed: In-Game Custom Song Player from HDD & In-Game Friend Messsaging

MaxConsole Forum member We! has confirmed that it is possible for the PS3 to play songs from the hard drive while a game is in play. This Spanish gamer was playing 'Everyday Together' on the PS3 (a Japanese downloadable PSN title) and he was trying to guess what each option did and stumbled across an option that asked him which tracked he wanted to play. Moreover the options were actually from there on in Spanish (his firmware language) which indicates that the player is integrated into the firmware and not options of the game as it is Japanese. Further to this, the player is quite advanced and it is clear Sony has been working on it as it has a number of options such as random playback, repeat a folder and related options. But that is not all, this game allows you to send IN GAME messages to your friends so you don't have to quit the game. It is also believed that this title is actually the first to take advantage of Remote Play with LAIR actually being the second. See more pics of the player and corresponding materials here. Spread the word about the discovery which will hopefully be utilized by future PS3 titles and DIGG THIS!!!.
pi_53273090
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:49 schreef rakotto het volgende:

[..]

Het heeft speciale functies gehad met radars en cutscenes.
Zoals wat? Sorry, maar ik heb MGS altijd op de PC gespeeld. Ben wel benieuwd eigenlijk... dan kan ik ook begrijpen waarom kojima graag een rumble voor MGS4 wil
pi_53273271
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:19 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Zoals wat? Sorry, maar ik heb MGS altijd op de PC gespeeld. Ben wel benieuwd eigenlijk... dan kan ik ook begrijpen waarom kojima graag een rumble voor MGS4 wil
Cutscenes spreekt voor zich, maar de rumble was in MGS altijd zo ideaal voor het snel targetten van je vijanden. Doordat je geraakt werd en de controller vervolgens begon te vibreren kon je heel snel zien of beter gezegd voelen vanuit welke positie je werd beschoten. Had je dus lang niet zo snel last van die schijtsnipers
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:27:11 #89
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_53274725
Woei!
Kingdom Hearts voor PSP én PS3!
En kom dan gelijk ook maar met Final Fantasy VII - Endless Crisis uit voor de PS3.
(graag dan wel een echte Final Fantasy, geen Dirge of Cerberus achtig iets...)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_53274983
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mwha, niet als ik er ¤50 voor moet neerleggen
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:39:42 #91
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_53275093
Is er al bekent wat er in de nieuwe bundel gaat komen

En weet iemand hoe het zit met een headset is dat altijd draadloos of heb je ook een bedraade versie!

[ Bericht 43% gewijzigd door ikookhier op 18-09-2007 17:49:01 ]
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  FOK!fotograaf dinsdag 18 september 2007 @ 17:50:18 #92
159915 -Menn0-
MNO
pi_53275383
quote:
Metal Gear Solid 4 met 50 demo's op TGS

Vorig jaar toonde Konami op de Tokyo Game Show de eerste gameplaybeelden van de PlayStation 3 game Metal Gear Solid 4 en dit jaar zal de game er zijn speelbaar debuut kennen.

Konami verwacht een stormloop voor de Metal Gear Solid 4 demo en voorziet dan ook vijftig demostations waar de game kan gespeeld worden. Bezoekers die de demo spelen, krijgen als beloning een Metal Gear Solid brochure van 52 pagina's.
En dezelfde dag nog op PSN

Wishfull thinking

Ik wil ook die brochure
,,/
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:18:10 #93
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_53276082
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:50 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

En dezelfde dag nog op PSN

Wishfull thinking

Ik wil ook die brochure
die zal ook wel voor flink wat geld op eBay verkocht worden...aan al die fanaten in de wereld die er niet bij kunnen zijn
PSN: diTani
pi_53279819
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:39 schreef ikookhier het volgende:
Is er al bekent wat er in de nieuwe bundel gaat komen

En weet iemand hoe het zit met een headset is dat altijd draadloos of heb je ook een bedraade versie!
Elke USB (draad) en Bluetooth (draadloos) headset wordt ondersteund.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 september 2007 @ 20:15:48 #95
159915 -Menn0-
MNO
pi_53280021
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:18 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

die zal ook wel voor flink wat geld op eBay verkocht worden...aan al die fanaten in de wereld die er niet bij kunnen zijn
tja wat is flink wat...
,,/
pi_53280276
Ach, waarschijnlijk is die hele brochure in het japans dus veel wijs kan je er toch niet uit maken... Ik hoop dat de info die erin staat, dat die gepost wrd op het World Wide Web
pi_53289372
Uhm het schijnt dat Heavenly sword binnen een dagje uit is te spelen?
iemand hier wat meer over?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_53289498
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Uhm het schijnt dat Heavenly sword binnen een dagje uit is te spelen?
iemand hier wat meer over?
ik deed er 5,5 uur over ja. Indrukwekkende game wel, maar behoorlijk kort. (ter vergelijking, God of War 2 klokte ik op 14 uur)
pi_53289683
Heavenly Short

Dan ga ik voor GoW
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_53289972
Heavenly Sword is gewoon een goede zoethouder totdat God of War 3 in de winkels ligt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')