Hahaquote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef Soempie het volgende:
Ik ga met een andere vriend de stad in.![]()
jaquote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Youp v/h Hek zeker etsie?
En ik ontzie die ander nu niet, want nu geen last van, vandaag niet gezwommen en niet gefietst, dus nu begint die ander om aandacht te zeuren
is goed voor 'mquote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
HahaAls ik nou allemaal dit soort nummers luister ziet hij dat in mijn last fm lijst staan
![]()
Ja, maar bij lange stukken hoor ik op een gegeven moment bij elke omwenteling een tik in m'n rechterkniequote:Op zondag 16 september 2007 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is goed voor 'm
oh ja, TM: fietsen is juist minst belastend voor knieen
Nemquote:
Kate Nash is vetquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Kate Nash een mooie stemBen meteen haar album aan het binnenhalen
Dat is de beste therapie voor mij: muziek
Wat nou? Mensen kunnen toch een fobie voor Leiden hebbenquote:
Ben benieuwd naar de restquote:Op zondag 16 september 2007 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kate Nash is vet
Helaas (bewust) gemist op LL
En de muziektherapie was je vorige week al vanuit verscheidene hoeken toegeschreeuwd
Gehoord ja.quote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de restHeb jij Joan as Police Woman al gehoord? Is ook geweldig!
Ja, enige vorm van goeie smaak qua muziek is wel een vereistequote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig, ik heb de laatste tijd hier diverse artiesten voorbij zien komen die ik anders niet zou horen...
Ga zo door
Er zit regelmatig lekkere muziek.
Is dat een criterium om hier te mogen posten?
Nog maar eens in de herhalingquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig, ik heb de laatste tijd hier diverse artiesten voorbij zien komen die ik anders niet zou horen...
Ga zo door
Noem eens wat dingen die je leuk vond? Dan kan ik van daaruit misschien nog wat dingen aanradenquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga zo door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |