En dan heb je het nog goed ookquote:Op maandag 17 september 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt niet handig. Ik wil al een tijdje naar bed, maar toch ga ik meedoen met de AKQ
Ik zal aan jullie denken als ik rond een uur of negen onder de wol kruip.quote:Op maandag 17 september 2007 01:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar was ik al heel erg bang voor, maar wilde de punten niet laten liggen
[..]
Ik heb een college dat waarschijnlijk knap zinloos is. Maar mocht dat zo zijn, dan kan ik altijd nog weggaan en opdrachten gaan maken, want dat moet nog voor vakken van dinsdag, donderdag en vrijdag. Met deadlines op di, woe en do. Dus ik hoef me niet te vervelen
Trustequote:Op maandag 17 september 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar de nieuwe vraag kijken, ik ben weg!
Slaap lekker allemaal
Jeetje soemp wat heftigquote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net even met m'n zus gepraat. Hele gesprek vooral er over gehad dat we ons vooral niet te veel zorgen moeten tot de uitslag er is. Pas toen ze naar bed ging kwam het besef pas dat het gewoon weer foute boel is.
Jezus, ik kan gewoon niet ophouden met trillen en huilen.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net even met m'n zus gepraat. Hele gesprek vooral er over gehad dat we ons vooral niet te veel zorgen moeten tot de uitslag er is. Pas toen ze naar bed ging kwam het besef pas dat het gewoon weer foute boel is.
Jezus, ik kan gewoon niet ophouden met trillen en huilen.
quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Waarom lukt het me nou nooit om een bericht te wijzigen, en quote ik mezelf in plaats daarvan
Ja I knowquote:
Ja hequote:Op maandag 17 september 2007 01:26 schreef erkel het volgende:
Zag Kate Nash langskomen in dit topic en dat klinkt idd erg lekker![]()
Je motoriek is niet goed ontwikkeld, of is dit niet aardig?quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Waarom lukt het me nou nooit om een bericht te wijzigen, en quote ik mezelf in plaats daarvan
Moet toegeven dat mijn muzieksmaak wel iets is beïnvloed door wat soms gepost is. Ik ben britpop wel gaan waarderen, terwijk ik er eerst niks van moest hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heOp een gegeven moment ontwikkelen we gewoon één muziek smaak als AKG SC
Sowieso moet iedereen naar the Arcade Fire luisteren
Hehe, ik denk dat het meer met onoplettendheid te maken heeftquote:Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Je motoriek is niet goed ontwikkeld, of is dit niet aardig?
quote:Op maandag 17 september 2007 01:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Moet toegeven dat mijn muzieksmaak wel iets is beïnvloed door wat soms gepost is. Ik ben britpop wel gaan waarderen, terwijk ik er eerst niks van moest hebben.
quote:Op maandag 17 september 2007 01:26 schreef erkel het volgende:
Zag Kate Nash langskomen in dit topic en dat klinkt idd erg lekker![]()
Eye's Telescopequote:Op maandag 17 september 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar kan niet tippen aan KT Tunstall
Eergisteren gehaald. En nadat ik het had geluisterd meteen maar gekeken of ze binnenkort weer een concert geeft.quote:Op maandag 17 september 2007 01:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Eye's TelescopeHet nieuwe album heb ik helaas nog niet gehoord.
Doe je goed.quote:Op maandag 17 september 2007 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eergisteren gehaald. En nadat ik het had geluisterd meteen maar gekeken of ze binnenkort weer een concert geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |