Kun je niet beter even met iemand praten?quote:Op zondag 16 september 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
Dit is zo gek, ik zit heel hard te huilen. Dan is internet echt zo'n kutmedium. Ik ga naar bed.
De MRI krijgt ze pas de 25e, vandaar.quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral vervelend dat de uitslag ook zo lang op zich moet laten wachten
Dat is nogal heftig nieuws zegquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
M'n zus had kanker. Eerst huidkanker, toen borstkanker. Maar operaties gehad, bestralingen, chemo de hele ratteplan.
En nu had ze al een tijd last van haar rug. Ze hebben een botscan gedaan en plekjes gevonden, ook op haar ribben. Dus nu verder onderzoek, MRI, bloedonderzoek. 2 oktober de uitslag.
Ik moest m'n lenzen nog uit, wat echt een rotwerkje is als je ondertussen huilt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh je bent nog wel online. Had al een sms gestuurd.
In zulke situaties kun je dat júist. Daar zijn het je vrienden voor.quote:Op maandag 17 september 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het net. Ik kan nu geen vriendin/ vriend wakker bellen, vind ik.
Zo hoort het!quote:Op maandag 17 september 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt niet handig. Ik wil al een tijdje naar bed, maar toch ga ik meedoen met de AKQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |