je draagt er zeker eenquote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef YellowBanana het volgende:
Wat is er mis met een kilt? Maak je toch niet zo druk om anderen...
homoquote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef YellowBanana het volgende:
Wat is er mis met een kilt? Maak je toch niet zo druk om anderen...
Je hebt er onder gespiekt he!quote:Op zondag 16 september 2007 18:13 schreef Ordinair het volgende:
Vorig jaar zat er josti bij mij in de klas die zo'n ding droeg en raad eens wat hij eronder had..
Een string.
Eeuhm Right, Supernova is een jongen die altijd naar lan's gaat, en dan rondloopt zo'n rok. Staat wel grappigquote:Op zondag 16 september 2007 18:19 schreef SuperwormJim het volgende:
In Nederland lopen er heul geen mannen in kilt rond.
zou hetquote:Op zondag 16 september 2007 18:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om te stoppen met drugs- en alcohol-misbruik.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef Liefste. het volgende:
Jij kijkt stiekem Beauty en de nerd!
quote:Op zondag 16 september 2007 18:13 schreef Ordinair het volgende:
Vorig jaar zat er josti bij mij in de klas die zo'n ding droeg en raad eens wat hij eronder had..
Een string.
omdat ie verschrikkelijk voor lul loopt misschien? van die mensen die graag willen opvallen. ik ken een gast die elk jaar naar lowlands gaat in zo'n ding. best heel erg sneu.quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb een kennis die wel eens in een kilt loopt, vind 't goed staan. Waarom zou het niet mogen, 't is gewoon een persoonlijke keus.
Mensen in een kilt lopen niet voor lul, kilts zijn mooi.quote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ie verschrikkelijk voor lul loopt misschien? van die mensen die graag willen opvallen. ik ken een gast die elk jaar naar lowlands gaat in zo'n ding. best heel erg sneu.
Misschien vinden ze het gewoon mooi? Maakt dus geen ruk uit of ze niet uit een klan komenquote:Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef postmortum het volgende:
Opeens zie ik ze overal rondlopen volwassen Nederlandse in kilts.
Kijk als je Schots bent kan ik dat nog wel begrijpen , maar waarom zou je zoeis willen doen?
In Schotlands staan de kleuren in de kilt van welke klan (familie je bent), maar ion Nederland slaat het gewoon nergens op![]()
Vetquote:Op maandag 17 september 2007 08:26 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik heb er 2Heb ze al weer een tijd niet gedragen (temperatuur buiten is niet erg vriendelijk) maar ik kan je wel zeggen dat het een van de meest comfortabele kledingsstukken is die ik ooit gedragen heb.
Oh en ik snap niet goed dat het recht voor het dragen van kilts alleen aan schotten zou zijn voorbehouden... Meeste mensen hier rennen rond in een strakke spijkerbroek die volgens mij oorspronkelijk aan een amerikaans brein ontsproten is.
Je kan ook van schotse komaf zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef postmortum het volgende:
Opeens zie ik ze overal rondlopen volwassen Nederlandse in kilts.
Kijk als je Schots bent kan ik dat nog wel begrijpen , maar waarom zou je zoeis willen doen?
In Schotlands staan de kleuren in de kilt van welke klan (familie je bent), maar ion Nederland slaat het gewoon nergens op![]()
Had er een, ook mijn originele clan-tartar, helaas ben ik hem tijdens de verhuizing kwijtgeraakt.quote:Op maandag 17 september 2007 08:26 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik heb er 2Heb ze al weer een tijd niet gedragen (temperatuur buiten is niet erg vriendelijk) maar ik kan je wel zeggen dat het een van de meest comfortabele kledingsstukken is die ik ooit gedragen heb.
Oh en ik snap niet goed dat het recht voor het dragen van kilts alleen aan schotten zou zijn voorbehouden... Meeste mensen hier rennen rond in een strakke spijkerbroek die volgens mij oorspronkelijk aan een amerikaans brein ontsproten is.
Wat geven ze dan aan vegetariërs in de clan?quote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef n00cL30n het volgende:
Had er een, ook mijn originele clan-tartar
-10 Ernstig matige grap.quote:Op maandag 17 september 2007 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat geven ze dan aan vegetariërs in de clan?
Hoezo persoonlijke keus?? Als ik naar de supermarkt een brood ga kopen dan ga ik daarna toch ook niet alsnog naar de bakker!quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb een kennis die wel eens in een kilt loopt, vind 't goed staan. Waarom zou het niet mogen, 't is gewoon een persoonlijke keus.
Fok! waardig dusquote:
Blij dat iemand het verschil weet, was al verbaast dat het zolang duurde.quote:Op maandag 17 september 2007 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fok! waardig dus. Sowieso, je voor laten staan op je schotse afkomst en dan tartan verkeerd spellen zodat zelfs een kaaskop als ik beter weet...
Snap die opmerking niet helemaal in deze context, da's inderdaad nutteloos want dan zou je twee broden hebben... als je die vergelijking zou doortrekken zou je dus een kilt moeten dragen over een spijkerbroek heen? Ik heb nog nooit iemand Nederlandse en Schotse kleding tegelijk zien dragen.quote:Op maandag 17 september 2007 11:40 schreef Sauruzin het volgende:
[Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb een kennis die wel eens in een kilt loopt, vind 't goed staan. Waarom zou het niet mogen, 't is gewoon een persoonlijke keus.]
Hoezo persoonlijke keus?? Als ik naar de supermarkt een brood ga kopen dan ga ik daarna toch ook niet alsnog naar de bakker!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 11:40 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Hoezo persoonlijke keus?? Als ik naar de supermarkt een brood ga kopen dan ga ik daarna toch ook niet alsnog naar de bakker!![]()
dudequote:Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Snap die opmerking niet helemaal in deze context, da's inderdaad nutteloos want dan zou je twee broden hebben... als je die vergelijking zou doortrekken zou je dus een kilt moeten dragen over een spijkerbroek heen? Ik heb nog nooit iemand Nederlandse en Schotse kleding tegelijk zien dragen.
Maar je kan toch *of* naar de supermarkt, *of* naar de bakker gaan? (*of* een kilt dragen, *of* een spijkerbroek?) Altijd, of de een de ene dag, de ander een andere dag? Volgens de meesten in het draadje zou supermarkt en bakker trouwens wel beide mogen, want supermarkt en bakker zijn allebei Nederlands... maar als ik trek heb in een stuk Turks brood koop ik dat ook. Of rijst. Of couscous. Of haggis. Vind je 't ook stom als Nederlanders traditioneel buitenlandse gerechten eten? Wat voedingswaarde betreft hebben we tenslotte meer dan genoeg aan onze eigen aardappelen en groenten....
Wat mij betreft wordt 't er alleen maar leuker en mooier op als mensen allerlei verschillende soorten kleding dragen, inclusief traditionele kledij uit andere landen. Wat zou het saai zijn als we allemaal alleen maar volgens de laatste Nederlandse mode gekleed mochten gaan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |