die is echt geweldig.quote:Op zondag 23 september 2007 15:17 schreef Mr-Coffee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GPRscxQZs8E
Deze vond ik altijd geweldig.
I,m Batman!!
Omdat die neger op de reservebank zit?quote:Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die is echt geweldig.
Alleen ik begrijp niet waarom die van de buis gehaald is. was racistisch ofzo (stond ook wat van bij in de youtube comments.)
Uit je moeders linnenkastquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:15 schreef thaduck het volgende:
Yogho had ook altijd van die toffe meezing reclames
Centraal Beheer had altijd wel leuke reclamesquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:13 schreef HAL9000S het volgende:
"Koud?? Sex met een ijsbeer, dat is pas koud!!" "Eng?? M'n tante in een bikini, da's pas eng!!!"
of
"Als je geen sjok hebt, kom je dr niet in!!!!!!1111einz!!"
Die is van Veilig Verkeer Nederland, dat een vrouw sensueel op dat nummer de autogordel van de man omdoet. Die kwam idd echt heel vaak voorbij vroeger.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kan iemand die reclame vinden van veilig rijden met het liedje 'Yes sir i can boogie'? Ik kan hem echt niet vinden. Ik ben benieuwd hoe die ging, ik weet alleen dat die vroeger heel vaak kwam door dat opvallende liedje.
Die weet ik nog.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die is van Veilig Verkeer Nederland, dat een vrouw sensueel op dat nummer de autogordel van de man omdoet. Die kwam idd echt heel vaak voorbij vroeger.
Maar op youtube kon ik de reclame zo snel niet vinden.
Wel kwam ik deze reclame tegen van VVN: http://www.youtube.com/watch?v=k9VhvNikf64
Zeg, zie jij het bos?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef -SL- het volgende:
Ik wil naar hui-huis......
Kent iemand die zin?!
Of is die van de '80s?
jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 05:53 schreef Dragonwizard het volgende:
Boe boe, bla bla,
we maken domovla.
Of was dat meer jaren '80?
Ja, is uit de jaren '80 maar jarenlang uitgezonden, totdat VVN van naam veranderde naar 3VO. En het eindigde met de slotzin "Kinderen zijn speels, houd er rekening mee".quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:56 schreef Schlumberger het volgende:
Klinkt bekend? Ik zou hem dolgraag nog een keer willen zien...
Volgens mij was die 'gewoon' van de stichting Veilig Verkeer Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:58 schreef Remqo het volgende:
Er was ook eens een reclame met een mannetje in een sportwagen die zich helemaal de man voelde. met het nummer 'I'm too sexy' van Right Said Fred op de achtergrond.
Ondertussen maar flirten met al die meisjes die hij voorbij rijdt en de dames kijken dat mannetje steeds gekker aan. Op een gegeven moment geeft het mannetje gas en vliegt z'n pruik eraf.
Geweldige reclame was dat![]()
Maar waar was dat van?
die was zooooooo zielig!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:56 schreef Schlumberger het volgende:
Een reclame die destijds veel indruk op mij maakte was er één van Veilig Verkeer Nederland:
Die ene reclame waarin een jochie en zijn zusje aan het vliegeren zijn. Op een gegeven moment lukt het het meisje niet zo goed, waarna die jongen de vlieger overneemt. Hij begint ermee rond te rennen, en uiteindelijk komt hij per ongeluk op de weg uit, waar een nietsvermoedende automobilist hem (waarschijnlijk, want dat zag je natuurlijk niet) aanrijdt. Vooral de muziek was ontzettend zielig![]()
Klinkt bekend? Ik zou hem dolgraag nog een keer willen zien...
Ik keek dat ooit met een paar klasgenoten en Franse uitwisselingsstudenten. Begint één van die Fransen keihard te lachen wanneer dat kind wordt doodgereden.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is de reclame met die vlieger:
Die kwam vroeger heel vaak en toen ik hem een paar dagen terug weer voor het eerst zag kwam het weer helemaal terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |