Als je dat vindt ben je wel echt een mongool. Zelda is kanker simpelquote:Op woensdag 19 september 2007 14:15 schreef EvilMarc het volgende:
Zelda is heul niet baggerDie puzzels zijn soms wel moeilijk
![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 19 september 2007 17:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Zelda is hardstikke leuk. Het is heel erg leuk. Erg, erg leuk. Sterker nog, Zelda Ocarina of Time is m'n persoonlijke beste spel allertijden. Alleen is Twilight Princess gewoon bagger.
Gameplay vind ik more of the same, verhaallijn valt ook wel mee, en graphics... tja. Ik vond het maar matig. De kleuren zijn vreselijk en de Gamecube kon wel een stukje meer aan.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef newguy het volgende:
Maar wat kun je dan niet leuk vinden aan zelda ruzbuh? De gameplay, de verhaallijn, de omgevingen of de graphics? Want laatste keer dat ik het speelde was het spel op al die fronten geweldig.
Wat een onzin, ik vind Twilight Princess gewoon een heel erg goed spel en dat is niet omdat er een Nintendo logo opstaat want anders zou ik al die training games en techdemos ook leuk moeten vinden.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:48 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Maar die kutfanboys hier zien het Nintendo logo en dan omfgbbq game of teh jaarz
zelda is de enige leuke game op de wii. verder haat ik alles van nintendo. dus heb ik nu een iegen catagorie?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:48 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Maar die kutfanboys hier zien het Nintendo logo en dan omfgbbq game of teh jaarz
Genoeg zelda games die ik tof vind (ALTTP en OOT bijvoorbeeld), maar TP had het allemaal net niet voor mij (ookal heb ik deze op de cube), het had ook gewoon een cube game moeten blijven mijn inziens, heb wel eens een gedeelte op de Wii gespeeld maar zoveel verschillen kon ik, op de besturing na, nou eigenlijk niet ontdekken. Het is wel een leuke game hoor, maar deze haalt het gewoonweg niet bij eerder genoemde titels.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef newguy het volgende:
Zelda niet leuk vindenalleen in een wereld waar de massa beyond good & evil, phyconauts en V: bloodlines nooit heeft ervaren kan zoiets gebeuren.
![]()
doen!. MM heeft een compleet andere sfeer die niet te vergelijken is met OOT. Als je de één leuk vind, wil het niet zeggen dat je de andere ook leuk vind. En vica versa natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:01 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien toch eens OOT downen voor de VC, op de aan of andere manier trok ik het niet zo goed destijds.
Zeker na Majora's mask wat me ook niet aansprak nooit meer aangeraakt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Mensen die nog met die kanker 'ik ben een pauper en wil/kan geen wii betalen' avatar rondlopen
Pfft, dat met die standbeelden op die palen, wedden dat je daarbij wel eventjes zoet wasquote:Op woensdag 19 september 2007 16:53 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als je dat vindt ben je wel echt een mongool. Zelda is kanker simpel
Resident Evil heeft me nooit zo kunnen boeien, veels te overdrevenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:19 schreef newguy het volgende:
mensen die gaan klagen over andermans avatars![]()
ontopic: 2e trailer van RE: Umbrella Chronicles is uit.
http://www.gametrailers.com/player/25136.html
Ziet er goed uitAlleen nog geen RE 2
![]()
Leuk standaardmailtjequote:Op donderdag 20 september 2007 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste Roy,
Bedankt voor je e-mail. Helaas is het nog niet mogelijk om je sterren in te ruilen voor Wii Points. In de nabije toekomst zal dit mogelijk zijn. Wij adviseren je om de site (www.nintendo.nl) in de gaten te houden voor een exacte datum.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> Roy <> 09/18/07 5:13 >>>
Hey Nintendo
Een flinke tijd terug kregen we de nieuwe regels met betrekking tot VIP
sterren voor de kiezen. Deze zijn nu helaas nog maar tijdelijk houdbaar
en er werd ons beloofd dat we ze zouden kunnen inwisselen voor
Wii-points. Enig idee wanneer dit nu eindelijk eens gaat gebeuren?
Grtz Roy
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:01 schreef koei het volgende:
Ik ga na Super Mario Paper beginnen aan de gamecube versie van Zelda. Ik vond windwaker geweldig (ja, ik ben de enige ik weet het)
Waarom denk je dat die verloop regel in is gegaanquote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
als dat ruilen maar beschikbaar komt voordat de huidige punten gaan vervallen.
anders zou dat echt kut zijn.
quote:Ook dit najaar kun je ons op diverse evenementen tegen komen. Als je een bezoek wilt brengen aan een van deze evenementen loop ons dan niet voorbij en speel eens op Wii of Nintendo DS.
50 PlusBeurs (Jaarbeurs Utrecht): 19 t/m 23 september
Margriet Winter Fair (Jaarbeurs Utrecht): 16 t/m 21 november
Gameplay (Jaarbeurs Utrecht): 23 t/m 25 november
Wat eet en beweeg ik-bus: 2007 ( tourschema )
Nouja het is natuurlijk wel logisch, deze doelgroep moet nog echt overgehaald worden door het zelf uit te proberen. Wij kopen zo'n ding toch wel, of hebben vrienden die er eentje hebben, etc.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Jij lacht erom maar ik kan er wel om huilen.
Oh wow. Een game met gamecube graphics. Just kill me now.quote:
Doe mij maar de Wat eet en beweeg ik-bus.quote:
Te simpel vanwege standaard puzzels en zowat een kopie van Ocarina of Time, maar zeker niet bagger hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Zelda is hardstikke leuk. Het is heel erg leuk. Erg, erg leuk. Sterker nog, Zelda Ocarina of Time is m'n persoonlijke beste spel allertijden. Alleen is Twilight Princess gewoon bagger.
Ik voeg je cijfer direct toe aan metacritics & gamerankings. Bedankt voor je reviewquote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Twilight Princess krijgt van mij een 8.8
Wedden dat ze daarmee wachten tot 2008? Zodat mensen die veel punten hebben opnieuw kunnen beginnen en dus gewoon al hun punten kwijt zijn. Ik heb er zelf iets van 6500 dus die worden me waarschijnlijk fijn door de neus geboord. Typisch Nintendo NL.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste Roy,
Bedankt voor je e-mail. Helaas is het nog niet mogelijk om je sterren in te ruilen voor Wii Points. In de nabije toekomst zal dit mogelijk zijn. Wij adviseren je om de site (www.nintendo.nl) in de gaten te houden voor een exacte datum.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> Roy <> 09/18/07 5:13 >>>
Hey Nintendo
Een flinke tijd terug kregen we de nieuwe regels met betrekking tot VIP
sterren voor de kiezen. Deze zijn nu helaas nog maar tijdelijk houdbaar
en er werd ons beloofd dat we ze zouden kunnen inwisselen voor
Wii-points. Enig idee wanneer dit nu eindelijk eens gaat gebeuren?
Grtz Roy
quote:Mario zegt: "U R MR GAY"
van onze redactie | 19 sep 2007 13:30
Nieuws Reageer
Een slimme observator heeft een wel heel bijzondere boodschap ontdekt in het logo van de aankomende game Super Mario Galaxy. Als namelijk elke letter waar een sterretje onder staat achter elkaar wordt gezet, staat er "U R MR GAY" (vrij vertaald: "jij bent meneer homo.")
Zeer waarschijnlijk gaat het om een toevalligheid, al is het wel eens eerder voorgekomen in kindvriendelijke media dat er een 'volwassen' grapje in is geslopen. Zo zijn er bij diverse Disney-films soortgelijke streken voorgekomen.
Filmpje van We Love Golf:quote:![]()
From Nintendo's press site:
Quote:
Link's Crossbow Training™
Format: Wii™
Launch Date: 11/19/07
ESRB: T (Teen): Fantasy Violence
Game Type: Shooting
Accessories: Wii Zapper™ – included (requires Wii Remote™ and Nunchuk™)
Players: 1-4 (turn-based)
Developer: EAD
Quote:
KEY INFORMATION
Link returns from The Legend of Zelda®: Twilight Princess to pick up the Wii Zapper and take aim at a host of targets in this shooting-gallery-style game.
* Anyone can pick up the Wii Zapper and become a master marksman in the quick-play shooting galleries of Link's Crossbow Training. Dozens of fast-paced stages offer a wide variety of game play, from shooting stationary targets to defending a supply wagon from onrushing hordes of enemies. Multiplayer modes let players and their friends share a Wii Zapper to shoot for the high score.
* Link's Crossbow Training comes bundled with the Wii Zapper. After a few rounds of Link's Crossbow Training, players will be more than ready to pick up any of the future Wii Zapper titles, like Medal of Honor Heroes™ 2, Ghost Squad™ and Resident Evil®: The Umbrella Chronicles.
Using the Wii Zapper: The Wii Zapper requires the Wii Remote and Nunchuk, housing both in a comfortable and intuitive frame. The control stick on the Nunchuk controls player movement (on stages that allow player movement), while simply aiming the Wii Zapper moves the targeting reticule on the screen. Pulling the trigger fires Link's crossbow. By aiming off screen, players can turn Link to face in a new direction (again, on stages that allow this).
Link's Crossbow Training contains three basic game styles: target shooting, defender and ranger. There are 27 stages in total, and these categories represent only generally how each individual stage operates. Each stage's goal is to earn the highest score possible within the time limit. All rounds can be played with multiple players: Players pass the Wii Zapper around and then play one at a time and compete for the high score.
Target Shooting: In target-shooting rounds, players shoot bull's-eyes as they pop up on the screen. In early stages, targets are stationary. As the game difficulty increases in later levels, the targets move. Hitting the center of the bull's-eye nets more points, and hitting targets in succession without missing earns combo multipliers. Link can aim anywhere on the screen.
Defender: In defender rounds, players remain stationary but can look and aim in all directions - sometimes even in a full 360 degrees - by aiming off screen. Hordes of enemies assault Link, and he must fight them off. These battles have a great deal of variety, from fighting off skeletons in a desert to defending a wagon from boar-riding Bokoblins.
Ranger: In ranger rounds, players can move throughout the level using the control stick and aim anywhere they want by aiming the Wii Zapper wherever they want to look. In these missions, Link storms enemy encampments, fights his way through a forest and seeks out his foes while exploring the environments.
En nog een filmpje van Project O / King Storyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Super Mario Gaylaxy
Wel wakker blijven he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de grootste fout van de zapper de positie van de trigger is, dus het voorste handvat en niet de achterste zoals je het zou verwachten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik hoop dat iedereen die de Wii Zapper zich gewoon heeft vergist als ze zeggen dat de Zapper kut is, want anders heeft Nintendo een groot fout gemaakt.
Op dit moment denk ik toch dat de Wii Zapper helemaal niet intuitief is.
eens , maar aan de andere kant zijn de kwalitatief goede rpgs op de laatste 2 nintendo consoles eilk ook op een hand te tellen(de N64 hoef je eilk niet eens mee te rekenen dan)quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Mijn God, wat een amateurs weer bij vrijwel alle internet gaming forums. Kan eindelijk Retro aan een nieuw project beginnen, begint iedereen alweer te gillen over Raven Blade. Retro is de enige Nintendo-dev die aan first person shooters werkt. En de Wii heeft een enorm gebrek an first person shooters. Retro is dan ook een ras-echte first person shooter dev. Als ik hier een beetje logica toepas dan lijkt mij toch dat Retro beter aan een originele first persoon shooter gaat werken i.p.v. de miljoenste RPG die net zo goed IntSys kan maken.
Ja, maar Raven Blade was totaal niet serieus bedoelt. Het was gewoon 1 kamer waar continue creeps kwamen, en dat was het. Ik ben blij dat Retro dat project gestopt heeft en het nooit meer zal openen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eens , maar aan de andere kant zijn de kwalitatief goede rpgs op de laatste 2 nintendo consoles eilk ook op een hand te tellen(de N64 hoef je eilk niet eens mee te rekenen dan)
Jij bent duidelijk nog nooit in parijs geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
Vet. Dit is wel orgineel: Rayman Raving Rabbids 2 bevat weer de on rails FPS, maar dit keer is de omgeving niet omgezet naar 3D, maar zijn ze met de camera door Parijs gaan lopen, en hebben ze daarin de Rabbids gemonteerdBest orgineel. Filmpje
Hmm ook multiplayer online ofzo of ben ik nu gek?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Shazbot het volgende:
Nog wat Ghost Squad beelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Blijkbaar een andere modus, waar wapens veranderen in dolfijnen en mensen badkleding krijgen
.
Ik dacht iets van online ranking en offline co-op.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm ook multiplayer online ofzo of ben ik nu gek?
Dat is toch wat is een RPG is?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb nu super paper mario.
echt wel geinig. maar jeetje, wat duurt het lang voordat je eindelijk speelt zeg. eerst allemaal van die verhaalcrap
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is toch wat is een RPG is?
Offline co-op ben ik erg blij maar dan want dan kan ik samen met me vriendin gaan spelenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:27 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik dacht iets van online ranking en offline co-op.
Super Paper Mario heeft volgensmij weinig te maken met een RPG , het is meer een platformer in de wereld van Paper Mario , van wat ik er van gelezen/gezien heb, zitten er weinig RPG elementen in (character development ed.)quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is toch wat is een RPG is?
achja bij Zelda krijg je ook meer hartjes/betere wapens als je vordert, dat betekend nog niet dat het een RPG is. Misschien wel een element voor een RPG, maar zeker niet te omschrijven als een game binnen het desbetreffende genre.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
't is al een stuk minder rpg dan de voorgaande delen,
maar nog wel wat. je hebt levels en kracht die hoger worden enzo.
Voor dat soort games moet Nederlands erin ja. Dat heeft Nintendo met Big Brain Academy niet slim aangepakt, die had ook Nederlandse teksten moeten krijgen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:44 schreef depax het volgende:
mijn moeder is helemaal wild van mysims ze laat me constant zien wat ze gemaakt heeft.
Ik ben blij dat ea wel nederlands erbij gooit.
Of weet uberhaupt iets van de wereldquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:23 schreef BMH het volgende:
Jij bent duidelijk nog nooit in parijs geweest.
Dat ze de TP engine gebruikte verwachte/hoopte ik al. Zou namelijk erg jammer zijn om één of andere brakke engine te gebruiken voor deze demo. De foto's zijn wel erbarmelijkquote:Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
Eerste links crossbow training screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebruikt de engine van TP![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met die ene webwinkel die de Wii niet wilde verkopen?
En wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op zondag 23 september 2007 14:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dom, op één of andere manier had ik parijs in mijn hoofd, maar ik zag New YorkVaag
![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef Xrenity het volgende:
Boogie net bij Life & Cooking
Ze vonden het wel een leuk spel zo te zien.
Stond alleen elke keer op het scherm dat ze het 'slecht' deden.
quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 20:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een suf spel zeg.
quote:Op zondag 23 september 2007 19:31 schreef GGMM het volgende:
Artwork Super Mario Galaxy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie is die 2e ? (*moet dat peach voorstellen?)quote:Op zondag 23 september 2007 19:31 schreef GGMM het volgende:
Artwork Super Mario Galaxy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt als het goed is mee bij de zapper. Ik haal hem iig wel.quote:Op zondag 23 september 2007 20:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet suf maar juist geweldig!![]()
Ik ga hem zeker per direct kopen zodra ie uit is gekomen
Das Rosetta, wat haar rol zal zijn weet ik niet maar het is iig geen Princess Peach.quote:Op zondag 23 september 2007 21:22 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wie is die 2e ? (*moet dat peach voorstellen?)
quote:Op zondag 23 september 2007 19:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is er ook al een scan van de Sambo di Amigo Wii aankondiging? Die zou namelijk ook in het zelfde blad staan![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
Huuuuuuh?!
Oh grom, die final fantasy is een DS game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |