Ik heb al 1 kromme punttang.quote:Op zondag 23 september 2007 18:14 schreef fs180 het volgende:
ja segerringen ja, circlipjes niet , gewoon puntjes in de gaatjes en tang open trekken
owndquote:Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef LucasBergman het volgende:
losgelopen circlip:
[afbeelding]
[afbeelding]
je snapt dat het een duur grapje was![]()
en wat doe ik nou, nog geen 200 km later, verkoop ik alles...
Ja nja soms heb ik er ook mijn bedenkingen bij.. Heb al 1 keer een sleutel doormidden gekregen, en nu punttang beetje krom gekregen mja.quote:Op zondag 23 september 2007 22:53 schreef fs180 het volgende:
paupergeredschap dan
Denk niet dat jij dingen hebt zoals griptangen van 40 jaar oud.quote:Op maandag 24 september 2007 17:58 schreef fs180 het volgende:
modern.. alsof je nieuw gereedschap daarom nodig hebt![]()
ik heb alleen een dop gebroken, en ja hoop tangen, maar ok, na zoveel tijd mag dat ook wel is
Yup, of, omdat die zuiger ondersteboven zat, dat ie een gat in de zuiger gebrand heeft.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:01 schreef PallominnoX het volgende:
Kan ook je bougie zijn die eruit geknalt is.
Mijne is dus ondersteboven... Dus de zuigerpoorten richting uitlaatpoort en pijl omhoog... vandaar die knallen (ik teste em ff 's nachts (gister) en zag er serieus vlammen uit mn uitlaat schieten, maar 4cm ofzo, maar is toch wel wat stoers, niet voor je cilinderquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Yup, of, omdat die zuiger ondersteboven zat, dat ie een gat in de zuiger gebrand heeft.
Ik heb 2 van zulke zuigers hier staan
teringlijers mogen naar mij komenquote:Op maandag 24 september 2007 22:36 schreef fs180 het volgende:
naar postkantoor
Aap, draai je cilinder er ff af en kijk, waarschijnlijk is gewoon je zuigerveer verneukt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:12 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mijne is dus ondersteboven... Dus de zuigerpoorten richting uitlaatpoort en pijl omhoog... vandaar die knallen (ik teste em ff 's nachts (gister) en zag er serieus vlammen uit mn uitlaat schieten, maar 4cm ofzo, maar is toch wel wat stoers, niet voor je cilinder
Ik heb trouwens 3 zuigers liggen.. dit kan inmiddels de 4de zijn (in slechts 5000km, dus 1200km per zuiger). 1tje heeft een gat en totaal verneukt, onherkenbaar.. 2de mist een zuigerveer (ondervandaangeknald, is duidelijk te zien aan de inham
) en de 3de die heeft vet veel krassen, lees 8x warmgelopen
Morgen pics
En bougie is het zeker niet! Die vonkt nog en alles
Maar zou inderdaad mn zuiger kunnen zijn die een gat heeft of door de uitlaatpoort alle gassen en druk weg laat stromenEn anders is mn benzine gewoon op
![]()
(kutmeter klopt nooit, 1/2 als ik nog 2 liter heb, terwijl er 7 in gaat
)
EDIT: Maak jij ook even pics!!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:08 schreef no1uknow het volgende:
FS, krijg nog geld van je, pauper.
Dan is de brommix van de benzinepomp niet goed..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Verkeerde brommix? Te warm geworden? Verkeerde afstelling? Gare zuiger?
Blabla. Vroeger werkte het prima dus dat kan nu ook. Gewoon tijd en moeite er in stoppen en dan komt alles goed. Zeker carb afstellen is belangrijk, anders kan je dit gezeik krijgen ja. Hoeft het niet te zijn hoor, kan wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:30 schreef Hijacking het volgende:
krijg je met oude brommersbeter wen je er aan
Blijkt dus dat mn circlipje uit mn zuiger schoot en in mn tussen mn zuiger en cilinderwand is gekomen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Aap, draai je cilinder er ff af en kijk, waarschijnlijk is gewoon je zuigerveer verneukt.
Stop en dan gewoon een hele nieuwe zuiger in, op de goede manier, met de zuigerslotjes die goede richting op.
Beunhaas._
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |