Yup, de traumaheli is even onderweg geweest maar dat bleek niet nodig. Máák je een keer wat mee, sturen ze de heli terugquote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef fs180 het volgende:
aaridge smak dus
Traumaheli? Lag ie onder de vangrail?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Yup, de traumaheli is even onderweg geweest maar dat bleek niet nodig. Máák je een keer wat mee, sturen ze de heli terug
Nee, hij haalde een file in, en iemand in dezelfde richting sloeg ineens linksaf. Toen zat hij er bovenop. Hij ligt nog wel even in het ziekenhuisquote:Op donderdag 27 september 2007 20:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Traumaheli? Lag ie onder de vangrail?
Don't do drugs.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:15 schreef fs180 het volgende:
relaxt
zo vrok is geil man, ziete r god uti.. alleen nou de rest van de briommer nopg!
Is dit een warmloper? Serieus, dat heb ik namelijk altijd met warm weer als hij hoog in zijn toeren zit.quote:# Je kunt een warmloper krijgen (je brommer houd dan ineens in, het voelt een beetje alsof je hem een versnelling terug zet. Hij reageert dan ook helemaal niet op gas geven.)
fs180, je taalgebruikquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:52 schreef fs180 het volgende:
je ouder sebbn gelijk hoor. tis duur en erg gevaarlijk, gevaar ben je niet zelf maar zijn de andere weggebruikers, daar moet je voor opletten, en als je geen goed reactievermogen hebt zou ik dr nieteens aan denken een bromemr te kopen
verder, kijk ff naar de kosten van zon ding, niet alleen de aanschaf maar onderhoud verzekering en benzine, dat komt uiteindlijk best hoog te liggen.. en reken ook meteen boetes mee, ik durf te wedden dat je toch geen 45kmu blijft rijden
gewoon verkeerde sproeier joh, warm weer, dan is je hoofdsproer verkeerd, neem een kleiner, maar niet nu doen he, pas in de zomer weer, nu staat ie vast wel goed afgesteld?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dit een warmloper? Serieus, dat heb ik namelijk altijd met warm weer als hij hoog in zijn toeren zit.
ik heb geen plannen om hem op te voeren, echt nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:52 schreef fs180 het volgende:
je ouder sebbn gelijk hoor. tis duur en erg gevaarlijk, gevaar ben je niet zelf maar zijn de andere weggebruikers, daar moet je voor opletten, en als je geen goed reactievermogen hebt zou ik dr nieteens aan denken een bromemr te kopen
verder, kijk ff naar de kosten van zon ding, niet alleen de aanschaf maar onderhoud verzekering en benzine, dat komt uiteindlijk best hoog te liggen.. en reken ook meteen boetes mee, ik durf te wedden dat je toch geen 45kmu blijft rijden
Ja maar, ik heb dat sinds kort dus ook met koud weer, altijd als ik vol gas rij. Komt ook door mijn slechte onderhoud.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
gewoon verkeerde sproeier joh, warm weer, dan is je hoofdsproer verkeerd, neem een kleiner, maar niet nu doen he, pas in de zomer weer, nu staat ie vast wel goed afgesteld?
100 punten dat je hem gaat opvoeren , aangezien 45 om te janken is + je vrienden je dan pwnen :Vquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:56 schreef fusionfake het volgende:
[..]
ik heb geen plannen om hem op te voeren, echt nietmet mijn reactievermogen is niks mee en geld is ook geen probleem eigenlijk, ik spaar al een jaartje ofzo.. een scooter blijft gevaarlijk oke, maar het zijn toch niet allemaal mongooltjes die erop rijden die op een dag onder een auto liggen of een ongeluk zullen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |