maar het was niet in een snelle bocht en ze reden niet op snelheid, dus wat is je punt precies?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:17 schreef WEST het volgende:
[..]
nu is het toevallig na een langzame bocht maar als het bij een snelle bocht was en ze reden nog op snelheid dan praat je wel over een gevaarlijke situatie. En kom nou niet aan met "" Ik weet echt wel waar ik over heb.
Ach die jongen wil gewoon Ferrari weer 's bashenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:43 schreef Argento het volgende:
[..]
maar het was niet in een snelle bocht en ze reden niet op snelheid, dus wat is je punt precies?
Die regels worden meestal nogal soepel gehanteerd. Kijk maar naar het in ontvangst nemen van een vlag bv.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef NED het volgende:
Het enige wat ik zo 123 kan vinden is het volgende:
[..]
Daar staat niks over donuts in en al helemaal niks over boetes.
Ik ga gewoon een mailtje sturen naar Olav, dattie Kimi maar in de pitspost zet volgende race
Nou, ik anders niet hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Atreidez het volgende:
Als er een boete was geweest had t wel breed uitgemeten op de sites gestaan. En niet elke overtreding hoeft een boete te krijgen, bij de politie kom je ook weleens weg met een waarschuwing.
en wanneer is dat voor het laatst gebeurd?quote:Op woensdag 19 september 2007 07:35 schreef sanger het volgende:
Kijk maar naar het in ontvangst nemen van een vlag bv.
Brazilie vorig jaar, na de winst van Massa (dacht ik).quote:Op woensdag 19 september 2007 10:36 schreef Argento het volgende:
[..]
en wanneer is dat voor het laatst gebeurd?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef NED het volgende:
Het enige wat ik zo 123 kan vinden is het volgende:
43.3 After receiving the end-of-race signal all cars must proceed on the circuit directly to the post race parc fermé without any unnecessary delay, without receiving any object whatsoever and without any assistance (except that of the marshals if necessary).
ik betaalde niets en stond anderhalfuur voor de honda paddock tijdens de vrije trainingenquote:Op zondag 16 september 2007 23:38 schreef Drexciyan het volgende:
net terug uit Spa Franchorchamps. wat een boute organisatie zeg!
betaal je ruim 400 euro voor een plek op de hoofdtribune, kom je bij aankomst erachter dat er 2 kaarten op 1 zitplaats zijn verkocht. moest je naar een tribune met krappe stoeltjes en bout uitzicht. meer achterhoofden dan F1 gezien.
later hoorde ik dat de mensen op de hoofdtribune genodigden waren van ING.
daar betaal je dan voor.
Wtfquote:Op woensdag 19 september 2007 12:08 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
ik betaalde niets en stond anderhalfuur voor de honda paddock tijdens de vrije trainingen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=J7NYMHNRBA0
barrichello die z'n voorvleugel liet vervangen vlak voor m'n voeten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |