Wel eens gehoord van the law of atraction?quote:Op zondag 16 september 2007 12:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Serieus, dat wijf bederft m'n eetlust, ik zit nu pas een paar dagen op school en ik heb er nu al een hekel aan. Ze stinkt uit haar bek, haar tanden zijn verrot, ze stinkt altijd naar zweet en ze is nog eens lelijk met allemaal puisten waar een dikke gore witte punt op zit die op het punt staan om te knappen zodat al het pus over haar lelijke gezicht druipt.
![]()
ts vind meisje opwindend hij denkt nu al aan haar.quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Copycat het volgende:
Je bent je nu al aan het opwinden voor morgenochtend?
Ja.quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Copycat het volgende:
Je bent je nu al aan het opwinden voor morgenochtend?
Wel eens gehoord van kneus, blijkbaar ben je er een.quote:Op zondag 16 september 2007 12:50 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van the law of atraction?
Blijkbaar verdien je haar.
Heeft heel het weekend aan haar zweterige lichaam (in combinatie met het zijne) gedacht en zijn dikke, gore, witte punt staat op het punt van knappen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef postmortum het volgende:
ts vind meisje opwindend hij denkt nu al aan haar.
hoe schattig![]()
gaat het over Janetjequote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Je mag niet over mede-users klagen [afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft heel het weekend aan haar zweterige lichaam (in combinatie met het zijne) gedacht en zijn dikke, gore, witte punt staat op het punt van knappen.
Je voelt je aangesproken?quote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Je mag niet over mede-users klagen [afbeelding]
Waarschijnlijk weet ze toch niet wie ik ben.quote:Op zondag 16 september 2007 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
80% kans dat ze op fok zit.
en bedanktquote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft heel het weekend aan haar zweterige lichaam (in combinatie met het zijne) gedacht en zijn dikke, gore, witte punt staat op het punt van knappen.
Ach. Ach.quote:Op zondag 16 september 2007 12:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moet je voortstellen hoe ik me moet voelen 5 dagen in de week.![]()
Ik hoop dat je je hele leven niet meer wilt eten en eraan denkt.quote:Op zondag 16 september 2007 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
nee, jij bent gewoon zielig. De gedachte aan JOUW pusserige rode punt maakt me ziek![]()
Bijna niemand kent iemand op die nieuwe school (Ze komen uit het hele land), en we zitten dan altijd bij elkaar in de pauze, jammer genoeg dat wijf dus ook, maar meesal probeer ik haar te ontwijken door naar buiten te gaan roken oid.quote:Op zondag 16 september 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
Maar ff serieus. Als iemand mij doet walgen, dat kijk ik er niet naar. Ook niet uit een morbide soort van fascinatie. Of zijn jullie de enige twee leerlingen in de klas?
Of () wil er ook niemand naar jou kijken cq met jou praten?
Nee.quote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef postmortum het volgende:
nog steeds geen foto´s
quote:Op zondag 16 september 2007 13:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je hele leven niet meer wilt eten en eraan denkt.
pwned.quote:Op zondag 16 september 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
Maar ff serieus. Als iemand mij doet walgen, dat kijk ik er niet naar. Ook niet uit een morbide soort van fascinatie. Of zijn jullie de enige twee leerlingen in de klas?
Of () wil er ook niemand naar jou kijken cq met jou praten?
Zit je toevallig in Hengelo op school?quote:Op zondag 16 september 2007 12:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Serieus, dat wijf bederft m'n eetlust, ik zit nu pas een paar dagen op school en ik heb er nu al een hekel aan. Ze stinkt uit haar bek, haar tanden zijn verrot, ze stinkt altijd naar zweet en ze is nog eens lelijk met allemaal puisten waar een dikke gore witte punt op zit die op het punt staan om te knappen zodat al het pus over haar lelijke gezicht druipt.
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 13:27 schreef Beauregard het volgende:
Volgens mij ben je zelf een lelijk snotjoch die z'n sexuele frustratie uit in het beledigen van een klasgenootje. Ergo: Bek dicht en val ons niet lastig.
Volgens mij ben je zelf een lelijk snotjoch die z'n sexuele frustratie uit in het beledigen van een klasgenootje. Ergo: Bek dicht en val ons niet lastig.
Mag ik dit lezen als: "Ik ben ontdekt, ze hebben me door, ik KAN me niet verdedigen, ik taai af." ?quote:Op zondag 16 september 2007 13:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik hoef me niet te verdedigen tegenover kneusjes.
quote:Op zondag 16 september 2007 13:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Vroegah deed je nooit zo lelijk CC..quote:Of ( ) wil er ook niemand naar jou kijken cq met jou praten?
Nee.quote:Op zondag 16 september 2007 13:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als: "Ik ben ontdekt, ze hebben me door, ik KAN me niet verdedigen, ik taai af." ?
mensen die in arnhem wonen zijn zo sneuquote:
Vroegah verbloemde ik het misschien wat meerquote:Op zondag 16 september 2007 13:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Vroegah deed je nooit zo lelijk CC..
Bij nader inzien is het een vrij accurate beschrijving van TSquote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroegah verbloemde ik het misschien wat meer.
En zo lelijk was die gedachtenspinsel toch niet?
we vinden dat je aartslelijk bent met die kop van jou in het foboquote:Op zondag 16 september 2007 15:11 schreef Spacehamster het volgende:
* Spacehamster] checkt fotoboek van de TS[/me]
[me=Spacehamster ziet een enorme leegte in dat fotoboek
Ga jij es ff als de bliksem in de hoek staan, lummel!
Zolang jij je eigen kop niet durft te laten zien heb je geen recht op die van een ander te klagen.
Zolang er geen foto's van jou in je fobo staan, gaan "we" er van uit dat je aartslelijk bent.
wit puntje op je lul wat knapt?quote:Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het best een sexy topic
heb jij een foto?quote:Op zondag 16 september 2007 15:23 schreef Frankvbr het volgende:
nijmegen? dan weet ik wie je bedoelt :p
* Spacehamster checkt postmortums foboquote:Op zondag 16 september 2007 15:15 schreef postmortum het volgende:
we vinden dat je aartslelijk bent met die kop van jou in het fobo![]()
Over het hygiene probleem ben ik het met je eens, maar het uiterlijk:quote:Op zondag 16 september 2007 12:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van kneus, blijkbaar ben je er een.
*Mr,Cooper kijkt in Fotoboek van Spacehamster*quote:Op zondag 16 september 2007 15:11 schreef Spacehamster het volgende:
* Spacehamster] checkt fotoboek van de TS[/me]
[me=Spacehamster ziet een enorme leegte in dat fotoboek
Ga jij es ff als de bliksem in de hoek staan, lummel!
Zolang jij je eigen kop niet durft te laten zien heb je geen recht op die van een ander te klagen.
Zolang er geen foto's van jou in je fobo staan, gaan "we" er van uit dat je aartslelijk bent.
* Spacehamster kijkt nog eens in fobo van Mr.Cooper en ziet nog steeds leegte.quote:Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
*Mr,Cooper kijkt in Fotoboek van Spacehamster*
![]()
![]()
![]()
Je klinkt verliefdquote:Op zondag 16 september 2007 12:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
![]()
Ik vind zijn foto wel bij die van jou passen eerlijk gezegd....quote:Op maandag 17 september 2007 02:03 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
* Spacehamster] checkt postmortums fobo[/me]
Altijd handig om te weten wie het zegt..
[me=Spacehamster lacht postmortum vierkant uit
Oeh, scherp hoor. Iemand van wie je het verbaal niet kunt winnen afwimpelen als kneusjequote:Op zondag 16 september 2007 13:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
dus het euvel is eigenlijk dat ze iets volwassener is dan jij, of jouw klas?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja nog even veel last, maar waarschijnlijk gaat ze naar een andere klas omdat ze iets ouder is als het gemiddelde bij m'n in de klas, en in de andere klas zijn ze ook iets ouder.
in jouw geval waarschijnlijk wel (gebaseerd op het doorlezen van dit topic)quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ouder betekent niet meteen volwassener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |