Wel eens gehoord van the law of atraction?quote:Op zondag 16 september 2007 12:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Serieus, dat wijf bederft m'n eetlust, ik zit nu pas een paar dagen op school en ik heb er nu al een hekel aan. Ze stinkt uit haar bek, haar tanden zijn verrot, ze stinkt altijd naar zweet en ze is nog eens lelijk met allemaal puisten waar een dikke gore witte punt op zit die op het punt staan om te knappen zodat al het pus over haar lelijke gezicht druipt.
![]()
ts vind meisje opwindend hij denkt nu al aan haar.quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Copycat het volgende:
Je bent je nu al aan het opwinden voor morgenochtend?
Ja.quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Copycat het volgende:
Je bent je nu al aan het opwinden voor morgenochtend?
Wel eens gehoord van kneus, blijkbaar ben je er een.quote:Op zondag 16 september 2007 12:50 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van the law of atraction?
Blijkbaar verdien je haar.
Heeft heel het weekend aan haar zweterige lichaam (in combinatie met het zijne) gedacht en zijn dikke, gore, witte punt staat op het punt van knappen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef postmortum het volgende:
ts vind meisje opwindend hij denkt nu al aan haar.
hoe schattig![]()
gaat het over Janetjequote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Je mag niet over mede-users klagen [afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft heel het weekend aan haar zweterige lichaam (in combinatie met het zijne) gedacht en zijn dikke, gore, witte punt staat op het punt van knappen.
Je voelt je aangesproken?quote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Je mag niet over mede-users klagen [afbeelding]
Waarschijnlijk weet ze toch niet wie ik ben.quote:Op zondag 16 september 2007 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
80% kans dat ze op fok zit.
en bedanktquote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft heel het weekend aan haar zweterige lichaam (in combinatie met het zijne) gedacht en zijn dikke, gore, witte punt staat op het punt van knappen.
Ach. Ach.quote:Op zondag 16 september 2007 12:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moet je voortstellen hoe ik me moet voelen 5 dagen in de week.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |