Ik begin me nu zorgen te maken.... Hoevaak is het al niet gezegd in het verleden dat er geen interesse was blablabla... Gun Meeuwis het allerbeste maar denk dat ie z'n eigen ruiten ingooit als ie naar die club gaatquote:Meeuwis: "Ajax heeft geen interesse in mij"
Zaterdagavond was Marcel Meeuwis de matchwinner tegen De Graafschap. Na afloop van het duel had de aanvoerder van Roda JC het niet alleen over de wedstrijd, maar ook over Ajax.
"Op het moment is er geen sprake van enige interesse van Ajax", zei de middenvelder tegen RTL. "Ze hebben vorig seizoen bij mijn zaakwaarnemer naar mij geïnformeerd, maar daar is het destijds bij gebleven."
Meeuwis ontkende door zijn uitspraken de geruchten over interesse van Ajax in hem. De technisch directeur van Amsterdammers, Martin van Geel, wees deze geruchten al eerder deze week naar het rijk der fabelen.
Sibum liep viel dicht en werkte hard, daarom zal die zijn blijven staan denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef LeonH het volgende:
ik snap eigenlijk tot nu toe nog steeds de wissel Lamah - Cisse niet.... Had dan Sibum eruit gehaald en was vol op de aanval gaan spelen. Zoveel goede ballen heeft die gozer ook niet gegeven gister
idd, zoiets baart me ook zorgen. Zo een bericht komt echt niet uit het niets. Ajax zal wel opnieuw bij 'm geinformeerd hebben maar nog niet met roda contact opgenomen en de onderhandelingen gestart. Dat moet natuurlijk eerst gebeuren volgens de regels maar 9 van de 10x is het andersomquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik begin me nu zorgen te maken.... Hoevaak is het al niet gezegd in het verleden dat er geen interesse was blablabla... Gun Meeuwis het allerbeste maar denk dat ie z'n eigen ruiten ingooit als ie naar die club gaat
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
020, Ajax, Joden, Kutmongolen, het is allemaal hetzelfde![]()
niets persoonlijks hoor![]()
Toen Castro scoorde stond ik op de bank.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:48 schreef Professional het volgende:
Ik ook niet.
Zit lekker thuis op de bank.
Ik was de enige die nog aan het kijken was nadat Kah overschoot, "Roda scoort nooit uit een corner".quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen Castro scoorde stond ik op de bank.![]()
Het blijft natuurlijk een matige keeper, maar hij heeft wel een plek in de Roda-geschiedenisboekjes verkregen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:37 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik was de enige die nog aan het kijken was nadat Kah overschoot, "Roda scoort nooit uit een corner".
Ik zat als een gek te gillen CASTRO CASTRO![]()
![]()
Die man is legendarisch.![]()
![]()
Dit zei ik nog in het wedstrijdtopic nadat Castro weer eens onhandig uit de goal kwam.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:09 schreef Schimpie het volgende:
Wanneer krijgt Mardulier nou eens een kans verdomme
Castro is echt een malloot.
Who cares, hopelijk krijgen we nu een eerste divisieclub thuis. Haarlem of AGOVV thuis lijkt me wel wat. Of nog beter: de winnaar van Groene Ster-Quick Boys of Deurne-UNA thuis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef Schimpie het volgende:
Wel jammer dat MVV en Fortuna al eruit zijn.
Ik zit al jaren op een MVV- Roda te hopen.![]()
Dat was zo bizar om te zien!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:46 schreef RD4 het volgende:
Casto wtf? Ik had de hoop al lang en breed opgegeven, zat al met de pet voor de ogen totdat 6 man me besprongen enz. Meest merkwaardige match ooit, mede omdat iedereen van West naar Oost switchte.
NIE MEHR AMSTERDAM!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef DarkShine het volgende:
Zondag KickOff. Heb niet echt bok om naar 020 te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |