Vanaaf dikke sfeeractie op sportpark Pronsebroek, laat je maar verassen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hoop ook dat de Goden ons beter gezind zijn na de pech van vorig jaar.... Maja dat geluk hadden wij gister in de allerlaatste seconde. Wordt wel weer eens tijd voor een ritje naar de Kuip
Trouwens nog mensen naar Groene Ster vanavond?
quote:Castro: "Ineens staat daar iemand die niet op het papertje stond."
Roda-keeper Bram Castro scoorde dinsdag in de laatste seconden van de blessuretijd de 2-2 in de bekerwedstrijd tegen de Graafschap. In Dagblad De Limburger vertelt hij over zijn opmerkelijke treffer. "Ineens staat daar iemand die niet op het papiertje stond."
„De afspraak was dat corners hard zouden worden ingedraaid, maar dat was tijdens de wedstrijd nog niet vaak gebeurd. Eigenlijk viel alles goed, want je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben.”
Castro verwonderde zich vooral over de vrijheid die hij kreeg. Hij mocht ongedekt door het hele strafschopgebied lopen en de bal binnentikken. „In het competitieduel van zaterdag tegen De Graafschap had ik al gezien dat daar veel ruimte lag. Niemand pakte me op, niemand blokte me. Ze lieten me echt lopen. Je ziet in zo’n situatie de desorganisatie bij de tegenstander. Van tevoren wordt afgesproken wie bij standaardsituaties welke tegenspeler moet dekken. En ineens staat daar iemand die je niet verwacht, iemand ook die niet op het papiertje was vermeld. Dan heb je slechts enkele seconden om te reageren.”
Na de wedstrijd bleven de reacties van het Belgische thuisfront niet uit. ,,Voornamelijk reacties van familie en vrienden die het gehoord of gelezen hadden. Of ik niet beter in de spits kon gaan spelen en dat soort opmerkingen.”
Bron: Rodajcfans
Alle keren dat ik daar ben geweest is het fout gegaan met als klapper de bekermatch in 2006. Het is altijd hetzelfde liedje. Veel mensen hebben gewoon geen zin in het gezeik en om als vee behandelt te worden door de plaatselijke gestapoquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:41 schreef denthemen het volgende:
ff serieus, zonder dat ik het lullig bedoel, maar voor de incidenten bij de bekerwedstrijd kwam er ook al amper iemand mee uit Kerkrade, waarom zie ik dan nu opeens heel veel mensen roepen: "nooit meer Amsterdam" ?
op de een of andere manier trok het me zowiezo al niet zo om naar a'dam te gaan voor de competitie. Wel paar keer gedaan maar was nooit echt een succesquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef denthemen het volgende:
Ik geef jullie 100% gelijk ik snap alleen niet dat sommige nu roepen dat ze niet gaan ivm dat gezeik terwijl ze er anders ook niet waren
Koster was met afstand de slechtste trainer die Roda ooit gehad heeft.quote:
Jan van Dijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Koster was met afstand de slechtste trainer die Roda ooit gehad heeft.
Waar waren jullie die bekerwedstrijd die jij aanhaalt eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef denthemen het volgende:
Ik geef jullie 100% gelijk ik snap alleen niet dat sommige nu roepen dat ze niet gaan ivm dat gezeik terwijl ze er anders ook niet waren
De kortste?quote:
Die heeft geen eerlijke kans gehad, Koster wel en die kon er helemaal niks van.quote:
klopt, is toch ook lache: word je door rkc ontslagen, je zit maaaaanden thuis, opeens belt ajax of je niet het 2de elftal wil gaan leiden en 3 maanden later ben je hoofdtrainerquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die heeft geen eerlijke kans gehad, Koster wel en die kon er helemaal niks van.
Z'n tweede, hij was trainer van Willem II toen hij naar Roda kwam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, is toch ook lache: word je door rkc ontslagen, je zit maaaaanden thuis, opeens belt ajax of je niet het 2de elftal wil gaan leiden en 3 maanden later ben je hoofdtrainer
Hij zal trouwens ook best wat bijgeleerd hebben, roda was geloof ik zijn eerste profclub?
Ligt eraan hoe je het bekijkt, de wedstrijd had veel gezichten.quote:Op zondag 4 november 2007 18:04 schreef denthemen het volgende:
Jammer jongens, had meer ingezeten
Nee je eigen team spelers die ruzie gaan maken is normaalquote:Op zondag 4 november 2007 18:41 schreef DarkShine het volgende:
Geheel onnodig verloren!
SuarezDie gast mag onderhand wel eens preventief geschorst worden met zijn schwalbes!
Wat heeft dat er nou mee te maken.quote:Op zondag 4 november 2007 18:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee je eigen team spelers die ruzie gaan maken is normaal![]()
Po-Madou Kahquote:Op zondag 4 november 2007 18:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee je eigen team spelers die ruzie gaan maken is normaal![]()
iddquote:Op zondag 4 november 2007 18:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken.![]()
Gefrustreerd omdat hij je verdedigers voorbij liep alsof ze er niet stonden?quote:Op zondag 4 november 2007 18:41 schreef DarkShine het volgende:
Geheel onnodig verloren!
SuarezDie gast mag onderhand wel eens preventief geschorst worden met zijn schwalbes!
Ben ik niet, als ik zo over kom. So be it.quote:Op zondag 4 november 2007 19:26 schreef denthemen het volgende:
Darkshine, niet zo gefrustreerd meteen
Roda Jc was nergens op het begin van de tweede helft, als de 4-1 was gevallen dan kon het uitlopen tot 6-1 ofzo. Maar daar koop je weinig voor achteraf.quote:Op zondag 4 november 2007 19:22 schreef DarkShine het volgende:
In A'dam noemen ze onze verdediging dramatisch? Waren ze bij ons scherper voorin hadden we er zo 4/5 kunnen maken.
Nee, geheel onnodig verloren!
Begin 2de helft. In de eerste helft waren wij op momenten toch echt beter, hadden net zo goed met een voorsprong de rust in kunnen gaan. Koop je ook weinig voor.quote:Op zondag 4 november 2007 19:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Roda Jc was nergens op het begin van de tweede helft, als de 4-1 was gevallen dan kon het uitlopen tot 6-1 ofzo. Maar daar koop je weinig voor achteraf.
De samenvatting, internet lag er vanmiddag uit waardoor ik niks heb kunnen kijken op de laatste 10 minuten na. Maar dan nog, als ik de samenvatting zo zag had het eerder 6-2 dan 3-3 kunnen zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 19:27 schreef DarkShine het volgende:
Ook al is hij voor Feijenoord, doet er niks aan af dat onze verdediging net zo goed stond als die van Ajax.
Merkie; heb je de hele match of de samenvatting gezien? Ik miste in de samenvatting enkele discutabele momenten en enkele goede kansen van ons.
Laat dat voor rust nou net omgekeerd geweest zijn. Meeste kansen & schoten voor Roda.quote:Op zondag 4 november 2007 19:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
De samenvatting, internet lag er vanmiddag uit waardoor ik niks heb kunnen kijken op de laatste 10 minuten na. Maar dan nog, als ik de samenvatting zo zag had het eerder 6-2 dan 3-3 kunnen zijn.
quote:Op zondag 4 november 2007 19:22 schreef DarkShine het volgende:
In A'dam noemen ze onze verdediging dramatisch? Waren ze bij ons scherper voorin hadden we er zo 4/5 kunnen maken.
Nee, geheel onnodig verloren!
Ajax scoorde er 4 waar er minimaal 7 in hadden moeten zitten.quote:Op zondag 4 november 2007 19:32 schreef DarkShine het volgende:
Hoe dan ook, we hebben met lef (en vrij goed) gespeeld in Amsterdam. Het die zogenaamde topclub behoorlijk moeilijk gemaakt. Scoren er 2 waar we er minimaal 4 in moesten leggen!
En ik miste de mongolide acties van Lamah, wat een naar mannetje.quote:Op zondag 4 november 2007 19:27 schreef DarkShine het volgende:
Ook al is hij voor Feijenoord, doet er niks aan af dat onze verdediging net zo goed stond als die van Ajax.
Merkie; heb je de hele match of de samenvatting gezien? Ik miste in de samenvatting enkele discutabele momenten en enkele goede kansen van ons.
Lamah en Kah, wat een stel debielen zegquote:Op zondag 4 november 2007 19:53 schreef knnth het volgende:
[..]
En ik miste de mongolide acties van Lamah, wat een naar mannetje.
En die tackle met 2 benen gestrekt dan?quote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef DarkShine het volgende:
-
Zet Hadouir maar op de bank en Janssen erin.quote:Op zondag 4 november 2007 20:03 schreef knnth het volgende:
Was trouwens verder wel een leuke wedstrijd, leuk middagje uitHeerlijk zo'n voetbalwedstrijd als het je geen bal uitmaakt wie er wint.
Vond die Hadouir ofzo wel tegenvallen, die was toch met veel bombarie bij W2 weggegaan? Hoe speelt hij verder dan bij Roda nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |