Nee je eigen team spelers die ruzie gaan maken is normaalquote:Op zondag 4 november 2007 18:41 schreef DarkShine het volgende:
Geheel onnodig verloren!
SuarezDie gast mag onderhand wel eens preventief geschorst worden met zijn schwalbes!
Wat heeft dat er nou mee te maken.quote:Op zondag 4 november 2007 18:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee je eigen team spelers die ruzie gaan maken is normaal![]()
Po-Madou Kahquote:Op zondag 4 november 2007 18:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee je eigen team spelers die ruzie gaan maken is normaal![]()
iddquote:Op zondag 4 november 2007 18:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken.![]()
Gefrustreerd omdat hij je verdedigers voorbij liep alsof ze er niet stonden?quote:Op zondag 4 november 2007 18:41 schreef DarkShine het volgende:
Geheel onnodig verloren!
SuarezDie gast mag onderhand wel eens preventief geschorst worden met zijn schwalbes!
Ben ik niet, als ik zo over kom. So be it.quote:Op zondag 4 november 2007 19:26 schreef denthemen het volgende:
Darkshine, niet zo gefrustreerd meteen
Roda Jc was nergens op het begin van de tweede helft, als de 4-1 was gevallen dan kon het uitlopen tot 6-1 ofzo. Maar daar koop je weinig voor achteraf.quote:Op zondag 4 november 2007 19:22 schreef DarkShine het volgende:
In A'dam noemen ze onze verdediging dramatisch? Waren ze bij ons scherper voorin hadden we er zo 4/5 kunnen maken.
Nee, geheel onnodig verloren!
Begin 2de helft. In de eerste helft waren wij op momenten toch echt beter, hadden net zo goed met een voorsprong de rust in kunnen gaan. Koop je ook weinig voor.quote:Op zondag 4 november 2007 19:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Roda Jc was nergens op het begin van de tweede helft, als de 4-1 was gevallen dan kon het uitlopen tot 6-1 ofzo. Maar daar koop je weinig voor achteraf.
De samenvatting, internet lag er vanmiddag uit waardoor ik niks heb kunnen kijken op de laatste 10 minuten na. Maar dan nog, als ik de samenvatting zo zag had het eerder 6-2 dan 3-3 kunnen zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 19:27 schreef DarkShine het volgende:
Ook al is hij voor Feijenoord, doet er niks aan af dat onze verdediging net zo goed stond als die van Ajax.
Merkie; heb je de hele match of de samenvatting gezien? Ik miste in de samenvatting enkele discutabele momenten en enkele goede kansen van ons.
Laat dat voor rust nou net omgekeerd geweest zijn. Meeste kansen & schoten voor Roda.quote:Op zondag 4 november 2007 19:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
De samenvatting, internet lag er vanmiddag uit waardoor ik niks heb kunnen kijken op de laatste 10 minuten na. Maar dan nog, als ik de samenvatting zo zag had het eerder 6-2 dan 3-3 kunnen zijn.
quote:Op zondag 4 november 2007 19:22 schreef DarkShine het volgende:
In A'dam noemen ze onze verdediging dramatisch? Waren ze bij ons scherper voorin hadden we er zo 4/5 kunnen maken.
Nee, geheel onnodig verloren!
Ajax scoorde er 4 waar er minimaal 7 in hadden moeten zitten.quote:Op zondag 4 november 2007 19:32 schreef DarkShine het volgende:
Hoe dan ook, we hebben met lef (en vrij goed) gespeeld in Amsterdam. Het die zogenaamde topclub behoorlijk moeilijk gemaakt. Scoren er 2 waar we er minimaal 4 in moesten leggen!
En ik miste de mongolide acties van Lamah, wat een naar mannetje.quote:Op zondag 4 november 2007 19:27 schreef DarkShine het volgende:
Ook al is hij voor Feijenoord, doet er niks aan af dat onze verdediging net zo goed stond als die van Ajax.
Merkie; heb je de hele match of de samenvatting gezien? Ik miste in de samenvatting enkele discutabele momenten en enkele goede kansen van ons.
Lamah en Kah, wat een stel debielen zegquote:Op zondag 4 november 2007 19:53 schreef knnth het volgende:
[..]
En ik miste de mongolide acties van Lamah, wat een naar mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |