De slechten sterven net zo snel hoor, mocht dat een troost zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef MetalSonic het volgende:
Klacht: waarom sterven de goede ?
wie is Jomanda?quote:Op zondag 16 september 2007 02:19 schreef DEVL het volgende:
Vraag het Jomanda.
quote:Op zondag 16 september 2007 02:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik heb me nog lang niet bij dat feit neergelegengelegd.
Moet er niet aan denken onsterfelijk te zijn. Dan zou ik altijd alles blijven uitstellen omdat ik toch alle tijd van de wereld heb en zouden mijn tieten op de grond gaan hangen.quote:Op zondag 16 september 2007 02:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik heb me nog lang niet bij dat feit neergelegen.
Dat eerste spreekt me juist wel aan.quote:Op zondag 16 september 2007 02:44 schreef Xennia het volgende:
Moet er niet aan denken onsterfelijk te zijn. Dan zou ik altijd alles blijven uitstellen omdat ik toch alle tijd van de wereld heb en zouden mijn tieten op de grond gaan hangen.
Ach de mannen hebben dan toch al erectieproblemen en dan heeft hun leven toch geen zin meerquote:Op zondag 16 september 2007 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat eerste spreekt me juist wel aan.
Dat tietenprobleem is wel een raak punt natuurlijk. Eigenlijk wel idioot dat vrouwen gemiddeld langer leven dan mannnen, dat in acht genomen.
Om stevig door te kunnen drinken heb je echt geen erectie nodig hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach de mannen hebben dan toch al erectieproblemen en dan heeft hun leven toch geen zin meer
Gelukkig hebben we de spelletjes nogquote:Op zondag 16 september 2007 02:53 schreef bolivian het volgende:
Donders!
McRae, één van de sympathiekere Schotten. En een begenadigd rallycoureur. CMR 1 heb ik altijd met veel plezier gespeeld.
Bummer.
Nee, dat lukt dan al helemaal niet meerquote:Op zondag 16 september 2007 02:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Om stevig door te kunnen drinken heb je echt geen erectie nodig hoor.
Integendeel, dan vloeit er eindelijk weer eens voldoende bloed naar de hersenen. Ik verheug me er nu al op.quote:Op zondag 16 september 2007 02:55 schreef Xennia het volgende:
Ach de mannen hebben dan toch al erectieproblemen en dan heeft hun leven toch geen zin meer
Prioriteiten,quote:Op zondag 16 september 2007 02:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, dat lukt dan al helemaal niet meer
Zeg, niet zo oneerbiedig!quote:Op zondag 16 september 2007 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de spelletjes nog![]()
Ik ook, eindelijk eens een man die me in de ogen kijkt.quote:Op zondag 16 september 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Integendeel, dan vloeit er eindelijk weer eens voldoende bloed naar de hersenen. Ik verheug me er nu al op.
Jullie trappen er ook elke keer in.quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ook, eindelijk eens een man die me in de ogen kijkt.
quote:Op zondag 16 september 2007 05:35 schreef BasOne het volgende:
The good die young
Tenminste dat was het speekwoord met James Dean, Bill Haley, freddy Ed..
Maar wie mist nu daadwerkelijk 2pac en soortgenoten......
McRae R.I.P. but with all respect......
Niet echt een wereldberoemdheid.......
ja naamsbekentheid...
Heb je ook al een lootje bij de lokale sigarenboer gehaald?quote:Op zondag 16 september 2007 05:50 schreef schvvmert het volgende:
Iedere mens gaat dood, wanneer is een soort van loterij.
Ik ben te laf om van de flat te springen dus moet ik wachten tot ik aan de beurt ben.quote:Op zondag 16 september 2007 05:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je ook al een lootje bij de lokale sigarenboer gehaald?
Onderdeel, ja. Maar op 39-jarige leeftijd is wel erg jong zegquote:Op zondag 16 september 2007 02:17 schreef Megumi het volgende:
Tja de dood is een onderdeel van het leven. Dus niks om je druk om te maken.
Nee, Colin McDréquote:
echt wel. zij rijdt dronken over de weg en denkt de autoriteiten te kunnen paaien met haar lading geld.quote:Op zondag 16 september 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Wie 'de goede' zijn op deze wereld is nogal subjectief natuurlijk. Niemand verdient de dood, tenzij hij zelf gruwelijke misdaden op z'n geweten heeft.
Bij mijn weten geldt dat niet voor Paris Hilton.
jawel, mieterse personen sterfen maar personen waar je vanaf wil leven langerquote:Op zondag 16 september 2007 02:17 schreef Megumi het volgende:
Tja de dood is een onderdeel van het leven. Dus niks om je druk om te maken.
inderdaad, Kurt Cobain pleegde niet zelfmoord!quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef MetalSonic het volgende:
Klacht: waarom sterven de goede ?
kurt cobain is dead : nevermindquote:Op zondag 16 september 2007 11:58 schreef bugeye1 het volgende:
[..]
inderdaad, Kurt Cobain pleegde niet zelfmoord!
i know,quote:Op zondag 16 september 2007 12:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
kurt cobain is dead : nevermind
quote:Op zondag 16 september 2007 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de spelletjes nog![]()
Zit daar een prijs aan vast?quote:Op zondag 16 september 2007 05:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hulde voor de meest onsamenhangende post op FOK! 2007!
Het getal 10 Jack , het getal 10!!quote:Op zondag 16 september 2007 02:19 schreef DEVL het volgende:
Vraag het Jomanda.
quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef MetalSonic het volgende:
Ik heb van mensen als Nelly Furtado van ga gewoon dood.
Jij begrijpt de essentie van zijn aforisme niet, laat staan de zin die ik nu heb getypt.quote:Op zondag 16 september 2007 05:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je ook al een lootje bij de lokale sigarenboer gehaald?
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:57 schreef ballieking het volgende:
WAAROM KAN JIJ NIET GEWOON EFFE JE MUIL HOUDEN TS, OOK ZOIETS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |