En hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:11 schreef Double-Helix het volgende:
bist gek jeee!:P
Goed goed,hoe is het met mijn favo koetjequote:
Goed goed! Vrolijk en moe tegelijk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Goed goed,hoe is het met mijn favo koetje?
Eid mubarak, broeder.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:52 schreef Double-Helix het volgende:
ik heb net in een vagin zitten likken
aidak mubarak trouywens!
Ik ben door naar de volgende rondequote:Op zondag 7 oktober 2007 02:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
In Noord-Holland ergens. Ik moet 3 liedjes zingen in een soort Annie/Sjonnie tent, ontzettend fout maar boeiend! Het is leuk!
alleen via msn...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
MASD, doe eens foto posten van jezelf![]()
geilquote:
nee...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
geil
heb ik jou uberhaupt wel op msn?
PM?quote:
hmmquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:51 schreef MASD het volgende:
Emotionele gebedsdienst voor scholier Youssef
youssef leef je nog?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:31 schreef moemoe het volgende:
Wat heb jij onder CTRL + V zitten? NOU:
De bezoekers zijn voornamelijk heteroseksuele mannen. Het is echter niet uitgesloten voor homoseksuele mannen om daar naar binnen te gaan. Enkelen wagen zelfs een poging om een overrijpe banaan in hun holletje te duwen. Dit leidt soms tot grote hilariteit onder de bezoekers.
Wheh als de karaoke meet in Amsterdam zou worden gehouden wilden we daar even kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:41 schreef MASD het volgende:
bananenbarmeet?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef MASD het volgende:
post niet zo snel! [ afbeelding ]
ik houd het niet bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |