mochten ze uberhaupt tennis willen uitzenden, dan hadden ze de finale van krajicek echt wel verkozen boven die van Mattek hoorquote:Op zondag 2 november 2008 17:03 schreef kevinoz het volgende:
jammer dat er dan niks van uitgezonden word, maar hoe meer wedstrijden hoe meer verschillende outfits natuurlijjk;)
Nee de anderen zijn volgens mij juist te slankquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:05 schreef PabloLopez het volgende:
ze is volgens mij te zwaar en ze heeft een buikje
http://www.sonyericssonwtatour.com/tournaments/quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef kevinoz het volgende:
speelt deze schoonheid ook in doha? of is daar geen vrouwen toernooi?
8 keer zoveel views als het Djokovic topicquote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef qonmann het volgende:
Al meer dan 20.000 views ..populair topic
Met dank aan Mrs. Mattek
Goed topic Tim, je had een voorziende blikquote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
8 keer zoveel views als het Djokovic topic
Arantxa Rus gaat ook goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Er komen vreemde dingen mijn glazen bol binnendrijven ja![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind haar spuuglelijk.
Maar zal wel aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ze is getrouwd en heeft zich gelijk maar een pittig huisvrouwenkapsel aan laten meten, sad!
Er zij wel sites met foto's van haar, maar de 2 foto's die jij bedoelt zijn wsl. speciaal voor haar site (of voor marketing doeleinden) gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef kevinoz het volgende:
Maar dan kan ik er geen wallpaper van maken..
Het gaat om foto 2 of foto 15, kan ze ook niet via google vinden! Zijn er eventueel nog meer sites van haar? fansites enzo?
Helaas niet gevondenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef kevinoz het volgende:
laten we het hopen, zijn er ook beelden van?
Na Mauresmo - Wozniak.quote:Not Before:13:00
Women's Singles - 2nd Round
Bethanie Mattek-Sands(USA) vs. Venus Williams(USA)[3]
Inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Szura het volgende:
Vrij kansloos verloren maar ze is er nog in het dubbelspel en komt morgen weer in actie![]()
Dan weer wel ergens op een achteraf courtje
Dat aantal views van dit topic trouwens![]()
![]()
![]()
Mooi tochquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Szura het volgende:
Vrij kansloos verloren maar ze is er nog in het dubbelspel en komt morgen weer in actie![]()
Dan weer wel ergens op een achteraf courtje
Dat aantal views van dit topic trouwens![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |