Komt echt niet op Eurosport, er is niet eens een normaal scoreboard van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef kevinoz het volgende:
eindelijk! iemand al wat op eurosport gezien van het toernooi? of is het geen tv toernooi?
mochten ze uberhaupt tennis willen uitzenden, dan hadden ze de finale van krajicek echt wel verkozen boven die van Mattek hoorquote:Op zondag 2 november 2008 17:03 schreef kevinoz het volgende:
jammer dat er dan niks van uitgezonden word, maar hoe meer wedstrijden hoe meer verschillende outfits natuurlijjk;)
Nee de anderen zijn volgens mij juist te slankquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:05 schreef PabloLopez het volgende:
ze is volgens mij te zwaar en ze heeft een buikje
http://www.sonyericssonwtatour.com/tournaments/quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef kevinoz het volgende:
speelt deze schoonheid ook in doha? of is daar geen vrouwen toernooi?
8 keer zoveel views als het Djokovic topicquote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef qonmann het volgende:
Al meer dan 20.000 views ..populair topic
Met dank aan Mrs. Mattek
Goed topic Tim, je had een voorziende blikquote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
8 keer zoveel views als het Djokovic topic
Arantxa Rus gaat ook goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Er komen vreemde dingen mijn glazen bol binnendrijven ja![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind haar spuuglelijk.
Maar zal wel aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ze is getrouwd en heeft zich gelijk maar een pittig huisvrouwenkapsel aan laten meten, sad!
Er zij wel sites met foto's van haar, maar de 2 foto's die jij bedoelt zijn wsl. speciaal voor haar site (of voor marketing doeleinden) gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef kevinoz het volgende:
Maar dan kan ik er geen wallpaper van maken..
Het gaat om foto 2 of foto 15, kan ze ook niet via google vinden! Zijn er eventueel nog meer sites van haar? fansites enzo?
Helaas niet gevondenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef kevinoz het volgende:
laten we het hopen, zijn er ook beelden van?
Na Mauresmo - Wozniak.quote:Not Before:13:00
Women's Singles - 2nd Round
Bethanie Mattek-Sands(USA) vs. Venus Williams(USA)[3]
Inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Szura het volgende:
Vrij kansloos verloren maar ze is er nog in het dubbelspel en komt morgen weer in actie![]()
Dan weer wel ergens op een achteraf courtje
Dat aantal views van dit topic trouwens![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |