Ik denk dat hij het serieus gezegt heeft. Want je zag duidelijk dat hij wat tegen die gasten zeiquote:Op maandag 17 september 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar is wat dat betreft wel een echte Ajacied. Lekker irritant, jennen, schijt hebben aan die mongolen op de tribune en ook nog veel scoren.
Topper!
Als je 1 kanaal hebt zal psv - Feyenoord uitgezonden worden lijkt me.quote:Op maandag 17 september 2007 14:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Weet iemand of az - AJAX uitgezonden wordt aanstaande zondag op Tele2.. als je een pakket hebt waarbij je maar 1 algemeen voetbalkanaal hebt? (net zoals met het kampioenschapsweekend dat AZ uitgezonden werd ipv AJAX of de lampjes)
Klopt, AZ - Ajax om 12.30 uur en PSV - Feyenoord om 14.30 uur.quote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
psv-feyenoord begint pas om half 3?
apart!quote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
psv-feyenoord begint pas om half 3?
Zo was ie helemaal nog niet toen ie naar A'dam kwamquote:Op maandag 17 september 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar is wat dat betreft wel een echte Ajacied. Lekker irritant, jennen, schijt hebben aan die mongolen op de tribune en ook nog veel scoren.
Topper!
Ja so?quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zo was ie helemaal nog niet toen ie naar A'dam kwam![]()
Jawel, alleen was toen helemaal niemand geinteresseerd in wat hij zei.quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zo was ie helemaal nog niet toen ie naar A'dam kwam![]()
Leukste was nog dat hij toen hij even geblesseerd langs de kant stond zo'n dikke vent op de tribune stond op te naaien. Die stond als een tekenfilmfiguur op en neer te springen van woedequote:Op maandag 17 september 2007 14:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het serieus gezegt heeft. Want je zag duidelijk dat hij wat tegen die gasten zei
haha.. trouwens ook wel een mooie pass van Dennis! Mag ook gezegd worden natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekeek net even de samenvatting van afgelopen weekend en viel me op dat een powerpuff girl naar Luque ''sukkel!'' riepwaaruit de 1-0 onstond. Stel knurften daar ook in Almelo
![]()
Waar zag je diequote:Op maandag 17 september 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekeek net even de samenvatting van afgelopen weekend en viel me op dat een powerpuff girl naar Luque ''sukkel!'' riepwaaruit de 1-0 onstond. Stel knurften daar ook in Almelo
![]()
quote:''Ogararu klaagde weer over zijn hamstring. Jaap had overal pijn'', aldus Ten Cate die nog niet weet over welke spelers hij tijdens de duels van komende week met Dinamo Zagreb en AZ kan beschikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |