Veel Ten Cate protection uitspraken volgens mijquote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd wat die natnek te vertellen heeft bij studio voetbal.
Zelfde verhaal ja.quote:Op zondag 16 september 2007 19:33 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe zit dat dit jaar weer met de Uefa Cup? Komt er na deze wedstrijd weer een poule?
Ok, einde discussie.quote:Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Omdat dit een voetbal forum is geen hockey forum.
Hopelijk komen ze dan niet weer met een schaamteloze bod van 3,5 miljoen. Wil je Aissati aantrekken zul je toch flink in de buidel moeten tasten.quote:Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens nu koevermans bij psv zit zat Aisattie gelijk op de bank, dus als ook Farfan terug komt lijkt het alsof hij wel naar een basisplaats kan fluiten. Kleine kans dat zon jongen dan nog bij psv wilt blijven op die leeftijd en gezien zijn spel bij Twente. Ik zou zeggen in de winterstop halen die jongen.
Aissatti is een middenvelder en Koevermans en Farfan aanvallers. Get the point?quote:Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens nu koevermans bij psv zit zat Aisattie gelijk op de bank, dus als ook Farfan terug komt lijkt het alsof hij wel naar een basisplaats kan fluiten. Kleine kans dat zon jongen dan nog bij psv wilt blijven op die leeftijd en gezien zijn spel bij Twente. Ik zou zeggen in de winterstop halen die jongen.
Maar omdat PSV weinig fitte aanvallers had speelde ze met een middenvelder meer, en die extra middenvelder was Aissatti. Nu zijn alle aanvallers fit en dus spelen ze met een middenvelder minder waardoor Aissatti op de bank terecht komt.quote:Op zondag 16 september 2007 20:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Aissatti is een middenvelder en Koevermans en Farfan aanvallers. Get the point?
Denk dat die keuze vooral op de ramadan en het zware programma is afgestemt.quote:Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
de beste man is al een oudjequote:Op zondag 16 september 2007 20:36 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe HtC ook altijd praat he, volgens mij komt hij gewoon elke nacht om 6:00 uur straalbezopen de kroeg uitgelopen...
Aissatti zit op de bank omdat die andere turk die van twente komt in betere vorm is.quote:Op zondag 16 september 2007 20:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar omdat PSV weinig fitte aanvallers had speelde ze met een middenvelder meer, en die extra middenvelder was Aissatti. Nu zijn alle aanvallers fit en dus spelen ze met een middenvelder minder waardoor Aissatti op de bank terecht komt.
Dat was niet de reden volgens Koeman.quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Aissatti zit op de bank omdat die andere turk die van twente komt in betere vorm is.
Dat zou ik echt niet pikken hoor, je bent op de eerste plaats gewoon prof voetballer. Ramadan, jammer dan..quote:Op zondag 16 september 2007 20:37 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat die keuze vooral op de ramadan en het zware programma is afgestemt.
Nogmaals dat was niet de reden volgens Koeman. Bakkal en Affelay doen immers ook gewoon aan de Rammadanquote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet pikken hoor, je bent op de eerste plaats gewoon prof voetballer. Ramadan, jammer dan..
Weet ik, maar als een speler daarmee zou komen zou ik hem vertellen dat ie maar eens na moet denken over wat ie wil met zijn carrierequote:Op zondag 16 september 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nogmaals dat was niet de reden volgens Koeman. Bakkal en Affelay doen immers ook gewoon aan de Rammadan
dat talentvolle jochie van VVV mocht niet mee doen van zn coach omdat ie al 14 uur niet had gegeten. Ook wel terecht; maar het is toch je beroep.quote:Op zondag 16 september 2007 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik, maar als een speler daarmee zou komen zou ik hem vertellen dat ie maar eens na moet denken over wat ie wil met zijn carriere.
niemand dwingt hem om niet te eten toch?quote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef Houniet het volgende:
en als hij dood neervalt? wie heeft het dan gedaan
Dat is het hele gedoe met Moslims. Prima dat je gelooft, maar in Nederland mag het gewoon nooit met je werkzaamheden in conflict komen. En als voetballer heb je een probleem als je niet kan eten lijkt me.quote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef toma het volgende:
[..]
niemand dwingt hem om niet te eten toch?
nee, heb het er gister met een Turkse jongen over gehad. Hij moest 's middags ook voetballen terwijl hij dan al 9 uur niet meer had gegeten. Toen vertelde hij mij dat het zn eigen keus is om aan de ramadan te beginnen. Maar hij zei ook dat wanneer het noodzakelijk is vanwege je beroep oid het geen probleem hoort te zijn, als je later maar iets schenkt aan de armen.quote:
je avatar, tijdens welke wedstrijd was dat?quote:Op zondag 16 september 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nogmaals dat was niet de reden volgens Koeman. Bakkal en Affelay doen immers ook gewoon aan de Rammadan
Als je zo iemand een contract laat tekenen weet je toch dat je dat hebt? Zelfde als met Afrikanen, die zijn ook de helft van het jaar weg voor 1 of andere cup.quote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet pikken hoor, je bent op de eerste plaats gewoon prof voetballer. Ramadan, jammer dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |