ga gewoon in het topic van jullie hockey club posten dan.quote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Blawh het volgende:
Ik hoorde zojuist van een bekende dat Ten Cate al voor de wedstrijd had gezegd dat een wedstrijd op kunstgras een loterij is, is dat waar?
Zou wel heel erg zijn om je zo als Ajax tegen een kleine club als Heracles te verdedigen bij een eventueel puntenverlies.
Begroting zegt niks, dat hebben we dit seizoen al 2 keer eerder kunnen zien.quote:Op zondag 16 september 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Zagreb wat is dat nou voor ploeg dan? begroting van 1 miljoen?
quote:Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ga gewoon in het topic van jullie hockey club posten dan.
Dat zinnetje gaan we nog veel horen dit seizoen.quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef BonJovi het volgende:
genoeg erover op naar de volgende wedstrijd
Ja ik ben nog gefrustreerd, maar je kunt me niet zeggen dat ik niet realistisch ben. Ik wil hier nog wel eens neerzetten wat ik in een ander topic ook gepost heb.quote:Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds gefrustreerd?
Get the fuck over it.
Ik snap niet wat er mis mee is als ik zeg dat er te makkelijk gewezen naar randzaken ipv te kijken naar wat je eigen spelers verkeerd deden.quote:Natuurlijk was het kut en slecht van Ajax, maar het kan ook geen toeval zijn dat we zowel tegen PSV, Roda, Nac en Ajax het op het laatst weggeven. Tegenstanders kunnen niet op zo'n manier scoren als de organisatie gewoon goed stond zoals in de 70 minuten daarvoor. Het is te simpel om te schreeuwen Lucky Ajax, je moet eerst na je eigen team kijken. Het was gewoon een moment van geen concentratie en organisatie die goed werd afgestraft.
Jammer alleen dat Henk niet kijkt naar zijn eigen team en begint over 2 weken niet samen hebben kunnen trainen, weer een ander middenveld en het kunstgras. Je hebt als Ajax verdomme een begroting van zo'n 70? miljoen euro tegenover 8,2 miljoen van Heracles, kom dan niet met dat soort excuses.
Omdat dit een voetbal forum is geen hockey forum.quote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Ik gedraag me gewoon netjes dus ik snap niet waarom ik hier niet zo mogen posten.![]()
Verkapt kijk-mij-eens-geneukt-hebben-post.quote:Op zondag 16 september 2007 18:03 schreef Ordinair het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien. Gister was ik bij mijn vriendin en die is niet zo'n AJAX fan. En aangezien ik haar alleen in het weekend zie wilde ze wat qualitytime met mij.Gelukkig had ik wat meer hoogtepunten dan Ajax.
Jammer hoor.. Word trainen en trainen deze week.
Teveel inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zinnetje gaan we nog veel horen dit seizoen.
echt hequote:Op zondag 16 september 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-geneukt-hebben-post.
Ach sommige mensen kunnen nooit normaal reageren op post van niet-Ajacieden.quote:Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja ik ben nog gefrustreerd, maar je kunt me niet zeggen dat ik niet realistisch ben. Ik wil hier nog wel eens neerzetten wat ik in een ander topic ook gepost heb.
[..]
Ik snap niet wat er mis mee is als ik zeg dat er te makkelijk gewezen naar randzaken ipv te kijken naar wat je eigen spelers verkeerd deden.
Naja dat kunstgras kan best een rol spelen hoor. Kijk maar naar Stam. Maar als hoofdexcuses vind ik dat ook echt in en in triest. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Ten Cate. Het ligt nooit, maar dan ook nooit aan Ajax.quote:Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja ik ben nog gefrustreerd, maar je kunt me niet zeggen dat ik niet realistisch ben. Ik wil hier nog wel eens neerzetten wat ik in een ander topic ook gepost heb.
[..]
Ik snap niet wat er mis mee is als ik zeg dat er te makkelijk gewezen naar randzaken ipv te kijken naar wat je eigen spelers verkeerd deden.
Wel rekening mee houden dat de levensstandaard/ kosten daar een stuk lager zijn. Je moet het wel relativeren en niet puur naar de cijfers kijken.quote:Op zondag 16 september 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Zagreb wat is dat nou voor ploeg dan? begroting van 1 miljoen?
hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
het was gewoon kut en het moet gewoon beter.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef devv05 het volgende:
Zodra het aan Ajax ligt komt hij in gevaar natuurlijk. Vond d eoverwinning niet echt verdiend.. laatik het zo zeggen Almelo verdiende minimaal een punt... Niet dat ik het erg vindt maar je moet gewoon reel zijn en inzien dat je op het middenveld creativiteit te kort komt om een verdediging uit elkaar te spelen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Naja dat kunstgras kan best een rol spelen hoor. Kijk maar naar Stam. Maar als hoofdexcuses vind ik dat ook echt in en in triest. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Ten Cate. Het ligt nooit, maar dan ook nooit aan Ajax.
goed dat je het zegt!quote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef Noshiba het volgende:
Jaakke vanavond bij studio voetbal!! ben benieuwd
22.55 NED 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |