ga gewoon in het topic van jullie hockey club posten dan.quote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Blawh het volgende:
Ik hoorde zojuist van een bekende dat Ten Cate al voor de wedstrijd had gezegd dat een wedstrijd op kunstgras een loterij is, is dat waar?
Zou wel heel erg zijn om je zo als Ajax tegen een kleine club als Heracles te verdedigen bij een eventueel puntenverlies.
Begroting zegt niks, dat hebben we dit seizoen al 2 keer eerder kunnen zien.quote:Op zondag 16 september 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Zagreb wat is dat nou voor ploeg dan? begroting van 1 miljoen?
quote:Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ga gewoon in het topic van jullie hockey club posten dan.
Dat zinnetje gaan we nog veel horen dit seizoen.quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef BonJovi het volgende:
genoeg erover op naar de volgende wedstrijd
Ja ik ben nog gefrustreerd, maar je kunt me niet zeggen dat ik niet realistisch ben. Ik wil hier nog wel eens neerzetten wat ik in een ander topic ook gepost heb.quote:Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds gefrustreerd?
Get the fuck over it.
Ik snap niet wat er mis mee is als ik zeg dat er te makkelijk gewezen naar randzaken ipv te kijken naar wat je eigen spelers verkeerd deden.quote:Natuurlijk was het kut en slecht van Ajax, maar het kan ook geen toeval zijn dat we zowel tegen PSV, Roda, Nac en Ajax het op het laatst weggeven. Tegenstanders kunnen niet op zo'n manier scoren als de organisatie gewoon goed stond zoals in de 70 minuten daarvoor. Het is te simpel om te schreeuwen Lucky Ajax, je moet eerst na je eigen team kijken. Het was gewoon een moment van geen concentratie en organisatie die goed werd afgestraft.
Jammer alleen dat Henk niet kijkt naar zijn eigen team en begint over 2 weken niet samen hebben kunnen trainen, weer een ander middenveld en het kunstgras. Je hebt als Ajax verdomme een begroting van zo'n 70? miljoen euro tegenover 8,2 miljoen van Heracles, kom dan niet met dat soort excuses.
Omdat dit een voetbal forum is geen hockey forum.quote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Ik gedraag me gewoon netjes dus ik snap niet waarom ik hier niet zo mogen posten.![]()
Verkapt kijk-mij-eens-geneukt-hebben-post.quote:Op zondag 16 september 2007 18:03 schreef Ordinair het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien. Gister was ik bij mijn vriendin en die is niet zo'n AJAX fan. En aangezien ik haar alleen in het weekend zie wilde ze wat qualitytime met mij.Gelukkig had ik wat meer hoogtepunten dan Ajax.
Jammer hoor.. Word trainen en trainen deze week.
Teveel inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zinnetje gaan we nog veel horen dit seizoen.
echt hequote:Op zondag 16 september 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-geneukt-hebben-post.
Ach sommige mensen kunnen nooit normaal reageren op post van niet-Ajacieden.quote:Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja ik ben nog gefrustreerd, maar je kunt me niet zeggen dat ik niet realistisch ben. Ik wil hier nog wel eens neerzetten wat ik in een ander topic ook gepost heb.
[..]
Ik snap niet wat er mis mee is als ik zeg dat er te makkelijk gewezen naar randzaken ipv te kijken naar wat je eigen spelers verkeerd deden.
Naja dat kunstgras kan best een rol spelen hoor. Kijk maar naar Stam. Maar als hoofdexcuses vind ik dat ook echt in en in triest. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Ten Cate. Het ligt nooit, maar dan ook nooit aan Ajax.quote:Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja ik ben nog gefrustreerd, maar je kunt me niet zeggen dat ik niet realistisch ben. Ik wil hier nog wel eens neerzetten wat ik in een ander topic ook gepost heb.
[..]
Ik snap niet wat er mis mee is als ik zeg dat er te makkelijk gewezen naar randzaken ipv te kijken naar wat je eigen spelers verkeerd deden.
Wel rekening mee houden dat de levensstandaard/ kosten daar een stuk lager zijn. Je moet het wel relativeren en niet puur naar de cijfers kijken.quote:Op zondag 16 september 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Zagreb wat is dat nou voor ploeg dan? begroting van 1 miljoen?
hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
het was gewoon kut en het moet gewoon beter.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef devv05 het volgende:
Zodra het aan Ajax ligt komt hij in gevaar natuurlijk. Vond d eoverwinning niet echt verdiend.. laatik het zo zeggen Almelo verdiende minimaal een punt... Niet dat ik het erg vindt maar je moet gewoon reel zijn en inzien dat je op het middenveld creativiteit te kort komt om een verdediging uit elkaar te spelen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Naja dat kunstgras kan best een rol spelen hoor. Kijk maar naar Stam. Maar als hoofdexcuses vind ik dat ook echt in en in triest. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Ten Cate. Het ligt nooit, maar dan ook nooit aan Ajax.
goed dat je het zegt!quote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef Noshiba het volgende:
Jaakke vanavond bij studio voetbal!! ben benieuwd
22.55 NED 1quote:
Veel Ten Cate protection uitspraken volgens mijquote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd wat die natnek te vertellen heeft bij studio voetbal.
Zelfde verhaal ja.quote:Op zondag 16 september 2007 19:33 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe zit dat dit jaar weer met de Uefa Cup? Komt er na deze wedstrijd weer een poule?
Ok, einde discussie.quote:Op zondag 16 september 2007 18:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Omdat dit een voetbal forum is geen hockey forum.
Hopelijk komen ze dan niet weer met een schaamteloze bod van 3,5 miljoen. Wil je Aissati aantrekken zul je toch flink in de buidel moeten tasten.quote:Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens nu koevermans bij psv zit zat Aisattie gelijk op de bank, dus als ook Farfan terug komt lijkt het alsof hij wel naar een basisplaats kan fluiten. Kleine kans dat zon jongen dan nog bij psv wilt blijven op die leeftijd en gezien zijn spel bij Twente. Ik zou zeggen in de winterstop halen die jongen.
Aissatti is een middenvelder en Koevermans en Farfan aanvallers. Get the point?quote:Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens nu koevermans bij psv zit zat Aisattie gelijk op de bank, dus als ook Farfan terug komt lijkt het alsof hij wel naar een basisplaats kan fluiten. Kleine kans dat zon jongen dan nog bij psv wilt blijven op die leeftijd en gezien zijn spel bij Twente. Ik zou zeggen in de winterstop halen die jongen.
Maar omdat PSV weinig fitte aanvallers had speelde ze met een middenvelder meer, en die extra middenvelder was Aissatti. Nu zijn alle aanvallers fit en dus spelen ze met een middenvelder minder waardoor Aissatti op de bank terecht komt.quote:Op zondag 16 september 2007 20:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Aissatti is een middenvelder en Koevermans en Farfan aanvallers. Get the point?
Denk dat die keuze vooral op de ramadan en het zware programma is afgestemt.quote:Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
de beste man is al een oudjequote:Op zondag 16 september 2007 20:36 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe HtC ook altijd praat he, volgens mij komt hij gewoon elke nacht om 6:00 uur straalbezopen de kroeg uitgelopen...
Aissatti zit op de bank omdat die andere turk die van twente komt in betere vorm is.quote:Op zondag 16 september 2007 20:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar omdat PSV weinig fitte aanvallers had speelde ze met een middenvelder meer, en die extra middenvelder was Aissatti. Nu zijn alle aanvallers fit en dus spelen ze met een middenvelder minder waardoor Aissatti op de bank terecht komt.
Dat was niet de reden volgens Koeman.quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Aissatti zit op de bank omdat die andere turk die van twente komt in betere vorm is.
Dat zou ik echt niet pikken hoor, je bent op de eerste plaats gewoon prof voetballer. Ramadan, jammer dan..quote:Op zondag 16 september 2007 20:37 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat die keuze vooral op de ramadan en het zware programma is afgestemt.
Nogmaals dat was niet de reden volgens Koeman. Bakkal en Affelay doen immers ook gewoon aan de Rammadanquote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet pikken hoor, je bent op de eerste plaats gewoon prof voetballer. Ramadan, jammer dan..
Weet ik, maar als een speler daarmee zou komen zou ik hem vertellen dat ie maar eens na moet denken over wat ie wil met zijn carrierequote:Op zondag 16 september 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nogmaals dat was niet de reden volgens Koeman. Bakkal en Affelay doen immers ook gewoon aan de Rammadan
dat talentvolle jochie van VVV mocht niet mee doen van zn coach omdat ie al 14 uur niet had gegeten. Ook wel terecht; maar het is toch je beroep.quote:Op zondag 16 september 2007 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik, maar als een speler daarmee zou komen zou ik hem vertellen dat ie maar eens na moet denken over wat ie wil met zijn carriere.
niemand dwingt hem om niet te eten toch?quote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef Houniet het volgende:
en als hij dood neervalt? wie heeft het dan gedaan
Dat is het hele gedoe met Moslims. Prima dat je gelooft, maar in Nederland mag het gewoon nooit met je werkzaamheden in conflict komen. En als voetballer heb je een probleem als je niet kan eten lijkt me.quote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef toma het volgende:
[..]
niemand dwingt hem om niet te eten toch?
nee, heb het er gister met een Turkse jongen over gehad. Hij moest 's middags ook voetballen terwijl hij dan al 9 uur niet meer had gegeten. Toen vertelde hij mij dat het zn eigen keus is om aan de ramadan te beginnen. Maar hij zei ook dat wanneer het noodzakelijk is vanwege je beroep oid het geen probleem hoort te zijn, als je later maar iets schenkt aan de armen.quote:
je avatar, tijdens welke wedstrijd was dat?quote:Op zondag 16 september 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nogmaals dat was niet de reden volgens Koeman. Bakkal en Affelay doen immers ook gewoon aan de Rammadan
Als je zo iemand een contract laat tekenen weet je toch dat je dat hebt? Zelfde als met Afrikanen, die zijn ook de helft van het jaar weg voor 1 of andere cup.quote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet pikken hoor, je bent op de eerste plaats gewoon prof voetballer. Ramadan, jammer dan..
Tegen Kozakken Boys.quote:Op zondag 16 september 2007 22:03 schreef sjimz het volgende:
Wanneer gaat EL Tanque zijn eerste goal maken in het Ajax shirt?
El Tanque
quote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Houniet het volgende:
Sneijder op RTL7
Nee hoor hoeft totaal geen probleem te zijn. En als dat zo is dan voetbal je niet.quote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het hele gedoe met Moslims. Prima dat je gelooft, maar in Nederland mag het gewoon nooit met je werkzaamheden in conflict komen. En als voetballer heb je een probleem als je niet kan eten lijkt me.
Daar is John wel goed in.quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef devv05 het volgende:
Wat een gelul.
Auw, dat doet pijn zeg.quote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Yestuuur het volgende:
Ajax is echt een n00b club
Hij speelde gister eindelijk sinds weken weer is goed hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 00:23 schreef Nashje het volgende:
Trouwens wéér een penalty veroorzaakt door Emanuelson he. Leert die stoner het nou nooit?
Dit is VBL, hier spreken we als mannen en niet als nerderige cyberbacoboys.quote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Yestuuur het volgende:
Ajax is echt een n00b club
Hij haalde inderdaad zijn normale niveau weer een beetje.. goed vooruitzichtquote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij speelde gister eindelijk sinds weken weer is goed hoor.
Bovendien zonder de overtreding was het een goal geweest dus het was best nuttig
Urby was één van de weinige Ajacieden die redelijk dreigend speelde, inderdaad. Huntelaar is eigenlijk de hele wedstrijd onzichtbaar geweest maar liet zijn klasse en scherpte wel al zien met die vrije trap. De goal die later van zijn voet kwam was natuurlijk fenomenaal.quote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef MaxC het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
Bovendien zonder de overtreding was het een goal geweest dus het was best nuttig
Wat een bullshit, Genee heeft alleen gezegt dat Sanmartean een leuke speler voor Ajax is.quote:'Van Hanegem tipte Ajax over Frans talent, Sanmartean in beeld'
Willem van Hanegem heeft Ajax enkele jaren geleden getipt toen de club op zoek was naar een creatieve middenvelder. Dat zei de trainer van FC Utrecht zondagavond in het discussieprogramma RTL Voetbal Insite. Van Hanegem wees Piet Keizer op het Franse toptalent Samir Nasri, die uitkomt voor Olympique Marseille.
"Dat was een paar jaar geleden, toen Nasri nog zestien of zeventien was", aldus de analyticus zondag. "Ik kwam Piet Keizer wel eens tegen en zei tegen hem dat dit ventje wel eens een hele mooie speler voor Ajax zou kunnen zijn." Nasri is inmiddels twintig jaar en lijkt een vaste plaats te hebben verworven in het elftal van Marseille. Keizer, momenteel technisch adviseur bij Ajax, was ten tijde van het gesprek met Van Hanegem nog scout in Amsterdam.
Presentator Wilfred Genee kwam in de uitzending nog met het nieuwtje dat Lucian Sanmartean wordt genoemd als mogelijke versterking voor Ajax. De Amsterdammers ontberen momenteel de nodige creativiteit op het middenveld. Sanmartean (27) wordt als de beste speler van FC Utrecht beschouwd. Van Hanegem had in elk geval nog niets van het bericht vernomen. "Hij heeft het heel erg naar zijn zin bij ons", zei De Kromme over de Roemeen.
quote:Op maandag 17 september 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is VBL, hier spreken we als mannen en niet als nerderige cyberbacoboys.
De triestheid...
Ik niet!quote:Op zondag 16 september 2007 11:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah winnen op kunstgras is een prestatie opzich. Ik hoop dat heracles snel weer degradeerd.
quote:Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik niet!
Leuke sympathieke club. Ga daar zeker nog een keertje heen dit seizoen. Eventje op Q/R kijken
Oggie is net trug van een blessure.. kwestie van wedstrijdritme opdoen en dan issie weer een goede rechtsbackquote:Op maandag 17 september 2007 09:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]Hij had die bal gewoon weg moeten schieten. Het zou wel aan mij gelegen hebben, maar op die ene aanvallende actie in de tweede helft na, heeft hij niets goed gedaan. Hij had de tweede helft iedere keer een vrij veld voor zich, maar hij heeft de ballen alleen maar terug gespeeld op Vermaelen. Wordt tijd dat Schilder eens een kans krijgt als linksback.
De enige die mij kon bekoren was Jan Vertonghen. Maar ook Colin speelde zo waar een aardige wedstrijd. Ogararu was hopeloos.
Ajax was waardeloos ja. Het enige positieve is dat ik me prima heb vermaakt in het uitvak. Beetje de frustraties van het zwakke spel afreageren op die kuthagenees. Die daar behoorlijk door geïrriteerd raaktequote:Op maandag 17 september 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Op het doelpunt na, heb ik helemaak niets gezien van de wedstrijd. Ajax was dus bedroevend slecht, begrijp ik?
Ben bang dat het dan donderdag heel moeilijk gaat worden in Zagreb, toch iets beter dan Slavia Praag.
Je hoort het nog wel. Gaan we sowieso even een paar biertjes drinken. Hebben jullie nog wedstrijden op zaterdagavond? Reageer maar ff in het Heracles topic trouwens, anders gaan we hier weer zo ver off topicquote:
Heracles verdiende minstens één punt, met name op basis van de eerste helft. Stekelenburg pakte die pingel uitstekend en zorgde er op die manier voor dat het niet héél somber werd voor Ajax.quote:Op maandag 17 september 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Op het doelpunt na, heb ik helemaak niets gezien van de wedstrijd. Ajax was dus bedroevend slecht, begrijp ik?
Ben bang dat het dan donderdag heel moeilijk gaat worden in Zagreb, toch iets beter dan Slavia Praag.
Iedereen die mij kent, weet dat ik een fan ben van Ogararu. Tuurlijk moet hij weer even inkomen, maar dan mag er toch nog wel gezegt worden dat hij waardeloos was?quote:Op maandag 17 september 2007 10:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oggie is net trug van een blessure.. kwestie van wedstrijdritme opdoen en dan issie weer een goede rechtsback
Ik zeg toch ook niet dat jij dat niet mag zeggen..quote:Op maandag 17 september 2007 10:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen die mij kent, weet dat ik een fan ben van Ogararu. Tuurlijk moet hij weer even inkomen, maar dan mag er toch nog wel gezegt worden dat hij waardeloos was?
Dat is natuurlijk het mooiste wat er is, dat zo'n speler zich laat gaan!quote:Op maandag 17 september 2007 10:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax was waardeloos ja. Het enige positieve is dat ik me prima heb vermaakt in het uitvak. Beetje de frustraties van het zwakke spel afreageren op die kuthagenees. Die daar behoorlijk door geïrriteerd raakte
Misschien ook wel beter ook. Zagreb zal minder op de verdediging hangen dan Slavia, waardoor er ruimte komt. Maarja zal mij benieuwen donderdag.quote:Op maandag 17 september 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Zal wel weer een fysiek pittig duel worden..!quote:Op maandag 17 september 2007 10:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Misschien ook wel beter ook. Zagreb zal minder op de verdediging hangen dan Slavia, waardoor er ruimte komt. Maarja zal mij benieuwen donderdag.
Zagreb, ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten. In de Kroatische competitie doen ze het prima. 8 wedstrijden gespeeld en 24 punten. Zal dus erg moeilijk worden donderdag.quote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het mooiste wat er is, dat zo'n speler zich laat gaan!
Maar goed, wordt een zware week. Volgende week om deze tijd kan de crisis na twee nederlagen uitgebroken zijn, na twee overwinningen kan er ook een hosanna-stemming heersen!
Als ik op de wedstrijd van zaterdag af moet gaan, dan gaat hij niets brengen. Speelde waar-de-loos! Maar goed, zo'n jongen heeft ook tijd nodig. We wachten het wel af.quote:Op maandag 17 september 2007 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen zien, maar (voor de mensen die het wel hebben gezien) hebben jullie het idee dat Luque het nog gaat brengen bij Ajax? De eerste wedstrijd van hem was niet best, maar zo een jongen moet ook even inkomen bij een nieuwe club natuurlijk, zeker na een tijd niet veel te hebben gespeeld.
Als ik zijn loopacties en bewegingen zie zou ik zelf zeggen dat er nog wel potentie in zit. Zeker voor de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |