Ik had het net dus ook met ABN...quote:Op zondag 16 september 2007 00:08 schreef SoupNazi het volgende:
Klotezooi. Zit ik net wat betalingen in te voeren om 23:55 zodat ik dat alvast maar gehad heb, kan ik GODVERDOMME om 0:00 niets meer invoeren/bevestigen/verzenden omdat ze met onderhoud bezig zijn. Moet ik dus wachten tot morgenochtend waardoor ik het dus weer vergeet.![]()
Samenvatting:
Postbank
quote:Op zondag 16 september 2007 00:08 schreef SoupNazi het volgende:
Klotezooi. Zit ik net wat betalingen in te voeren om 23:55 zodat ik dat alvast maar gehad heb, kan ik GODVERDOMME om 0:00 niets meer invoeren/bevestigen/verzenden omdat ze met onderhoud bezig zijn. Moet ik dus wachten tot morgenochtend waardoor ik het dus weer vergeet.![]()
Samenvatting:
Postbank
Dat dus.quote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat staat er al een hele tijd vermeld.
eikel, gewoon morgen verzenden, zal een dagje uitmaken, voor je abbo en gym. abboquote:Op zondag 16 september 2007 00:08 schreef SoupNazi het volgende:
Samenvatting:
Postbank
maar dat is voor boerenquote:Op zondag 16 september 2007 00:25 schreef RuttieQ het volgende:
Mijnpostbank.nl topic 1875146.
Jij wou nog serieus genomen worden?
Ga naar de Rabobank![]()
Ik check idd ook elke ochtend of ik van het weekend nog geld kan overmakenquote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat staat er al een hele tijd vermeld.
Mijn ava!quote:Op zondag 16 september 2007 00:25 schreef RuttieQ het volgende:
Mijnpostbank.nl topic 1875146.
Jij wou nog serieus genomen worden?
Ga naar de Rabobank![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |