Dat staat buiten kijfquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
Mijnes was eerder..
Hij staat alleen nog niet op Fok!
Dank je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:46 schreef Elseetje het volgende:
Wat een briljante sluitpost trouwens, EWK!
Verschrikkelijk, mensen die de laatste post hebben en geen nieuwe openen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dank je.
Een tijdje geleden was het trouwens bij een aantal figuren een hit om willekeurig topics te sluiten met "LAPO!" om vervolgens geen nieuwe te openen. Hoe irritant!![]()
Ban the fuckers!quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, ik klik met regelmaat gewoon de browser weg uit boosheid.
Waarom moeten 'bekende' mensen altijd zo dramatisch ten onder gaan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef Floripas het volgende:
Ene Colin McRae is dood. Iblardi is aangedaan en kwam het even melden.
....wie?
Ja, dat ga ik niet kijken hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:
godverdomme, het gouden korenveld is al begonnen. Het is nog geen 0.25
Het rode korenveld
(Hong goo liang) Chinees (CN) historish drama uit 1987 van Zhang Yimou. Met: Gong Li, Wen Jiang, Lou Jia e.a. China, jaren dertig. Een jong meisje wordt door haar arme familie uitgehuwelijkt aan een rijke oude man. De jonge vrouw begint al snel een relatie met een van diens knechten. Na het overlijden van haar man brengen zij samen het bedrijf tot bloei. Bron: Naar de roman van Robert Harris. Prijzen: Bekroond met een Gouden Beer in Berlijn.
De Robert Harris? Ik dacht dat die alleen over Rome schreef...quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:
godverdomme, het gouden korenveld is al begonnen. Het is nog geen 0.25
Het rode korenveld
(Hong goo liang) Chinees (CN) historish drama uit 1987 van Zhang Yimou. Met: Gong Li, Wen Jiang, Lou Jia e.a. China, jaren dertig. Een jong meisje wordt door haar arme familie uitgehuwelijkt aan een rijke oude man. De jonge vrouw begint al snel een relatie met een van diens knechten. Na het overlijden van haar man brengen zij samen het bedrijf tot bloei. Bron: Naar de roman van Robert Harris. Prijzen: Bekroond met een Gouden Beer in Berlijn.
Een wat?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een rally-coureur als ik me niet vergis.
Ik ook niet, het lijkt bij nader inzien een enorm saaie langdradige boerenkneuterfilm, maar dan in China.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |