Dat zie ik toch echt anders..quote:Op maandag 17 september 2007 20:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welk gedrag doel je op?
Overigens wel erg vreemd dat je aanslagen waarbij onschuldige burgers omkomen zit goed te praten.
Volgens mij is mijn standpunt duidelijk. Wilders geeft de voorzet, en miljoenen Nederlanders koppen hem zo in. Ik vind het niet gek dat somige moslims zich steeds verder vewijderen van de Nederlandse samenleving en radicaliseren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je zou het bijvoorbeeld kunnen onderbouwen.
Nee want je kan het ook met een C schrijven..quote:Op donderdag 20 september 2007 04:25 schreef StallionJack het volgende:
Nog een hersenspinsel : - )
New York 11 09 2001
Madrid 11 03 2004
London 07 07 2005
Arabieren lezen van rechts naar links.
Is Kopenhagen de volgende?
Karachi, Kaapstad, Kampen.quote:Op donderdag 20 september 2007 04:25 schreef StallionJack het volgende:
Nog een hersenspinsel : - )
New York 11 09 2001
Madrid 11 03 2004
London 07 07 2005
Arabieren lezen van rechts naar links.
Is Kopenhagen de volgende?
Ook kaapstad valt af. En in Karachi is vast al wel een bom afgegaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Karachi, Kaapstad, Kampen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook kaapstad valt af. En in Karachi is vast al wel een bom afgegaan.
Ik vrees voor Kampen
achterlijke kneus. geweld is nooit terecht.quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het hypocriete gedrag van Nederlanders komt me af en toe de spuigaten uit.
In de hoop dat men er dan wat van leert, van de VS heeft dat helaas niet gedaan..
het enige wat ik voor timmy niet hoop is dat een geliefde van hem uit elkaar wordt gereten bij een aanslag. voor de rest heb ik de hoop al laten varen.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef Laton het volgende:
[..]
achterlijke kneus. geweld is nooit terecht.
Vind je het andersom ook niet gek dat sommige Nederlanders zich verwijderen van de Islamitische samenleving?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn standpunt duidelijk. Wilders geeft de voorzet, en miljoenen Nederlanders koppen hem zo in. Ik vind het niet gek dat somige moslims zich steeds verder vewijderen van de Nederlandse samenleving en radicaliseren.
Wie haat zaait zal zeker oogsten. Mocht het zover komen dan is dat afschuwlijk, maar in mijn ogen wel het gevolg van dit soort haantjesgedrag. Laten we er dan wel wat van leren (heb ik wel een hard hoofd in trouwens..)
Wilders + een paar slecht opgevoede pubers... Ik snap dat, maar het is niet terecht.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vind je het andersom ook niet gek dat sommige Nederlanders zich verwijderen van de Islamitische samenleving?
ja, en dan nog verwachten dat er meer begrip komt voor allochtonen en moslimsquote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het enige wat ik voor timmy niet hoop is dat een geliefde van hem uit elkaar wordt gereten bij een aanslag. voor de rest heb ik de hoop al laten varen.
En je vindt het niet vreemd dat door dit soort opmerkingen mensen zich steeds meer gaan afzetten tegen de Islam en zijn aanhang?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn standpunt duidelijk. Wilders geeft de voorzet, en miljoenen Nederlanders koppen hem zo in. Ik vind het niet gek dat somige moslims zich steeds verder vewijderen van de Nederlandse samenleving en radicaliseren.
Wie haat zaait zal zeker oogsten. Mocht het zover komen dan is dat afschuwlijk, maar in mijn ogen wel het gevolg van dit soort haantjesgedrag. Laten we er dan wel wat van leren (heb ik wel een hard hoofd in trouwens..)
Het gaat er om dat het een Hoofdstad is in een Westers land die in de Alliantie zit die in Irak heeft gevochten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Karachi, Kaapstad, Kampen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |