Wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 16 september 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar wel dat dat niet het juiste antwoord is!![]()
Of een hysterica die denkt dat het over haar gaatquote:Op zondag 16 september 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat zal, en dan komt er morgen een of andere zelfverklaarde psycholoog langs in de SC die het belachelijk gaat maken zeker?
Loop je me nu weer belachelijk te maken???quote:Op zondag 16 september 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Of een hysterica die denkt dat het over haar gaat![]()
Gaat iedereen zich nou laten bang maken door die 2 rare figuren? Dan kunnen we net zo goed meteen een groot slot op dit forum gooienquote:Op zondag 16 september 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
Ja dat zal, en dan komt er morgen een of andere zelfverklaarde psycholoog langs in de SC die het belachelijk gaat maken zeker?
Tuurlijk. 't Is hier echt niet veilig meer hoor, pas op je woordenquote:Op zondag 16 september 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Loop je me nu weer belachelijk te maken???![]()
![]()
AH maar het was jou tuin dus wel?quote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
Mijn familie komt mijn tuin niet in, dat dus...
Klopt, en we hadden een discussie over links en rechts draaiende yoghurt, en nou wil ze alsnog haar gelijk bij jullie halen. Maar ik zag het!quote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
hola disaan, jij en leandra komen net uit dezelfde kroeg?
Ik heb even een hartig woordje gesproken, is alweer opgelost..quote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. 't Is hier echt niet veilig meer hoor, pas op je woorden![]()
about whatte?quote:Op zondag 16 september 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die ff gaat bevestigen dat ik gelijk heb...
Niet met mij hoor, dus blijf op je woorden passenquote:Op zondag 16 september 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb even een hartig woordje gesproken, is alweer opgelost..
Was ik niet hartigquote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet met mij hoor, dus blijf op je woorden passen![]()
Nou het stond 'vol' met mannen die zongenquote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
geen idee, stond het vol met mooie bloemen?
Misschien dat een bordje patat helpt, of een kroket...quote:Op zondag 16 september 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ik niet hartig![]()
genoeg tegen je?
![]()
Ohhhhhhhhh, dan was het mijn tuin..quote:Op zondag 16 september 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou het stond 'vol' met mannen die zongen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=weaxim6GqjIquote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geen idee, stond het vol met mooie bloemen?
quote:Op zondag 16 september 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je belt weet je het, grijp je kans.
En waar moet ik dat op dit moment vandaan toveren? Heb alleen nog een beker magere kwark in de koelkast staan.quote:Op zondag 16 september 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien dat een bordje patat helpt, of een kroket...
mmmmmmmmmmmmm 22....quote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gaat iedereen zich nou laten bang maken door die 2 rare figuren? Dan kunnen we net zo goed meteen een groot slot op dit forum gooien![]()
Mare pm is open anders![]()
ikke niet weten hoe ik dat kan blauw maken...quote:Op zondag 16 september 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=weaxim6GqjI
clip/liedje speelt zich af waar?
a. kkk-meeting in arkansas
b. mental-instituut in duitsland
c. de achtertuin van lobasca (familie + 1 zwager)
d. houthakkersbal in colorado
Hè bah, nee laat maar. Ik heb nog patatjes. En kroketten. En pizza. In het vriesvak. Dus zóu ik iets willen...quote:Op zondag 16 september 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waar moet ik dat op dit moment vandaan toveren? Heb alleen nog een beker magere kwark in de koelkast staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |