hoi nmns, sugar en veulert.quote:
Een min?quote:Op zondag 16 september 2007 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
ik heb nu ook een 'min' naast m'n ava. kun je gewoon kijken of er nog vieze berichten in je fobo staan zonder 'online' te zijn blabla
Welnee, Exen zijn stuk minder lastig als ze in het buitenland zitten.quote:Op zondag 16 september 2007 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
hoi nmns, sugar en veulert.
veulert, geef die kennis van je een ketting met een loden bal er aan en een schop onder z'n reet...
dat ding dat nu weer op 'plus' staat..never mind..quote:
Heb je ook vrouwelijke exen?quote:Op zondag 16 september 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welnee, Exen zijn stuk minder lastig als ze in het buitenland zitten.
En ik kan het weten, van mijn 3 mannelijke exen zitten er 2 in het buitenland en nummer 3 is dus onderweg... Heerlijk rustig.![]()
Geshoptquote:Op zondag 16 september 2007 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
dat ding dat nu weer op 'plus' staat..never mind..
en paard, wat heb je vandaag allemaal (uit)gevreten?
Tssss, je moet wel heel vreselijk zijn als ze zo'n eind voor je wegvluchten......quote:Op zondag 16 september 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ik kan het weten, van mijn 3 mannelijke exen zitten er 2 in het buitenland en nummer 3 is dus onderweg... Heerlijk rustig.![]()
1 Ja.quote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
Heb je ook vrouwelijke exen?
Mogguh WJ en meteen ook trusten, want ik ga slapen.quote:Op zondag 16 september 2007 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
Met eentje kennis gemaakt, 'n beetje hip type, tegen de vijftig, "bier stond koud" zei ze......quote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leker aan het klussen geweest begreep ik?
nog aantrekkelijke buuvies?
Slaap lekker........quote:Op zondag 16 september 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mogguh WJ en meteen ook trusten, want ik ga slapen.![]()
Wie ben ik om daarover te oordelen?! Ik lees, met belangstellingquote:Op zondag 16 september 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 Ja.
En nou niet roepen, 4 exen wat veel. Want over 6 jaar is dat niet veel. Vooral als je bedenkt dat het langste 5 maanden was. Ik ben geen relatie materiaal vrees ik![]()
Truste Lithaatjequote:Op zondag 16 september 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mogguh WJ en meteen ook trusten, want ik ga slapen.![]()
heb je een zwak voor zeelieden?quote:Op zondag 16 september 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon het type man waarop ik val. Beetje spanning enzo.quote:Op zondag 16 september 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tssss, je moet wel heel vreselijk zijn als ze zo'n eind voor je wegvluchten......![]()
Met belangstelling is altijd liefquote:Op zondag 16 september 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
Wie ben ik om daarover te oordelen?! Ik lees, met belangstelling![]()
Ik heb zelf zeebenen dus het zou eerder andersom zijnquote:Op zondag 16 september 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
heb je een zwak voor zeelieden?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=weaxim6GqjI
Ah, een Bloody Mary dus......quote:Op zondag 16 september 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb zelf zeebenen dus het zou eerder andersom zijn![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah, een Bloody Mary dus......![]()
2 vragen:quote:Op zondag 16 september 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb zelf zeebenen dus het zou eerder andersom zijn![]()
hahaquote:Op zondag 16 september 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, een Bloody Mary dus......![]()
zeg dat...ze zijn aan 't pm-enquote:Op zondag 16 september 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
wat zijn jullie akelig stil...
doen ze goed.quote:Op zondag 16 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zeg dat...ze zijn aan 't pm-en![]()
Nou....jij doet daar ook wel volop aan mee.....quote:Op zondag 16 september 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben gesticht op 21 november in het jaar 1984. Dat maakt mij 22 jaar oud (dacht ik netjes uitgerekend te hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
2 vragen:
hoe oud ben je dan?
die clip/liedje speelt zich af waar?
a. kkk-meeting in arkansas
b. mental-instituut in duitsland
c. de achtertuin van lobasca (familie + 1 zwager)
d. houthakkersbal in colorado
over zeebenen kan ik niet meeschrijven...quote:Op zondag 16 september 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou....jij doet daar ook wel volop aan mee.....
Ik was even aan het dobbelen over die vraag van WJquote:Op zondag 16 september 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
wie wil je bellen?quote:Op zondag 16 september 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
Waskweer... ik zit ff ergens mee...... wie mag ik bellen?
goed!quote:Op zondag 16 september 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben gesticht op 21 november in het jaar 1984. Dat maakt mij 22 jaar oud (dacht ik netjes uitgerekend te hebben)
Ik twijfel tussen B en D dus ik ga maar voor C.
Gooi het maar in de groep mevrouw.quote:Op zondag 16 september 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar wel dat dat niet het juiste antwoord is!quote:Op zondag 16 september 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben gesticht op 21 november in het jaar 1984. Dat maakt mij 22 jaar oud (dacht ik netjes uitgerekend te hebben)
Ik twijfel tussen B en D dus ik ga maar voor C.
hoi leandraquote:Op zondag 16 september 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
Een jonkie? Wat had jij dan verwacht?quote:
Ja dat zal, en dan komt er morgen een of andere zelfverklaarde psycholoog langs in de SC die het belachelijk gaat maken zeker?quote:Op zondag 16 september 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gooi het maar in de groep mevrouw.
*hijst geitenwollensokken op*
waar gaat het over? Heel soms heb ik een eigen mening...quote:Op zondag 16 september 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die ff gaat bevestigen dat ik gelijk heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |