Ik ben bezig!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
waar blijft de foto van Ziggy? ik wil 'm nou wel even zien hoor!
Zie je PM! En je bent lief!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:57 schreef senesta het volgende:
Grey!
Ik probeer te PM-en maar FOK! werkt niet mee![]()
Wil je mij ook de bankgegevens nog even PM-en of mailen?
Mail: senesta@fok.nl
Kijk... zo'n muts wil ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie doen er een muts op dan?
OMG. Mijn wintermuts pas trouwen errug goed bij dit thema bedenk ik me net.
Er zitten kattenoortjes op![]()
quote:
Ik doe wel een muts op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk... zo'n muts wil ik.
Ik moest ook een muts op voor de foto
Van greys moest dat
En ik was braaf
Tof he!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh MissBliss, echt alsof ze al jaaaaaaaaren bij jullie woont!![]()
Wat zal Ziggy gelukkig zijn, kijk haar dan gaan met die bij!Mijn hart smelt, wat een heerlijke theemuts... Van dat blije smoeltje ga je toch haast janken?
![]()
die eerste heeft wel een mega krappe dof he? het vertekend helemaal haar gezichtjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Niet de beste foto's, maar het geeft een idee
[afbeelding]
De IKEA bij met kattenkruid is nu al een hit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder eet ze nogal slordig; hoorde ik net gruwelgeluiden uit de kattenbak, dus dat zal ook wel een slagveld zijn, en klinkt ze als een hond met haar nageltjes over het laminaat
Dan zla ik maar niet zo kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tupperware![]()
Ik hou je hoogstpersoonlijk op de hoogte Greys![]()
Ik moet af en toe even aan mijn truttig burgerlijk imago werken he!quote:
quote:Ik hou je hoogstpersoonlijk op de hoogte Greys![]()
Ongeveer 16 jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef Greys het volgende:
Ik kijk steeds weer naar dat gelukkige muiltje!Ze is al 16, toch? Nou, hoe ze tekeer gaat met die Ikea-bij... ze lijkt wel een kitten
En met die lekkere grote stampers als achterpoten.
Jemig, wat een ontzettend gelukkig en blij EX(!!!)-asieldier! Jullie zijn helden
Hoe is het met de kattenbak?
Die eerste is van te dichtbij ja, op F1,4quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die eerste heeft wel een mega krappe dof he? het vertekend helemaal haar gezichtje
maar ze is helemaal![]()
![]()
Het is niet normaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind het vooral zo grappig dat ze meteen op de 1e dag al helemaal thuis is en speelt enzo! Die heeft ECHT zitten dagen aftellen tot jullie terug waren van vakantie om haar op te halen hoor, MB!
Ik ben helemaal verliefdquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef Litso het volgende:
Wát een kat MB!
Ik kan echt niet wachten tot ik weer nieuwe heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |