quote:
quote:
Klopt, we kunnen haar zelf soms ook niet vinden, Junah stond vanochtend zelfs bovenop haarquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:12 schreef Maggie het volgende:
Hihi Tan ik zag hem/haar (?) bijna niet! Ik dacht eerst ik zie alleen Junah
Hahaha, ja ze is goed geconserveerd voor d'r 57 en geen botox of aanverwantenquote:Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef Lois het volgende:
Viev wat lijk jij op je moeder!Dean heeft wel een hele mooie jonge oma
![]()
Tja, ik had jou ook wel graag willen meeten maar ik vond het de vorige keer al zo'n gesleep en gedoe en vandaag kon mijn vriend me niet brengen ook nog es..dus ik heb maar overgeslagenquote:Op zondag 16 september 2007 19:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vivi wat is Dean toch een lekker ding, en je moeder ook
Trouwens, ik heb je vandaag gemist in het park. Waar was je nou?![]()
Liefquote:
Volgende keer zeg je gewoon dat het je zus is! Had ik zó geloofdquote:Op zondag 16 september 2007 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze is goed geconserveerd voor d'r 57 en geen botox of aanverwanten
En hij kan hem nu eindelijk aan. Was een kraamcadeautje in maat 80 dus het heeft wel wat van mijn geduld gevergd voordat hij hem aan konquote:Op zondag 16 september 2007 20:03 schreef Vivi het volgende:
Milo is net een cherubijntje met die hemelse kijkers
Dat shirtje heeft mijn monster ook btw
Lampjes erinquote:Op zondag 16 september 2007 20:29 schreef Vivi het volgende:
Oh! Hij heeft echt van die ogen die je in Disneyfilms altijd ziet, met van die megalange wimpers en lampjes erin![]()
Heb je goed gemaakt Slaapmeis
Gaat Milo al zelf staan of moet je hem zo neerzetten?
ik had ook zoiets van HUH? heeft ze dr haar nu ineens zwart?quote:Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef Lois het volgende:
Viev wat lijk jij op je moeder!Dean heeft wel een hele mooie jonge oma
![]()
Ik heb gewoon echt geen fotomodel. Hele dag lachen behalve als er een fotocamera in de buurt komtquote:
quote:
Foei Dutchie!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:50 schreef dutchie het volgende:
Kiek 'm us goan!!
[afbeelding]
Bij Léon zaten we al startklaar met de camera als we ook maar dachten dat hij zou gaan kunnen lopen. Deze foto is 1 week oud ofzo en Cas loopt al sinds begin augustus. Goed...![]()
wel potverdrie!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Vivi het volgende:
Jelief, je foto's laden bij mij maar niet
Ik doe ze zo wel even naar photobucket. Datalimiet is weer eens overschreden van dat K casema...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vicky, helaas doen jouw Amber foto's het niet, ook niet als ik ze in een nieuw venster plak.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef lcicle het volgende:
Die foto's daaronder kun je natuurlijk wel vergeten he
Thnx en neequote:Mooie kinders!! Volgens mij zijn het ook hele rustige kindjes?
Ach, wat een lekker snuitjequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef DyMa het volgende:
haha Belana, wat lief, ik moest even zoeken en kijken hoe en waar ik kon uploaden, maar hier issie!
Mijn boefje
[afbeelding]
Op deze foto zie je gelijk waarom de foto's vertraging hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:52 schreef Vliegvrager het volgende:
Laat ik mijn kroost ook eens spammen (foto's paar maanden oud, maar who cares)
Ingmar, 20mnd
Thanks Lois, ik vind ook dat ie mijn ogen heeft ja (hoewel die van hem irl groen zijn en mijne echt donkerbruin) dat is dan ook het enigequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:57 schreef Lois het volgende:
Vivi, Dean heeft echt jouw ogen! Mooi ventje
Amber poseert wel en Iris rent wel wegquote:
fabriekspannenkoekenquote:Op zondag 23 september 2007 17:24 schreef Yoni het volgende:
Ik kreeg door de foto's van Sugar zo'n trek in pannenkoeken, dat ik net naar de Appie ben gereden om een pak mix te halen![]()
quote:
Wat lief!quote:Op maandag 24 september 2007 15:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik opende dit topic en Tristan keek mee naar alle kindjes. En over Jolie zei hij vol bewondering: Oooooooh ik vind haar zo lief, want ze heeft zo'n lief gezichtje!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:57 schreef Sugar het volgende:
Nee, weet niet of ik die zal doen of de poppen.Gewoon leuk om mee te doen, lijkt me.
wat een gaaaaf portretquote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef lcicle het volgende:
Jolie, wat ben je toch een knapperdEn volgens mij ook nog zo'n lieverd!
Mijn knappe lieverd:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel voor al die lieve complimentjes!! whihi
Ik had deze foto gemaakt voor de FOT wedstrijd met als thema 'Portret'. Maar na rijp beraad heb ik toch een andere ingezonden. Binnenkort mag er gestemd worden en ik heb een paar goede concurrenten zoals Buzzer, Ireth, Anitra (met een leuke foto van Kai) Ynske (met ook een mooie foto van een fok kindje, weet de naam niet meer) en een uiterst origineel poPtret van Sugar![]()
Dat bekkie van Storm!Ik krijg daar zo de kriebels van haha! Moet niets van zo'n kliederzooi hebben
-edit-
KD-fotografie, Vliegvrager en PdeHoog doen trouwens ook mee! Nu heb ik het rijtje bekende OUD users compleet volgens mij
Klopt!! Heb het nu in 2 maten. 1x zelf gekocht en de grotere maat vorige week cadeau gekregen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef p_iglet het volgende:
Marlieske, wat een lief jurkje van Isa. Volgens mij heeft Pepijn daar een trui van voor komende winter, imps & elfs toch??
Ja ho eens even, jouw foto stond op dat moment nog niet in het overzicht hequote:
die ynske ingestuurd heeft is die van mijquote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel voor al die lieve complimentjes!! whihi
Ik had deze foto gemaakt voor de FOT wedstrijd met als thema 'Portret'. Maar na rijp beraad heb ik toch een andere ingezonden. Binnenkort mag er gestemd worden en ik heb een paar goede concurrenten zoals Buzzer, Ireth, Anitra (met een leuke foto van Kai) Ynske (met ook een mooie foto van een fok kindje, weet de naam niet meer) en een uiterst origineel poPtret van Sugar![]()
Dat bekkie van Storm!Ik krijg daar zo de kriebels van haha! Moet niets van zo'n kliederzooi hebben
-edit-
KD-fotografie, Vliegvrager en PdeHoog doen trouwens ook mee! Nu heb ik het rijtje bekende OUD users compleet volgens mij
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, wat een lekker snuitje
Lishe, je hebt twee mooie dames gepunnikt zeg!
[afbeelding]
"Zegguh..Dana..ik heb dan nog wel geen tandpasta smile om mee te flashen, maar ik heb wél speciaal voor jou mijn zwoelste blik geoefend".
henk ten hoor heeft kleine klemmetjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:08 schreef Memmel het volgende:
Heb nog even op Meike d'r site gekeken. Ze is echt om op te vreten. En ook nog steeds een flinke bos haar he! Beetje offtopic maar: waar koop jij die speldjes voor in haar haar?
Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:30 schreef bixister het volgende:
en Simon![]()
![]()
die ogen, wow! wat een pracht portret PM!
![]()
(hij doet me trouwens vaak wat aan Lucas van piglet denken)
*en weer weg*quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:55 schreef bixister het volgende:
piglet, tijd voor een fotografische ondersteuning van onze gedachtengang lijkt me!ben wel benieuwd hoe Lucas er nu uitziet.
Jouw oren zitten op een gekke plaatsquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ze is veranderd LindaLief verjaardagsmeisje <3
[afbeelding]
Brent gister... 'Wtf is dat toch allemaal in je oor?!'
Thies kan het ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:36 schreef PM-girl het volgende:
Brent, hebben jij en Simon samen bedacht hoe jullie moeder aan te pakkenZo'n herkenbaar gevoelbeeld dit!
En met harde hand he! Niet zo zachtjes ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:36 schreef PM-girl het volgende:
StormboySugar, je foto-oefeningen werpen heel duidelijk hun vruchten af!
Brent, hebben jij en Simon samen bedacht hoe jullie moeder aan te pakkenZo'n herkenbaar gevoelbeeld dit!
quote:Op zondag 30 september 2007 20:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik denk trouwens dat je dit jaar wel wat nominaties in de wacht gaat slepen voor een bepaalde award.
kennen we zat een keertje uittesten hoor hoe veel 'troep' die twee saampjes producerenquote:Op zondag 30 september 2007 20:31 schreef Anitra het volgende:
JaydenAls ik dan aan de foto vn Djulian en jou denk op de meet, volgens mij als jullie samen zijn maken jullie er een zooitje van
Knor/Danny heerlijk ventje is ht toch en zoveel streken heeft in zich dat zie je gewoon en Alicia
Wat en herlijke meid is da zeg! o+
Joh maakt niet uit hoor. Ik nam aan dat je wel genoeg aan je hoofd had met die pijn enzow. En jewas logeren bij evenstar, dus toen dacht ik, komt nog wel een keerquote:Op zondag 30 september 2007 20:31 schreef Anitra het volgende:
Noah ik schaam me rot nu ik je foto zie![]()
![]()
Die pruik staat je super en zeg maar tegen mama dat ze boos op mij mag wrden
En dan foto's met timer erbijquote:Op zondag 30 september 2007 23:25 schreef knorretje het volgende:
[..]
kennen we zat een keertje uittesten hoor hoe veel 'troep' die twee saampjes produceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |