wat een gaaaaf portretquote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef lcicle het volgende:
Jolie, wat ben je toch een knapperdEn volgens mij ook nog zo'n lieverd!
Mijn knappe lieverd:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel voor al die lieve complimentjes!! whihi
Ik had deze foto gemaakt voor de FOT wedstrijd met als thema 'Portret'. Maar na rijp beraad heb ik toch een andere ingezonden. Binnenkort mag er gestemd worden en ik heb een paar goede concurrenten zoals Buzzer, Ireth, Anitra (met een leuke foto van Kai) Ynske (met ook een mooie foto van een fok kindje, weet de naam niet meer) en een uiterst origineel poPtret van Sugar![]()
Dat bekkie van Storm!Ik krijg daar zo de kriebels van haha! Moet niets van zo'n kliederzooi hebben
-edit-
KD-fotografie, Vliegvrager en PdeHoog doen trouwens ook mee! Nu heb ik het rijtje bekende OUD users compleet volgens mij
Klopt!! Heb het nu in 2 maten. 1x zelf gekocht en de grotere maat vorige week cadeau gekregen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef p_iglet het volgende:
Marlieske, wat een lief jurkje van Isa. Volgens mij heeft Pepijn daar een trui van voor komende winter, imps & elfs toch??
Ja ho eens even, jouw foto stond op dat moment nog niet in het overzicht hequote:
die ynske ingestuurd heeft is die van mijquote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel voor al die lieve complimentjes!! whihi
Ik had deze foto gemaakt voor de FOT wedstrijd met als thema 'Portret'. Maar na rijp beraad heb ik toch een andere ingezonden. Binnenkort mag er gestemd worden en ik heb een paar goede concurrenten zoals Buzzer, Ireth, Anitra (met een leuke foto van Kai) Ynske (met ook een mooie foto van een fok kindje, weet de naam niet meer) en een uiterst origineel poPtret van Sugar![]()
Dat bekkie van Storm!Ik krijg daar zo de kriebels van haha! Moet niets van zo'n kliederzooi hebben
-edit-
KD-fotografie, Vliegvrager en PdeHoog doen trouwens ook mee! Nu heb ik het rijtje bekende OUD users compleet volgens mij
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, wat een lekker snuitje
Lishe, je hebt twee mooie dames gepunnikt zeg!
[afbeelding]
"Zegguh..Dana..ik heb dan nog wel geen tandpasta smile om mee te flashen, maar ik heb wél speciaal voor jou mijn zwoelste blik geoefend".
henk ten hoor heeft kleine klemmetjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:08 schreef Memmel het volgende:
Heb nog even op Meike d'r site gekeken. Ze is echt om op te vreten. En ook nog steeds een flinke bos haar he! Beetje offtopic maar: waar koop jij die speldjes voor in haar haar?
Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:30 schreef bixister het volgende:
en Simon![]()
![]()
die ogen, wow! wat een pracht portret PM!
![]()
(hij doet me trouwens vaak wat aan Lucas van piglet denken)
*en weer weg*quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:55 schreef bixister het volgende:
piglet, tijd voor een fotografische ondersteuning van onze gedachtengang lijkt me!ben wel benieuwd hoe Lucas er nu uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |