Het was 3 mm de hele zomer, nou ja, na het scheren dan. Maar ben het weer zat het korte, wil weer een normaal kapsel..quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef DR34M3R het volgende:dat is wel ongeveer de lengte die ik me herinner
Vanwaar de ommezwaai van zelf naar de kapper?
Lijkt me ook wat prettiger in de winter... 3mm is dan wel heel fris denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was 3 mm de hele zomer, nou ja, na het scheren dan. Maar ben het weer zat het korte, wil weer een normaal kapsel..
Wat is 'n normaal kapsel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was 3 mm de hele zomer, nou ja, na het scheren dan. Maar ben het weer zat het korte, wil weer een normaal kapsel..
Uhuh.. en ben het gewoon zat dus. Wel weer iets waar gel in kan. Maar 't moet ook echt niet te lang worden!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat prettiger in de winter... 3mm is dan wel heel fris denk ik.
Ik zou het zelf niet kunnen ben onhandig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tondeuze is niet moeilijk
[..]
Want?
Dat maakt uit hoe je opstaat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:17 schreef wonderer het volgende:
Opstaan om negen uur in het weekend is niet leuk
Het was gisterenochtend in de trein zo enorm mooi buiten. Ochtend mist, laag over de weilanden, een helder zonnetje, alles was verguld en mistig. Ik zou willen dat ik daar tussen de landweggetjes en boerderijen leip met een fotocamera, maar helaas...quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat maakt uit hoe je opstaat.
Voor 'n mooie wandeling in de natuur, wanneer het seizoen diens karakteristieken aan ons openbaart, wil ik wel om 7u opstaan.
Ik heb m'n camera nooit bij me op dat soort momentenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was gisterenochtend in de trein zo enorm mooi buiten. Ochtend mist, laag over de weilanden, een helder zonnetje, alles was verguld en mistig. Ik zou willen dat ik daar tussen de landweggetjes en boerderijen leip met een fotocamera, maar helaas...
't Werd tijdquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh wondie, ik ben eindelijk aan House begonnenHad in London het eerste seizoen voor 15 pond meegenomen. Heb de eerste 5 eps al verslonden
Ja, nou, dit was dus een "ik wil uitslapen, het is zaterdag, verdomme! Brein, hou je stil, ik wil slapen!" en toen ben ik van ellende maar opgestaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat maakt uit hoe je opstaat.
Voor 'n mooie wandeling in de natuur, wanneer het seizoen diens karakteristieken aan ons openbaart, wil ik wel om 7u opstaan.
Behalve mensen die er hun werk van maken..quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Fotografen?
haha, ik doe wel rustig aanquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Werd tijd
Je hebt nog tien dagen voor drie seizoenen, dan begint de vierde
Weet ik niet, maar in oktober zendt Fox baseball uit dus dan is er geen House.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
haha, ik doe wel rustig aan
wat raar trouwens dat ep 5 al de kerst-aflevering is, begonnen ze zo laat?
Bruin haar met een spierwitte streep?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is 'n normaal kapsel?
ik heb Belle levensgroot hier in m'n huis staanquote:
quote:
Stamper lijkt me toepasselijker.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Af en toe noemen ze me ook bloempje
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stamper lijkt me toepasselijker.
Wat?!quote:
Vlindertjequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Af en toe noemen ze me ook bloempje
Wat heb ik toch eigenlijk een hoop bijnamenquote:
Wees er maar trots op, betekent dat veel mensen om je geven.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik toch eigenlijk een hoop bijnamen
Typisch 'met het verkeerde been uit bed stappen' :-/quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou, dit was dus een "ik wil uitslapen, het is zaterdag, verdomme! Brein, hou je stil, ik wil slapen!" en toen ben ik van ellende maar opgestaanEn ik sliep ook al pas om half drie of zo.
Of juist niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, betekent dat veel mensen om je geven.
Ja, hier in Groningen kunnen de grijze akkers een licht gevoel van melancholie bij me opwekken, als ik bij m'n ouders ben geweest en ik wacht bij zo'n klein stationnetje op de trein naar Stad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was gisterenochtend in de trein zo enorm mooi buiten. Ochtend mist, laag over de weilanden, een helder zonnetje, alles was verguld en mistig. Ik zou willen dat ik daar tussen de landweggetjes en boerderijen leip met een fotocamera, maar helaas...
Ja ligt natuurlijk aan de aard van de bijnaam. Engeltje is beduidend liever dan vuile hoer.quote:
Oeh schoon nummer!quote:
Niet lekker? Serres komen niet vol te liggen met bladeren en die kun je ook in de winter gebruiken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hmmz... Een serre in plaats van een balkon..
Maar kun je wel bruin worden achter glas?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet lekker? Serres komen niet vol te liggen met bladeren en die kun je ook in de winter gebruiken.
Nee glas houdt de UV straling zo goed als tegenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar kun je wel bruin worden achter glas?.
.
Wat Bartje zegt. Maar je zou eventueel te openen ramen erin kunnen zetten (met horren). Da's ook lekker.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar kun je wel bruin worden achter glas?.
.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat BartJE zegt. Maar je zou eventueel te openen ramen erin kunnen zetten (met horren). Da's ook lekker.
Dat staat in je usernamequote:
Ja. Dat is dus de vraag. Kunnen er grote ramen in open, hoe praktisch is dat, en hoe makkelijk kun je dan zonnen. En hoe verhoudt zich dat dan tot een appartement met balkon.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat Bartje zegt. Maar je zou eventueel te openen ramen erin kunnen zetten (met horren). Da's ook lekker.
In ons nieuwe huis (als het doorgaatquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja. Dat is dus de vraag. Kunnen er grote ramen in open, hoe praktisch is dat, en hoe makkelijk kun je dan zonnen. En hoe verhoudt zich dat dan tot een appartement met balkon.
serre moet je zien als een overdekte tuinkamerquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja. Dat is dus de vraag. Kunnen er grote ramen in open, hoe praktisch is dat, en hoe makkelijk kun je dan zonnen. En hoe verhoudt zich dat dan tot een appartement met balkon.
Whahahahaha ja dat weet ik ook wel... maar Bart staat er ook inquote:
Welke grap over bonen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wanneer valt die grap over de bonen ?
Bedoel je openslaande ramen als in vertikaal geplaatste ramen? Dan vraag ik me af of de zon op die manier erg veel naar binnen schijnt... wil je echt kunnen bruinen, dan zul je het 'dak' bijna open moeten kunnen zetten. Mquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
HIquote:
Congratz, en voel je je niet kut dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
HIHet is een van mijn eerste weekenden dat ik palace oversla
![]()
Ik leef met je mee, ik word al moe van het kijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Congratz, en voel je je niet kut dan?Ik heb spierpijn man, niet normaal. Tennisen kan best zwaar zijn, soms
![]()
Ja, ik zit al in de halve finale hequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, ik word al moe van het kijken![]()
You go topper![]()
En nee ik voel me niet kut, ik kan niet wachten op volgende week![]()
Vraag me af wat dat joch heeft uitgespookt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef Cahir het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_zich_fokken.html
Dan zon je maar in het stadswandelpark hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hoe was die tweede?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:13 schreef samjustme het volgende:
Kom net van de bios The Bourne Ultimatum en No Reservations gezien en ik ben nu een trotse eigenaar van een oorbel, pas over 2 weken kan mijn echte bling bling oorbel in. Maar heb nu ook een mooie in zitten.
Mix van drama en romantiek. Je moet wel van houden, zag een hoop hetero stelletjes enzo.quote:
Wordt funquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik zit al in de halve finale hemorgen halve finale, dan finale en kachingggg... geld is binnen voor volgende week
![]()
Shoppen!!! Feesten!!!
![]()
Bassie undercover whehequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag me af wat dat joch heeft uitgespookt.
Misschien zit Bassie wel in dat pak
spuit elleeefquote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef Ang3l het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Maar romantiek is toch niet alleen weggelegd voor hetero stelletjes?quote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mix van drama en romantiek. Je moet wel van houden, zag een hoop hetero stelletjes enzo.
[..]
Wordt fun![]()
Ik had hem hier nog niet gezien en dus heeft het weinig met 11 spuiten te maken.quote:
1. Hij was eerder in een HOMO topic geplaatstquote:Op zondag 16 september 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had hem hier nog niet gezien en dus heeft het weinig met 11 spuiten te maken.
Wel in hollywoodquote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar romantiek is toch niet alleen weggelegd voor hetero stelletjes?
Hey kind. Ten eerste heb ik een iets te druk sociaal leven om heel Fok af te struinen of alle HOMO topics terug te lezen. Ten tweede kijk ik amper TV. En zo massaal zal het niet in de media gestaan hebben (ja het nr zelf wel, dat kende ik wel). Hij viel me nu alleen ineens op omdat ie op geenstijl op nr 1 staat. Dus "WTF" ff een ander ja. Tis bedtijd.quote:Op zondag 16 september 2007 00:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
1. Hij was eerder in een HOMO topic geplaatst
2. Het was op TV
3. Het stond masaal in media!
4. Er waren 10tallen topics over op FOK!
Leef jij afgesloten van de wereld ofzo wtf?
Ja ok das ook wel weer zo...quote:
Ik vond hem wel ok om te zien, je moet wel van dat soort films houden.quote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar romantiek is toch niet alleen weggelegd voor hetero stelletjes?
maar was het een beetje een ok film vond je zelf?
Ik neem aan dat je de bios bedoelde?quote:Op zondag 16 september 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vond hem wel ok om te zien, je moet wel van dat soort films houden.
En natuurlijk romantiek is niet alleen aan hetero stelletjes weggelegd, ik irriteerde me alleen aan dat er zoveel afgeleberd werd in discotheek.
Hij staat al 6 weken op 1 bij dumpertquote:Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey kind. Ten eerste heb ik een iets te druk sociaal leven om heel Fok af te struinen of alle HOMO topics terug te lezen. Ten tweede kijk ik amper TV. En zo massaal zal het niet in de media gestaan hebben (ja het nr zelf wel, dat kende ik wel). Hij viel me nu alleen ineens op omdat ie op geenstijl op nr 1 staat. Dus "WTF" ff een ander ja. Tis bedtijd.
Mja. Ik bekijk dat soort sites nooit maar kwam er net op door de link die gepost werd.quote:
Ik mezelf stoer voelen? Girl pleeeeaaaase.quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef Cahir het volgende:
Mensnen die zich stoer voelen en andere een kind noemen
Je bent gewoon een tiener en meer niet, niks mis mee. Ik ga eff mijn oorbel schoonmaken brb.quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij staat al 6 weken op 1 bij dumpert
Hoe...typerend.quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef Ang3l het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.htmlHardstikke uitgeluld dames. Da's nou jammer he.
En dan heb ik deze woorden net gesproken (nou ja, getypt) en meteen een SMS van de buurman:quote:
Omdat daar om te lachen valt. Voor Jack en Karen trekken het natuurlijk gewoon in het extreme. En hoe vaak wordt er precies gezoend tussen twee mannen? Will is toch chronisch vrijgezel?quote:Op zondag 16 september 2007 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ok das ook wel weer zo...
hoewel het dan wel weer verbazingwekkend is dat Wil & Grace zo populair was/is...
Sadquote:Op zondag 16 september 2007 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik bekijk dat soort sites nooit maar kwam er net op door de link die gepost werd.
[..]
Ik mezelf stoer voelen? Girl pleeeeaaaase.![]()
Maar goed. Ik ga de stad in.
(Ja Cahir, ik kom wel eens buiten )
Dat is toch gewoon het "Je weet toch wat ik voel, waarom doe je moeilijk als ik zo reageer" idee?quote:Op zondag 16 september 2007 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heb ik deze woorden net gesproken (nou ja, getypt) en meteen een SMS van de buurman:
M: Ben je uit vanavond?
A: Ik ben net terug van de bios, maar wilde zo gaan.
M: leuk, anders mis ik mijn buurman.. xxx
Mja. Toch vind ik dat je me niet van die SMS-jes moet sturen als net is "uitgesproken" dat het niet wederzijds is.
Ik vond de enige rake opmerking van de "tegenpartij" iets over het feit dat hij al tijden geen show meer had gehad. Ik hou zelf ook helemaal niet van Hans Teeuwen. Ik meene me te herinneren dat ik de eerste leuk vond en die heb ik laatst weer eens gekeken en toen vond ik er geen reet meer aan. Industry of Love vond ik zelfs schrijnend saai. Alleen maar hard en beledigend zijn is niet persé grappig meteen, daar moet je wel wat meer voor in je show stoppen. Maar hoe dan ook heeft ie in dat filmpje wel volkomen gelijk, imho.quote:Op zondag 16 september 2007 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe...typerend.
Ik vind Teeuwen stom maar hij heeft wel vet gelijk daar.
It's funny 'cause it's sad.quote:
Eerde het "Je weet toch wat ik voel, waarom ga je dan nog sms-en dat je me mist waardoor je me wellicht het verkeerde idee geeft". Maar goed, ik ga hem dan maar eens vergezellen op de blokken.quote:Op zondag 16 september 2007 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het "Je weet toch wat ik voel, waarom doe je moeilijk als ik zo reageer" idee?
Nichten, het zijn net vrouwen
HAHA idd.quote:Op zondag 16 september 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Overigens, wat is die Portugees toch gretig met complimentjes. En hij moet er altijd om lachen da nederlanders daar niet zo goed tegen kunnen, of in ieder geval vaak niet weten wat ze moeten zeggen als ze een compliment krijgen. Hij zei dat da in Portugal gewoon heel standaard is, maar in NL lijkt het alsof een complimentje geven over bv iemands uiterlijk meteen iets moet betekenen.
Hmmm.![]()
Ik sprak voor hem, niet voor jou. Hij heeft jou gezegd dat ie niks wil, waarom zou je dan het verkeerde idee krijgen. Niet beseffend dat je dat soort dingen niet uit kan schakelen.quote:Op zondag 16 september 2007 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerde het "Je weet toch wat ik voel, waarom ga je dan nog sms-en dat je me mist waardoor je me wellicht het verkeerde idee geeft". Maar goed, ik ga hem dan maar eens vergezellen op de blokken.
Is ook zoquote:Op zondag 16 september 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Overigens, wat is die Portugees toch gretig met complimentjes. En hij moet er altijd om lachen da nederlanders daar niet zo goed tegen kunnen, of in ieder geval vaak niet weten wat ze moeten zeggen als ze een compliment krijgen. Hij zei dat da in Portugal gewoon heel standaard is, maar in NL lijkt het alsof een complimentje geven over bv iemands uiterlijk meteen iets moet betekenen.
Hmmm.![]()
Ja precies. Daar heb je gelijk in. Hij is duidelijk geweest, ik ben duidelijk geweest. Maar goed, vrij menselijk om dan toch zoiets te denken bij zo'n SMS, al weet ik donders goed dat ik dat niet moet doen. Maar goedquote:Op zondag 16 september 2007 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sprak voor hem, niet voor jou. Hij heeft jou gezegd dat ie niks wil, waarom zou je dan het verkeerde idee krijgen. Niet beseffend dat je dat soort dingen niet uit kan schakelen.
In mijn boxer?quote:Op zondag 16 september 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zon je maar in het stadswandelpark hoor![]()
www.ritaverdonkfanclub.nlquote:Op zondag 16 september 2007 00:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb liever privacy, al die aandacht hoeft voor mij niet zo. Ik ben geen Verdonk..
Naja het KAN minderbedekkend he? Dus een boxer kan nog wel...quote:
Naja sorry, maar ik vind je ook af en toe behoorlijk kinderachtig uit de hoek komen...quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij staat al 6 weken op 1 bij dumpert
Precies. Zeker als je (half) verliefd bent, heb je die hoop gewoon, dat hij misschien gewoon nog niet zo zeker is van zijn gevoelens, gelogen heeft dat hij niks wil enzo.quote:Op zondag 16 september 2007 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Daar heb je gelijk in. Hij is duidelijk geweest, ik ben duidelijk geweest. Maar goed, vrij menselijk om dan toch zoiets te denken bij zo'n SMS, al weet ik donders goed dat ik dat niet moet doen. Maar goed
Oh je wil graag een ban? Kan je ook gewoon vragen hoor...quote:Op zondag 16 september 2007 00:57 schreef Cahir het volgende:
Kijken of ik morgen nog kan posten![]()
Misschien ik heb ik de grens nog net niet gepasseerd
Naja als hij al het woord 'meid' in de mond neemt in die context, dan is het al duidelijk genoeg... ze hoeft helemaal niet bang voor em te wezen... zo homo als het maar kan...quote:Op zondag 16 september 2007 00:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is ook zo
Docent "Wat zie je er leuk uit vandaag meid!"
Meisje "Eeew gatver wat moet je pedo"
Docent ""
Klas ""
quote:Op zondag 16 september 2007 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh je wil graag een ban? Kan je ook gewoon vragen hoor...
Janet-je, goddamnit.quote:
Jij komt amper buiten het HOMO topic dus je weet niet eens hoe erg het ken worden met andere usersquote:Op zondag 16 september 2007 01:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
In de NRC stond een aardig stuk over hoe pubers gewoon weer ouderwets strafregels zouden moeten krijgen. Duidelijk aangeven wat wel en niet mag, dat is de enige manier om die kuttieners in het gareel te krijgen.
Dus flink aanpakken die Cahir! Spaar hem niet!![]()
Awww... Een klein DennisMooretje in dop.quote:Op zondag 16 september 2007 01:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij komt amper buiten het HOMO topic dus je weet niet eens hoe erg het ken worden met andere users
Wie zegt dat je geen leven hebt als je ong. 30 mins op FOK! zit buiten het HOMO topic?quote:Op zondag 16 september 2007 01:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Awww... Een klein DennisMooretje in dop..
Ik heb vooral een leven buiten Fok!. Ik lees wel eens andere topics hoor, maar ik reageer dan alleen als ik iets zinnigs te melden heb.
In tegenstelling tot jouw topicdiarree..
Neukt ie lekker? Gewoon in meegaan dan.quote:Op zondag 16 september 2007 01:51 schreef Bartjebart het volgende:
![]()
Men ex zit me gewoon te versieren voor een maak-een-Bart-dronken-en-hou-een-'logeerpartij'
wat moet ik daar nou mee?
Nou ik ken een park waar 's avonds best veel mannen in boxer zijn hoorquote:Op zondag 16 september 2007 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
En waarom wel in een zwembroek op t strand, maar niet met een boxer in het park...
Kan ook beide zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Als je je buurman gaat zitten koppelen aan een kennis van je, ben je dan over hem heen of doe je dat dan zodat het makkelijker wordt over hem heen te komen?![]()
Af en toe snap ik mezelf niet
Hmm interessant...quote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.cbs.com/primetime/kid_nation/
Dit wil ik echt zienKan erg leuk worden
In jouw geval denk ik het laatste.quote:Op zondag 16 september 2007 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Als je je buurman gaat zitten koppelen aan een kennis van je, ben je dan over hem heen of doe je dat dan zodat het makkelijker wordt over hem heen te komen?![]()
Af en toe snap ik mezelf niet
Hm. Ja eigenlijk was het wellicht gewoon valsquote:Op zondag 16 september 2007 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe aardig vind je de kennis?
Maar het is wel gaaf hoorquote:Op zondag 16 september 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wondie, ik vind House nu al teveel een formule![]()
en zit pas bij episode 11.
Ik ben bijna door Point Pleasant heen. Heerlijkquote:Op zondag 16 september 2007 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar het is wel gaaf hoorChase
Nope.quote:Op zondag 16 september 2007 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bijna door Point Pleasant heen. Heerlijk
Maar daar is geen 2e seizoen van he?
Wat valt er nog te doen? Ze maken zo te horen zelf de opstapjes al...quote:Op zondag 16 september 2007 18:43 schreef samjustme het volgende:
Het was weer een geslaagd familiebezoekje meteen bij de binnenkomst te horen krijgen je ziet eruit als een homo, waarom ga je niet trouwen dat zou je goed doen en je bent minstens aan een vriendin toe en na antwoorden als ik wil nooit trouwen en wil geen vriendin en meerdere malen omg te zeggen hebben ze het nog niet door. Het wordt eens tijd dat ik volledig uit de kast kom, ben alleen te bang voor.
kan je niet beter ergens hoog in de admirant of zo wat gaan zoeken,quote:Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een appartement schuin tegenover de Pallaz.. Denk 't niet.
.
nou, vorige week was er een of andere ouwe zak die aan een vriendin van mij, die achter de bar stond, vroeg: zeg... heb jij ooit wel eens je slipje van de hand gedaan? wil je dat nu doen? ik geef er 50 euro voor...quote:Op zondag 16 september 2007 04:50 schreef Ang3l het volgende:
Overigens heb ik vandaag wel de meest ranzige versiertruc op me gestort gekregen:
"Damn! Jou wil ik wel als draagvader!"
Sorry?
"Ja. M'n zaad in je storten. Je lijkt me een erg geile bottom!"Mja. Ok. Doei.
In Japan heb je automaten (vgl met die dingen waar je hier een Mars of blikje fris uithaalt) voor vieze onderbroeken. Schijnt een hele markt voor te zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, vorige week was er een of andere ouwe zak die aan een vriendin van mij, die achter de bar stond, vroeg: zeg... heb jij ooit wel eens je slipje van de hand gedaan? wil je dat nu doen? ik geef er 50 euro voor...
dat er uberhaupt een markt voor is he...quote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
In Japan heb je automaten (vgl met die dingen waar je hier een Mars of blikje fris uithaalt) voor vieze onderbroeken. Schijnt een hele markt voor te zijn..
hmms ik hen het gevoel...quote:Op zondag 16 september 2007 18:43 schreef samjustme het volgende:
Het was weer een geslaagd familiebezoekje meteen bij de binnenkomst te horen krijgen je ziet eruit als een homo, waarom ga je niet trouwen dat zou je goed doen en je bent minstens aan een vriendin toe en na antwoorden als ik wil nooit trouwen en wil geen vriendin en meerdere malen omg te zeggen hebben ze het nog niet door. Het wordt eens tijd dat ik volledig uit de kast kom, ben alleen te bang voor.
ook geen erkers...quote:Op zondag 16 september 2007 23:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Alsof je balkons hebt in hoge torens..
ooh wat gaaf!quote:Op maandag 17 september 2007 02:28 schreef wonderer het volgende:
We hebben een huis gekocht (alleen nog even betalen)
We hebben donderdag het contract al getekend, maar dat was nog even afhankelijk of de eerste bieders het nou wel of niet kunnen betalen. Vanmiddag hebben ze zich officieel teruggetrokken dus nu is het van onsquote:Op maandag 17 september 2007 02:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooh wat gaaf!
gefeli!
(een huis kopen op zondag?)
Je bent toch al uit de kast?quote:
Ik dacht al, "hm, die vogel heeft zich ook uitgeleefd"quote:Op maandag 17 september 2007 09:11 schreef DennisMoore het volgende:
Slingers aan 't plafond, slingers om m'n monitor gewikkeld, m'n stoel bedolven onder de slingers...
Collega's.
Bedankt! Godzijdank valt het nog wel mee tegenwoordig omdat ik op mezelf woon.quote:Op maandag 17 september 2007 08:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen.
Sam, succes met je familie.
Lekker rustig, op de verjaardag van mijn zus na. Straks weer naar de uniquote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bedankt! Godzijdank valt het nog wel mee tegenwoordig omdat ik op mezelf woon.
Hoe was je weekend?
was dat zoeken naar die busverbinding nog gelukt vorige week, toen je op zoek was naar DM of een andere utrechtenaar omdat je niet goed wist bij welke halte je eruit moest ?quote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker rustig, op de verjaardag van mijn zus na. Straks weer naar de uni.
Maar ik zeg dan weer nooit U tegen een trechterquote:Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
Hij mocht het ook aan een Utrechter vragen.
Mensen zijn bang voor wat ze niet kennen denk ik. En jij bent trouwensquote:Op maandag 17 september 2007 16:27 schreef MisterO het volgende:
Waarom is het soms zo lastig om homo te zijn? Wij zijn precies the same alleen vallen we op jongens ipv op meisjes.
Anyway, ik probeer me er niet alteveel druk om te maken
Dankje Sam, jij ookquote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mensen zijn bang voor wat ze niet kennen denk ik. En jij bent trouwens![]()
Maar hier vind je toch alleen maar Utrechtenaren?quote:Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
Hij mocht het ook aan een Utrechter vragen.
2100 vierkante meter. Dus ja, best wat grondquote:Op maandag 17 september 2007 09:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nice! Ziet er op de buiten-foto's wel enórm groot uit.
[afbeelding]
Je kunt wel zoiets aanschaffen.
Hoe is het weer daar in the US?quote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar hier vind je toch alleen maar Utrechtenaren?
hier is het gewoon droog weer buitenquote:Op maandag 17 september 2007 16:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dankje Sam, jij ook![]()
Wat n kutweer hier trouwens![]()
En waar zit mr. Stroekie ook alweer?quote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier is het gewoon droog weer buiten
De zon schijnt en het is (wordt) een graad of twintig. Kan niet beterquote:Op maandag 17 september 2007 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar in the US?![]()
[flauwe mode]quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
En waar zit mr. Stroekie ook alweer?
zo ik ben jaloersquote:Op maandag 17 september 2007 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
De zon schijnt en het is (wordt) een graad of twintig. Kan niet beter
Wonen? Ik ga twee weken op vakantie in Nederlandquote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
zo ik ben jaloers![]()
Jij woont binnenkort toch weer in Nederland? Heb je er zin in? Of heb je zoiets, ik wil gewoon in de VS blijven...
Jaaaa vlindertjes vangenquote:Op maandag 17 september 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wonen? Ik ga twee weken op vakantie in Nederland![]()
Oh ok, wist ik niet, en ik volg het hier de laatste tijd niet zoquote:Op maandag 17 september 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wonen? Ik ga twee weken op vakantie in NederlandWe hebben hier net een huis gekocht
Volgens mij durft ie wel buiten deze reeks te komenquote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Maar hier vind je toch alleen maar Utrechtenaren?
Misschien loopt ie dan nog wel een Hagenaar tegen het lijfquote:Op maandag 17 september 2007 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij durft ie wel buiten deze reeks te komen.
W. T. F. ?quote:Op maandag 17 september 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
"Die vriend van haar vriend is zó gay. Hij draagt een sjaaltje. Come on, zó gay. Ze moet oppassen voor haar eigen vriend, want met dat waarmee je omgaat raak je besmet, nietwaar?". Ehm. Nee.
Een niemand. Echt een niemand.quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
W. T. F. ?
Welk helder licht maakte deze opmerking?
Ik haat Nobodiesquote:
Ik ook, cooral als ze dit soort dingen zeggen. EN het liefst zou ik er iets van zeggen, maar dat lukt me niet.quote:
En dan voel je je nog rot ook. omdat je het niet hebt willen, kunnen of durven vertellen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, cooral als ze dit soort dingen zeggen. EN het liefst zou ik er iets van zeggen, maar dat lukt me niet.
Heb je dan niet de neiging om te zeggen, stik er allemaal maar in? "Familie die me niet accepteert zoals ik ben, is geen familie meer van mij?"quote:Op maandag 17 september 2007 20:28 schreef samjustme het volgende:
Wat een kut gedoe allemaal pff. Kom ik eindelijk helemaal uit de kast, wordt ik door overige familieleden de grond in geboort. Zelfs door andere familieden waarvan ik enigzins steun verwachtte krijg ik nu te horen dat ik het niet had moeten doen. Worden ze boos op me dat ik helemaal uit de kast ben.
Kuzooi maar ja imago en wat anderen denken is blijkbaar meer waard dan eigen vlees en bloed.
Probeerde meerdere malen rustig te vertellen dat ik niet anders ben, het enige wat er anders is dat ik op jongens val en dat het geen ene moer uitmaakt. Ik werd gewoon pissig werd voor de zoveelste keer de grond in geboort, ik ben niet ziek, ben niet abnormaal pff. Ik kan niet hetero worden en er is helemaal niks met me mis, maar ja blijkbaar ben ik zo te zien de enige die het zo bekijkt. Godverdomme ik weet het al sinds mijn 16e en slechts 2 jaar half uit de kast en nu helemaal, wordt het niet gewaardeerd. Ik moet blijkbaar weer in, want ik zal blijkbaar gelukkig van worden.quote:
Alleen op het laatstequote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, als ze ook weten dat je elke week loopt te sletten in palace kan ik me wel voorstellen dat je tegen wat aversie aanloopt
Maar als ze dat alleen baseren op het feit dat je op mannen valt is het wel een beetje kort door de bocht ja.
wellicht fysiek dan niet, maar geestelijk heb je daar toch wel een fikse opdoffer van gekregen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef samjustme het volgende:
Maar ja ik ben niet inelkaar geslagen dus het valt nog wel mee.
Dat wel maar ja alles komt op zijn pootjes terecht.quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht fysiek dan niet, maar geestelijk heb je daar toch wel een fikse opdoffer van gekregen?
van je familie moet je het maar hebben![]()
Ik wou dat ze dat hier verkochten... over een paar weken leven we waarschijnlijk op diepvriesmaaltijden...quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
Duo van kabeljauw en zalm, aardappeltjes in de schil en een trio van groenten.
En dat in 5 minuten *ping*.
Zo laat nog?quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
Duo van kabeljauw en zalm, aardappeltjes in de schil en een trio van groenten.
En dat in 5 minuten *ping*.
Da's niet waar (las ik in de consumentengids).quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik las dat laat eten slecht is, dat je er dan dik van wordt.
he bah!quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
de maaltijd intraveneus innemenquote:Op maandag 17 september 2007 23:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
he bah!
Je moet niet dik worden hoor DM!
misschien een maagbypass iets voor jou?
[afbeelding]
Na 21:00, omdat je lijf dat eten niet goed verteert als je slaapt en het omzet in vet. Toch?quote:Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's niet waar (las ik in de consumentengids).
maakt volgens mij dus weer niks uit als je dan ook pas omstreeks 03.00 uur gaat slapenquote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na 21:00, omdat je lijf dat eten niet goed verteert als je slaapt en het omzet in vet. Toch?
Nee, da's onzin. Het wordt langzamer verteerd, dus de energie wordt in kleinere doses vrijgegeven en gewoon verbrandt omdat je lichaam echt niet op nul staat tijdens het slapen. Er is geen significant verschil tussen voor het slapen eten en overdag.quote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na 21:00, omdat je lijf dat eten niet goed verteert als je slaapt en het omzet in vet. Toch?
Nee dus wat leren we: vroeg gaan slapen is sleeeeeeeeeeeeeeeecht!quote:Op maandag 17 september 2007 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maakt volgens mij dus weer niks uit als je dan ook pas omstreeks 03.00 uur gaat slapen![]()
En dat is je doelstelling?quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bron: http://www.voedingscentru(...)dikvanetenna2000.htmquote:Word je dik van eten na acht uur 's avonds?
Nee, dat hoeft niet. Bij het al dan niet dik worden telt de energiebalans over de hele dag. Met andere woorden: het gaat om de hoeveelheid energie die over de gehele dag wordt ingenomen in relatie tot de energiebehoefte. En dan nog gemiddeld over enige tijd.
Er is wel enig verschil in hoe snel de stofwisseling werkt overdag en ’s nachts. Het gaat daarbij niet om zulke grote verschillen dat u er rekening mee moet houden. Alle energie die met de voeding wordt opgenomen wordt vroeg of laat verbruikt. Als er energie overblijft wordt de overmaat opgeslagen, anders niet.
Laat op de avond eten is wel een risicofactor voor dik worden wanneer de tijd tussen lunch en avondmaaltijd wordt overbrugd met tussendoortjes die veel calorieën leveren, zonder dat er bij de maaltijd minder wordt gegeten.
Het later op de avond eten kan wel effect hebben op het maagdarmkanaal: mensen kunnen last hebben van een zwaar gevoel op de maag en bijvoorbeeld oprispingen.
Ik heb het toch echt anders geleerd. En ik weet dat heel veel fitnessleraren diëtisten etc dat ook zeggen dat 's avodns eten (na 21:00 ongeveer) niet goed is. TMM is er ook mee gestopt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, da's onzin. Het wordt langzamer verteerd, dus de energie wordt in kleinere doses vrijgegeven en gewoon verbrandt omdat je lichaam echt niet op nul staat tijdens het slapen. Er is geen significant verschil tussen voor het slapen eten en overdag.
TMM is overal mee gestoptquote:Op maandag 17 september 2007 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt anders geleerd. En ik weet dat heel veel fitnessleraren diëtisten etc dat ook zeggen dat 's avodns eten (na 21:00 ongeveer) niet goed is. TMM is er ook mee gestopt.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/Kaze%20no%20Yukue%20omake%20pg%20198.jpg]afbeelding]
[/url].
Dat tongetje ookquote:
Herkenbaarquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo, ben jij wel met het goede been uit bed gestapt ?![]()
oh nee niet jij, komt door de dooie mensen hierquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:05 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij heb ik dit topic vanochtend dus dood geslagen met m'n zwaaiende handje ?![]()
die worden vandaag toch alleen in Eindhoven herdacht ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
oh nee niet jij, komt door de dooie mensen hier
Ben net britney.. Wordt toch altijd over gepraatquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry, de meesten hier werken op tijd en doen er wat ipv te laat komen en fokken[/inkopper]
neeeh die faggy's hier!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die worden vandaag toch alleen in Eindhoven herdacht ?
quote:
Ik weet eerlijk gezegd ook niet echt wat ik moet vertellen.quote:
dan moet je zaterdag naar antwerpen toequote:Op dinsdag 18 september 2007 14:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd ook niet echt wat ik moet vertellen.
Heb zin om uit te gaan![]()
wat doe jij nou weer heiligquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd ook niet echt wat ik moet vertellen.
Heb zin om uit te gaan![]()
Nee maakt geen fuck uit.. Tegenpolen trekken mekaar vaak aan.. maar ok, zelfde interesses is leuk, maar ook juist leuk om andere interesses te hebben.. wie nou weer btw :Squote:Op dinsdag 18 september 2007 14:38 schreef samjustme het volgende:
Vraagje?
Is het erg als je met iemand die je leuk vindt eigenlijk nauwelijks gemeenschappelijke interesses deelt? Bewonder zijn nuchtere en positieve kijk op het leven, maar voor de rest hebben we nauwelijks wat elkaar gemeen.
Volgens hem is het juist goed, i dont know. Hij is helemaal mijn type dat is een pluspunt![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nee maakt geen fuck uit.. Tegenpolen trekken mekaar vaak aan.. maar ok, zelfde interesses is leuk, maar ook juist leuk om andere interesses te hebben.. wie nou weer btw :S
Spammerquote:
Mr Bitchquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:14 schreef Deceit het volgende:
bitch, eigenlijk wel he
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die worden vandaag toch alleen in Eindhoven herdacht ?
wat is dat toch met al die mensen uit Eindhoven dat ze dat zelf niet wetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Owjaaa!!
De lichtjesroute begintO, en inderdaad de bevrijdingsdag van Eindhoven
Hoe lang? Al 6 jaar!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh, ontopic, hoe lang?
oh maar dat kan geregeld worden hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet wel wat 18 sept is maar ik sta d'r gwoon niet zo bij stil.
Dan zie ik ineens die fakkel en denk ik: Och verrek ja!
Jeumig!quote:
En oh wee als iemand over een nichtjesroute langs alle E.-homo's begint.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Owjaaa!!
De lichtjesroute begintO, en inderdaad de bevrijdingsdag van Eindhoven
Hoe weet jij nou welke film er bij de Sneak draaitquote:
Connecties bij Pathé.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef MisterO het volgende:
Hoe weet jij nou welke film er bij de Sneak draait![]()
wat een cute huisquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:16 schreef wonderer het volgende:
Ik heb foto's, voor de geinteresseerdehttp://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
Wil je het hebben?quote:
Jij weer hoorquote:
Hij weet ook altijd wat het verrassingsmenu is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou welke film er bij de Sneak draait![]()
Stuart wat ben je weer scherpquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij weet ook altijd wat het verrassingsmenu is.
Nou. Dus.quote:De kosmopoliet
De open en kritische wereldburger die postmoderne waarden als ontplooien en beleven integreert met moderne waarden als maatschappelijk succes, materialisme en genieten.
Het milieu van de kosmopolieten kenmerkt zich door ambitie (hard werken en maatschappelijk hogerop komen), behoefte aan zelfontplooiing en sociale betrokkenheid. Nieuwe ervaringen en kennis opdoen om zich persoonlijk te verrijken vormen belangrijke drijfveren. Men toont een sterk geloof in het realiseren van persoonlijke en sociale ambities. De leefstijl van de kosmopolieten is actief en veelzijdig. Zij hebben een brede interesse op het gebied van kunst en cultuur. Werken neemt in dit milieu een belangrijke plaats in, zowel met het oog op persoonlijke groei als met het oog op maatschappelijke erkenning. Niet alleen werk, maar ook activiteiten in de vrijetijdssfeer worden aangewend om zich persoonlijk te verrijken. Mensen binnen dit milieu hebben een uitgebreid netwerk van sociale contacten.
Ik had om 20u op het terras afgesproken met een nicht en we hebben smakelijk militairen zitten spottenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En oh wee als iemand over een nichtjesroute langs alle E.-homo's begint..
Inderdaad een erg lekker nummer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=LahFihCJHJE
Different Gear vs Sia - Drink To Get Drunk (Different Gear Mix).
To make noise I use my breeeaaath... to unlock doors I use a key...
And when I'm looking for something I use my eyes.
I use booze to unlock me.
Wat kwam eruit dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
Pruts-testje was dat.
Stempunt.nu is stomquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat kwam eruit dan?.
Motivaction is overigens een gerenommeerd markonderzoeksbureau..
Ouderdomsverschijnselenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
* Les_Grandes_Esperances luistert Fiction Plane - Two sisters.
Het klinkt als Sting, maar dan een jaar of twintig jonger.. Oh, wacht. Het is Sting, maar dan twintig jaar jonger.
.
Hahahaha nee inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
niemand durf meer te posten zo vlak voor een nieuw topic....
Jawel mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |