waarom?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
als ik zou vertrekken zou ik Rabobank nemen, omdat je met ING zo n het zelfde schuitje kan komen te zitten als met Abn-Amro ivm overnames. Dat word met Rabobank toch wel erg lastig.
Waarom zou je gastquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef Hare het volgende:
Met de aanstaande overname van ABN door hoogstwaarschijnlijk Fortis voor de boeg wil ik graag vertrekken bij deze zeer fijne bank. Fortis staat me om een of andere reden totaal niet aan, ik heb er echt een suffe lullen idee bij.
Ik wil dus weg en wel naar de Rabobank, ING Bank of een andere mogelijkheid.
Nu vroeg ik me af waar ik deze keus op zal moeten baseren en of jullie misschien tips- en/of adviezen hebben?
Alle banken zijn suffe lullen, daarom staat je geld daar goedquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waarom zou je gastWtf boeit het of je bank een suffe lul is
Zolang er voor jou (voorlopig) niks veranderd ga je toch niet gestressed als een bejaarde naar een andere bank
![]()
ING is niet te vergelijken met ABN. ING is een vele malen grotere speler... Rabobank is daarintegen een veel betere overname kandidaat...quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
als ik zou vertrekken zou ik Rabobank nemen, omdat je met ING zo n het zelfde schuitje kan komen te zitten als met Abn-Amro ivm overnames. Dat word met Rabobank toch wel erg lastig.
Maart ach voor de rest maakt het dnek ik niet zo veel uit. Kwa rente, mogelijkheden zullen alle banken naargenoeg gelijk zijn.
Omdat Rabobank geen aandeelhouders heeft die moeilijk doen, zoals TCI bij ABN Amro deed, en doet.quote:
Yeah right, alleen heeft de Rabobank geen aandelen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:41 schreef existenz het volgende:
[..]
ING is niet te vergelijken met ABN. ING is een vele malen grotere speler... Rabobank is daarintegen een veel betere overname kandidaat...
ABN en Barclay's praatten al met elkaar voor TCI in zicht was, hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat Rabobank geen aandeelhouders heeft die moeilijk doen, zoals TCI bij ABN Amro deed, en doet.
Dat weet ik. Maakt dat mijn post minder waar?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
ABN en Barclay's praatten al met elkaar voor TCI in zicht was, hoor.
Ze hebben hoogstens de boel op scherp gezet.
Als je probeert te stellen dat TCI de hele overname-soap in gang heeft gezet wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maakt dat mijn post minder waar?
Dat probeer ik niet. Ik stel alleen dat ABN Amro lastige aandeelhouders heeft zoals TCI. En dat de Rabobank dat niet heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:03 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
Als je probeert te stellen dat TCI de hele overname-soap in gang heeft gezet wel.
Dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat probeer ik niet. Ik stel alleen dat ABN Amro lastige aandeelhouders heeft zoals TCI. En dat de Rabobank dat niet heeft.
StaalBankiers,Mees,Rabo zijn goed. ING/Postbank is altijd gedonder en arrogante zooi.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef Hare het volgende:
Met de aanstaande overname van ABN door hoogstwaarschijnlijk Fortis voor de boeg wil ik graag vertrekken bij deze zeer fijne bank. Fortis staat me om een of andere reden totaal niet aan, ik heb er echt een suffe lullen idee bij.
Ik wil dus weg en wel naar de Rabobank, ING Bank of een andere mogelijkheid.
Nu vroeg ik me af waar ik deze keus op zal moeten baseren en of jullie misschien tips- en/of adviezen hebben?
Onzin.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:53 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
Yeah right, alleen heeft de Rabobank geen aandelen.
Het is een prive bank met leden, geen aandeelhouders.
De kans dat de Rabobank uberhaupt overgenomen wordt is nihil.
De ING kan makkelijk slachtoffer worden van een takeover, als je ziet
wat veel Private Rquity-fondsen tegenwoordig in kas hebben.
Ik acht het niet ondenkbaar dat een chinese bank de komende tien jaar
grootaandeelhouder wordt. Ze hebben al aangegeven interesse in
europese banken (zoals ABN AMRO) te hebben.
Ik vind Fortis gewoon niets. Is misschien ook op niets gebaseerd, maar zo heb ik ook een beter gevoel bij Ajax dan bij PSV, een beter gevoel bij een Audi dan bij een Mercedes, een beter gevoel bij Barclays dan bij Fortis.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:38 schreef Bijsmaak het volgende:
Vreemde topic. Als ABN AMRO wordt overgenomen betekent niet dat de spaarders/rekeninghouders hun geld verliezen. Alleen het personeel moeten bang zijn om hun baan te verliezen.
Ik begrijp de logica niet.
Als je zo blij bent, waarom zou je dan uberhaupt weg willen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef Hare het volgende:
wil ik graag vertrekken bij deze zeer fijne bank
Als fortis de boel overneemt dan blijft het merk ABN Amro bank gewoon bestaan hoor, evenals de service zoals je die gewoon bent van abnquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vind Fortis gewoon niets. Is misschien ook op niets gebaseerd, maar zo heb ik ook een beter gevoel bij Ajax dan bij PSV, een beter gevoel bij een Audi dan bij een Mercedes, een beter gevoel bij Barclays dan bij Fortis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |