Dat weet je niet, en dat is je het er gemakkelijk van af maken. Mensen met een andere mening niet al te snugger noemen isquote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat Wilders laagopgeleiden aantrekt, geloof ik graag.
Maar dat boeren op Wilders stemmen, lijkt me errug onwaarschijnlijk. Al was het alleen maar omdat er veel buitenlanders in de land- en tuinbouw werken. En ook echt werken.
En de kwalificatie "niet al te snugger" zou ik niet meer gebruiken voor anderen.
Persoonlijk zou ik Hitler en Goebbels toch ook niet normaal noemen.quote:Op maandag 17 september 2007 08:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je noemt nu mensen gestoord die het niet zijn.
Zelfs op het platteland wonen niet veel boeren meer. En al helemaal geen boertjes.quote:Op maandag 17 september 2007 08:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat weet je niet, en dat is je het er gemakkelijk van af maken.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het ging mij dan ook niet om de mening!quote:Mensen met een andere mening niet al te snugger noemen is![]()
Hij is knettergek die gozer en roept allerlei dingen die volgens de internationale regeltjes niet eens mogelijk zijn......wie gaat deze mongool dat aan zijn verstand brengenquote:Wilders: werkloze buitenlanders het land uit
DEN HAAG - Buitenlanders die werkloos zijn en geen Nederlands paspoort hebben, moeten het land uit. Dat is een van de maatregelen waarmee de Partij voor de Vrijheid (PVV) de „islamisering” van Nederland wil tegengaan. Fractievoorzitter Geert Wilders presenteerde zijn plan woensdag tijdens de algemene beschouwingen.
Daarin pleitte de PVV ook voor een totale immigratiestop voor mensen uit moslimlanden. Verder zou de pardonregeling voor een oude groep asielzoekers moeten worden teruggedraaid, mogen er geen nieuwe moskeeën meer bijkomen, moet de boerka worden verboden en moet iedere vreemdeling na één gepleegd misdrijf worden uitgezet
http://www.telegraaf.nl/binnenland/71242831/Wilders:_werkloze_buitenlanders_het_land_uit.html?p=2,1
nederland welquote:Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef Perrin het volgende:
Alsof iedereen zich altijd netjes aan internationale regeltjes houdt......
Aan verdragen wel hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef Perrin het volgende:
Alsof iedereen zich altijd netjes aan internationale regeltjes houdt......
waarom niet? gewoon ongewenst vreemdeling verklaren en uitzetten.. in bijvoorbeeld zwitserland zetten ze gelijk de hele familie uit, in zweden wordt je uitgezet ook als je wel een paspoort hebt, enzovoort. Als allochtonen die nog in de asielprocedure zitten gelijk al de crimineel beginnen uit te hangen mogen ze van mij linea recta weer terug..quote:Op woensdag 19 september 2007 18:15 schreef rednajt het volgende:
Hij is knettergek die gozer en roept allerlei dingen die volgens de internationale regeltjes niet eens mogelijk zijn......wie gaat deze mongool dat aan zijn verstand brengen![]()
Dat is een voorstel.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
waarom niet? gewoon ongewenst vreemdeling verklaren en uitzetten.. in bijvoorbeeld zwitserland zetten ze gelijk de hele familie uit,
Als je dit hard kunt maken slik ik mijn woorden over de mensenrechten in.quote:in zweden wordt je uitgezet ook als je wel een paspoort hebt,
Asielprocedure, dat is iets anders dan staatsburger zijn.quote:enzovoort. Als allochtonen die nog in de asielprocedure zitten gelijk al de crimineel beginnen uit te hangen mogen ze van mij linea recta weer terug..
Nogal:quote:Op donderdag 20 september 2007 00:26 schreef Igen het volgende:
Wat die internationale verdragen betreft... Wilders wil het gelijkheidsbeginsel uit de Grondwet schrappen om specifiek tegen moslims gerichte maatregelen mogelijk te maken.(bron) Dat kan toch alleen maar lijnrecht tegen de mensenrechten e.d. in gaan?
en de laatste:quote:1. We zijn allemaal vrij en gelijkwaardig
We zijn allemaal vrij geboren. We hebben allemaal onze eigen gedachten en ideeën. We zouden allemaal op dezelfde manier behandeld moeten worden.
2. Discrimineer niet
Deze rechten komen iedereen toe, ongeacht onze verschillen.
6. We hebben allemaal het gelijke recht de wet te gebruiken
Ik ben een persoon, net zoals jij!
7. We zijn allemaal beschermd door de wet
De wet is gelijk voor iedereen. De wet moet ons allemaal eerlijk behandelen.
11. Onschuldig, tenzij schuldig bewezen
Niemand zou beschuldigd moeten worden van iets, totdat zijn schuld is bewezen. Als mensen zeggen dat we iets verkeerds deden, hebben we het recht te laten zien dat het niet waar is.
15. Het recht op een nationaliteit
We hebben allemaal het recht om tot een land te behoren.
18. Vrijheid van gedachte
We hebben allemaal het recht om te geloven in wat we willen geloven, een godsdienst te hebben, of van godsdienst te veranderen als we dat willen.
quote:30. Niemand kan deze rechten en vrijheden van ons afnemen
Mensenrechten zijn rechtsgeldig in alle landen die tot de verenigde naties behoren en vormen daarmee een belangrijk middel om jezelf te beschermen tegen onrecht. Ook regeringsleiders van deze landen hebben zich aan deze mensenrechten te houden en kunnen deze mensenrechten niet wegnemen! Mensenrechten zijn er voor het individu en ze zijn er voor iedereen!
Nee hoor. Met name op het terrein van asielzoekers is Nederland herhaaldelijk op de vingers getikt. En stevig ook.quote:
je bent bang dat de volwassenen-versie te moeilijk is om te begrijpen ?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nogal:
[..]
en de laatste:
[..]
Dit is Fok. Uiteraard.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:20 schreef moussie het volgende:
[..]
je bent bang dat de volwassenen-versie te moeilijk is om te begrijpen ?
Misschien dat hij zich dan maar bij Thieme moet aansluiten dan.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wilders is slim als een vos.
zo slim als een vos met rabiës .. incluis schuimbekkenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wilders is slim als een vos.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:21 schreef moussie het volgende:
[..]
zo slim als een vos met rabiës .. incluis schuimbekken
Lekker goedkoop dus na-apen...had een hogere pet op van Bolkjequote:Op zaterdag 15 september 2007 13:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het was meneer Wilders anders die als eerste het nodig vond om een mede-politicus (een minister nog wel) voor 'knettergek' uit te maken. Dat was dan wel niveau?
Het wordt iedere keer bevestigd dat deze man knettergek is...quote:60% Nederlanders: Wilders lokt bedreigingen uit
AMSTERDAM -
Bijna tweederde van de Nederlanders vindt dat Tweede Kamerlid Geert Wilders de bedreigingen die hij krijgt zelf over zich afroept. Dat blijkt uit een opiniepeiling door Maurice de Hond
Nederland steunt hiermee de uitspraken die Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding Tjibbe Joustra gisteren deed in het Algemeen Dagblad. Hij zei dat mensen zoals Wilders met hun uitspraken losgeslagen individuen het laatste duwtje geven.
Verder wil een op drie Nederlanders niet langer meebetalen aan de kosten voor de veiligheid van het Kamerlid. Zij vinden dat de betaling van de beveiliging door de overheid moet worden gestaakt
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Half NL schuimbekt en hij lacht zich de kolere om al die spastische debieltjes die op hem reageren. Prachtig hoe hij de slimmerikken in NL steeds maar weer opnieuw op de kast krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |