Nee dat zie je verkeerd: er moeten gewoon meer kassa's open.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef afcajos het volgende:
Dankzij mensen zoals TS moet ik altijd zo lang wachten bij de kassa en sta ik in de file
klacht: TS![]()
Dus jij ben het zelf die haast heeft, anders zou je 3 kwartier wachten voor 1 kassa ook wel ok vindenquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd: er moeten gewoon meer kassa's open.
Nee dat vind ik niet ok. Maar als er kassa's open zijn wordt iedereen relatief snel geholpen, en hoeft niet alles door enkele kassa's heen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Dus jij ben het zelf die haast heeft, anders zou je 3 kwartier wachten voor 1 kassa ook wel ok vinden![]()
Volgens mij begrijp jij je eigen werk niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Op werk moeten incidenten ook altijd met de snelste spoed worden opgelost. En dat terwijl gebruikers gewoon om 1600uur naar huis gaan. Morgen is er weer een normale werkdag hoor.![]()
Je spreekt jezelf tegen. Ik maak hieruit op dat je dus snel geholpen wil worden, dus heb je zelf haastquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet ok. Maar als er kassa's open zijn wordt iedereen relatief snel geholpen, en hoeft niet alles door enkele kassa's heen.
Single queue vs Multiple queue's.
Hetzelfde als een 4-cylinder vs een 6-cylinder motor designed voor hetzelfde aantal pk's.
De 6 cylinder hoeft per cylinder minder werk te verzetten, wordt daardoor minder zwaar belast en slijt daardoor minder snel tov de 4-cylinder.
Een beetje vreemde vergelijk maar you get my point vast wel.
Je hebt gelijk. Iederéén heeft het natuurlijk voor het kiezen om een baan dichtbij huis te nemen en slechts 4 dagen in de week te werkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:47 schreef paradoXical het volgende:
Ik erger me ook aan die gehaaste mentaliteit in Nederland. Zorg er gewoon voor dat je een baan lekker dicht bij huis hebt (heerlijk om met je wielrenfiets naar je werk te kunnen gaan) en werk 4 dagen P/W. Kun je lekker op doordeweekse dagen boodschappen doen als de rest van nederland werkt
Simpelgezegd, ja. Het ligt er maar net aan hoe je je leven wilt inrichten. Ik ben niet zo'n carrierebeest. Ik heb weinig behoefte om s'avonds om 19:00 met mijn kant en klaarmaaltijd op de bank te ploffen, om vervolgens de dag erna weer om 08:00 in de file te staan naar mijn werk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Iederéén heeft het natuurlijk voor het kiezen om een baan dichtbij huis te nemen en slechts 4 dagen in de week te werken
Mooie dingen. Ik doe er ook aan. Maar gewoon lang niet iedereen kán die keuze maken. Dat is gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:53 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Simpelgezegd, ja. Het ligt er maar net aan hoe je je leven wilt inrichten. Ik ben niet zo'n carrierebeest. Ik heb weinig behoefte om s'avonds om 19:00 met mijn kant en klaarmaaltijd op de bank te ploffen, om vervolgens de dag erna weer om 08:00 in de file te staan naar mijn werk.
Meer vrije rijd
Minder uitgeven aan luxe
Relaxter leven
Meer kunnen sporten
Minder stress
Gezonder leven
Dat is een mooi streven, en dat kan voor een aantal mensen best mogelijk zijn. Maar stel je het volgende plaatje ns voor. Het werk dat jij doet is toevallig 30km verderop in een druk gebied. Op een plaats waar je nu liever niet woont. Vervolgens heb je samen met je partner en evt kinderen een huis met een hypotheek die zowiezo moeilijk op te brengen is. Goedkope huizen zijn schaars. Vervolgens zijn er erg weinig werkgevers die het ok vinden dat je ineens 4 dagen per week gaat werken. En veel mensen willen toch wel enigszins voldoening uit hun werk. Dan zou het wel erg toevallig zijn dat dat werk vervolgens bij je om de hoek is. Het is dus niet zo simpel als jij stelt. Wel als je bijvoorbeeld vrijgezel bent en verder geen enkele verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:53 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Simpelgezegd, ja. Het ligt er maar net aan hoe je je leven wilt inrichten. Ik ben niet zo'n carrierebeest. Ik heb weinig behoefte om s'avonds om 19:00 met mijn kant en klaarmaaltijd op de bank te ploffen, om vervolgens de dag erna weer om 08:00 in de file te staan naar mijn werk.
Meer vrije rijd
Minder uitgeven aan luxe
Relaxter leven
Meer kunnen sporten
Minder stress
Gezonder leven
* Pietverdriet rijdt om kwart over vijf weg en staat daarom zelden in de file.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:53 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Meer vrije rijd
Minder uitgeven aan luxe
Relaxter leven
Meer kunnen sporten
Minder stress
Gezonder leven
Eens is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef afcajos het volgende:
Dankzij mensen zoals TS moet ik altijd zo lang wachten bij de kassa en sta ik in de file
klacht: TS![]()
Maar het blijft je eigen keuze! Ik ben geenzins van plan een huis te gaan kopen wat moeilijk op te brengen is. Daarnaast woon ik 30km van mijn werk, welke prima per fiets af te leggen zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is een mooi streven, en dat kan voor een aantal mensen best mogelijk zijn. Maar stel je het volgende plaatje ns voor. Het werk dat jij doet is toevallig 30km verderop in een druk gebied. Op een plaats waar je nu liever niet woont. Vervolgens heb je samen met je partner en evt kinderen een huis met een hypotheek die zowiezo moeilijk op te brengen is. Goedkope huizen zijn schaars. Vervolgens zijn er erg weinig werkgevers die het ok vinden dat je ineens 4 dagen per week gaat werken. En veel mensen willen toch wel enigszins voldoening uit hun werk. Dan zou het wel erg toevallig zijn dat dat werk vervolgens bij je om de hoek is. Het is dus niet zo simpel als jij stelt. Wel als je bijvoorbeeld vrijgezel bent en verder geen enkele verantwoordelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |