quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee, we hebben het hier niet over landen
en dan mis eik er ook nog een paarquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef Whiteguy het volgende:
Ajax, psv, manchester united, arsenal, liverpool, bayern munchen, borussia dortmund, benfica, barcelona, real madrid, valencia, ac milan, inter, anderlecht
en ST maakt het afquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:33 schreef ScottTracy het volgende:
Is ondertussen al uitgebreid volgens mij.
Ik zeg wel: FC Porto, Olympique Marseille, Lazio Roma zitten er in elk geval bij geloof ik.
Goed hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Riyaad Reykyavik Rabat Riga Rome
Dat is het wel maar zo heet het nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef ScottTracy het volgende:
Festival van het Levenslied?
Zo heet het wel bij onsquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:01 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Dat is het wel maar zo heet het niet
Goed genoeg...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:14 schreef chet volgende:
johny jordaan festival
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef Yestuuur het volgende:
jan steen?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:44 schreef starla het volgende:
senkjoeférymotsj?
dat is: hallo, hoe gaat het met uquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef erkel het volgende:
Jagshemash !
borat zegt nog iets anders pools vaak.. dat is het antwoordquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef erkel het volgende:
Heb ff de Borat smiley niet bij de hand, dat is weer jammer
miss zelfde betekenis, maar dan net anders? net als grazie en prego int italiaans ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Erkel z'n antwoord is volgens mij de verkorte versie van wat ik net als antwoord gaf, kan het fout hebben hoor, maar na 4 jaar met die gasten gewerkt te hebben leer je wel eens een woordje pools
Ik geloof het direct, maar mijn Pools is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Erkel z'n antwoord is volgens mij de verkorte versie van wat ik net als antwoord gaf, kan het fout hebben hoor, maar na 4 jaar met die gasten gewerkt te hebben leer je wel eens een woordje pools
Meer als in 'dank je' en 'dankjewel'quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:55 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
miss zelfde betekenis, maar dan net anders? net als grazie en prego int italiaans ?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
griekenland?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:07 schreef erkel het volgende:
Als het antwoord van Trademarkie gewoon goed is, mag hij natuurlijk het punt hebben. Zal het ff aanpassen.
kloptquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Yestuuur het volgende:
3
En tik dan eens thank you inquote:
ja deed ik net al.. kzal eens navraag doen bij mijn halfpoolse mattiequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En tik dan eens thank you in![]()
Dan kom je fonetisch aardig in de richting van mijn antwoord
Als ik zeg wie dit is, ga je dan je mond spoelen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:07 schreef erkel het volgende:
Ik vind foto's van die ouwe knarren ook geen algemene kennis eigenlijk. Alleen als je er naar op zoek gaat kom je ze tegen, vind het meer specifieke kennis.
Hoe moet ik in godsnaam weten wie dit is? Een naam van zo'n iemand zegt veel meer dan een foto/schilderij van zo'n gast, die toch allemaal op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:08 schreef starla het volgende:
[..]
Als ik zeg wie dit is, ga je dan je mond spoelen?![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:41 schreef qonmann het volgende:
MIchelangelo ?
Niet waar...natuurlijk leer je niet hoe elke halve zool eruit ziet, maar grote figuren staan meestal wel afgebeeld in een boek. En bij bekende figuren die niet staan afgebeeld kun je je ook nieuwsgierig opstellen en zelf opzoeken hoe iemand eruit zag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Scholieren leren op school toch ook namen en geen plaatjes?.
Kan kloppen ja. Alleen worden plaatjes nooit in toetsen gevraagdquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:45 schreef starla het volgende:
[..]
Niet waar...natuurlijk leer je niet hoe elke halve zool eruit ziet, maar grote figuren staan meestal wel afgebeeld in een boek. En bij bekende figuren die niet staan afgebeeld kun je je ook nieuwsgierig opstellen en zelf opzoeken hoe iemand eruit zag.
Yes, in 1824 !quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:47 schreef PhysicsRules het volgende:
* logt uit *
* logt in *
En het is weer gelukt![]()
![]()
Uiteraard kwam dat antwoord van mij, geschiedenis is niet Davinia's expertise![]()
Klopt, vind ik soms wel raar. Dan leer je echt alles over iemand, maar hoe die eruit zietquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan kloppen ja. Alleen worden plaatjes nooit in toetsen gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |