quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Gatverdamme, en dat enge rechtse omroepclubje krijgt dan ook nog subsidie van ons belastinggeld he!
SCH opent ook al een topic om rechts gratis publiciteit te geven!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:17 schreef ouderejongere het volgende:
Het Grote VVD-congres topic - Verdonk eruit, wat nu?
Dit is het klaagtopic over publiciteit, dat andere topic gaat inhoudelijk over het debat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
SCH opent ook al een topic om rechts gratis publiciteit te geven!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De StaatsTV is altijd al rechts geweest. Ze hadden ook altijd veel zendtijd voor Fortuyn en Janmaat.
Dan gaan ze eerder naar Geertquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:11 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop dat ze de VVD opheffen. Rutte & Friends kunnen zich aansluiten bij Wouter.
Maakt niet uit, negatieve publiciteit is ook publiciteitquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:30 schreef ouderejongere het volgende:
Dit is het klaagtopic over publiciteit,
Ik kots op alle politieke partijen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
TS laat zien hoe democratisch hij is.
Net had je nog een liefde voor links, heb je je pilletjes niet gehad?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik kots op alle politieke partijen.
Ik had Partij voor de Dieren gestemd, maar Thieme heeft de steunverklaring van Eshan Jami getekend, dus daar stem ik ook nooit meer op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net had je nog een liefde voor links, heb je je pilletjes niet gehad?
PvdD stemmen, jaja, dat past in het beeld van jezelf wat je hier neer zet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:25 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik had Partij voor de Dieren gestemd, maar Thieme heeft de steunverklaring van Eshan Jami getekend, dus daar stem ik ook nooit meer op.
val van Rita zat er allang aan te komen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:15 schreef T3rr0r het volgende:
val van Rita is gewoon nieuws
Eens !!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
val van Rita zat er allang aan te komen.
Ik had liever gezien dat ze was doodgevallen
Je bent zelf zeker een moslim?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:25 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik had Partij voor de Dieren gestemd, maar Thieme heeft de steunverklaring van Eshan Jami getekend, dus daar stem ik ook nooit meer op.
Geweldig toch? Rechts maakt zichzelf kapotquote:Op zondag 16 september 2007 01:27 schreef Neuralnet het volgende:
Er is juist gezeik bij de VVD omdat Verdonk rechts is en Rutte de VVD links maakt.
quote:
En dan zeggen dat je tegen politieke partijen bent en dan toch stemmen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat er mensen als topicstarter bestaan.![]()
Toch beter luisteren naar Rutte de zegt dat problemen binnenkamers opgelost moeten worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef immortalsean het volgende:
omdat links alle problemen angstvallig achter een ijzeren gordijn houdt ... vvd durft tenminste het te zeggen als er iets mis is.
De VVD hoeft niet weg, Rutte moet alleen opzouten en nooit meer terugkomen in het Binnenhof.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:11 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop dat ze de VVD opheffen. Rutte & Friends kunnen zich aansluiten bij Wouter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |