quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:21 schreef de_priester het volgende:
Maar... Tadaa hij krijgt nog wel weer een verlenging op zijn rijbewijs...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben trouwens voorstander van herexamens voor iedereen! Elke 5 jaar gewoon even laten zien dat je de regels nog kan toepassen. En het feit dat heel veel mensen zullen zakken, kan natuurlijk geen reden zijn om dit niet te doen...
Of een Koploper!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Koploperkopper het volgende:
50pk, een kettingzaag heeft meer!
quote:
Geen persoonlijke aanval, maar je woont in een Vinex-wijk, je rijdt een 1.6 of maximaal 1.8 Japanse gezinsauto, eet 3 keer per week aardappels, 1 keer per week stamppot. Het ideale gezin ziet er voor jou als volgt uit, een werkende vrouw, 2 kinderen die naar de kinderopvang gaan en bij het boodschappen doen met de 'kids' let je op ieder dubbeltje. Verder ben je lid van minimaal 3 of 4 liefdadigheidsinstellingen en doe je mee aan plant-een-boom-acties.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:38 schreef longinus het volgende:
Je mag maar 120 in nederland hoor, en het is beter voor het milieu.
en een kettingzaag van 50PK, ik zou m niet willen vasthouden
Dat is een sterk argument. Ze lopen niet snel, dus ze kunnen ook niet autorijden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:04 schreef RemcoDelft het volgende:
...bejaarden die zich met 300 meter per uur naar hun auto voortbewegen...
Eens!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben trouwens voorstander van herexamens voor iedereen! Elke 5 jaar gewoon even laten zien dat je de regels nog kan toepassen. En het feit dat heel veel mensen zullen zakken, kan natuurlijk geen reden zijn om dit niet te doen...
Nutteloos. Na 5 jaar ervaring te hebben opgedaan ben je waarschijnlijk beter gaan rijden dan tijdens je eerste examen. En het scootervolk dat destijds onterecht zijn autorijbewijs heeft gekregen pak je er niet mee, want tijdens zijn herexamen zal het 'toevallig' heel netjes rijden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit is m.i. niet zo zinvol.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:05 schreef RemcoDelft het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |