Nog een wijntje moemoe?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:44 schreef moemoe het volgende:
Ik heb je nnog zo gezegd niuet te veel te fokken vanuit Portugal. Je zou mooie vrouwenh gaan bezoeken.
Wat doe je?!
Bestaan die dan (in Portugal)?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:44 schreef moemoe het volgende:
Ik heb je nnog zo gezegd niuet te veel te fokken vanuit Portugal. Je zou mooie vrouwenh gaan bezoeken.
Wat doe je?!
Zit je nou alweer in Portugal?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:52 schreef remlof het volgende:
Ik kom net uit de kroeg ja, en ze vallen tegen
Je zit nu aan je tweede fles he?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:53 schreef moemoe het volgende:
Dan zoek je nniet hard genoeg, gat erufg.
Ow dat kan ook ja, als je zo typt word ik altijd spontaan verliefd op jequote:Op zaterdag 15 september 2007 03:56 schreef moemoe het volgende:
Wel nee, ik ben net hthuso. Was iedereen kwijt, taxdi gepakt.
Correcrie: a]dat was je al, me ar daar ging het nit over. Portugese schooonheddn ZOEKNI1!quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat kan ook ja, als je zo typt word ik altijd spontaan verliefd op je
Ik zal morgenavond nog een poging wagenquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Correcrie: a]dat was je al, me ar daar ging het nit over. Portugese schooonheddn ZOEKNI1!
Ben je een beetje zat lekker ding?quote:
Braaf, duit kN ROch niet!quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal morgenavond nog een poging wagen
Dan ben je er beter aan toe dan ikquote:
Ik dow mijn best.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:10 schreef remlof het volgende:
Waarom ben je niet op msn Seema? Dat zou weer een baggertopic schelen
Gewoon doen waer je goed i bent,quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ben je er beter aan toe dan ik
Ik heb deze zin maar 3 keer moeten corrigeren.
quote:moemoe says (03:19):
ik has bog voorAF gezegssR sR UK nir uir qilsw
Dat kan ik hier niet waarmakenquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon doen waer je goed i bent,
Ik doe mijn best het te begrijpen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:21 schreef remlof het volgende:
msnen met moemoe is altijd zo leuk:
[..]![]()
Maakt niet uit Seem, niemand kan er een touw aan vast knopenquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:23 schreef moemoe het volgende:
Ik ad og vororaf gezegs dat ik niet u t wilde ston d er.
Jawel, alles kamn n LA AS JW meer qi;.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet waarmaken
Tuurlijk moemoequote:Op zaterdag 15 september 2007 04:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, alles kamn n LA AS JW meer qi;.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:23 schreef moemoe het volgende:
Ik ad og vororaf gezegs dat ik niet u t wilde ston d er.
Is ecgr z0,.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:33 schreef moemoe het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 september 2007 04:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wordt m'n nieuwe sig trouwens![]()
[/quote
![]()
Ja kom maar op m'n schoot lieverd, zit er iets in de weg? Ga er maar op zitten dan. Ja doe eerst maar je slipje uitquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:43 schreef moemoe het volgende:
Noe;s is mijn opa en verder niks, viezed.
Waar gaat t heen met deze wereld?quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:07 schreef Biogarde het volgende:
Kwam er zoeen meisje naar me toe. Bleek ze 15 te zijn. HAHAHAHA, ik zeg; neem je vriendin ook mee want 2 keer 15 is ook 30.
EINSTEINZZZZZZZZZZzzzz![]()
![]()
![]()
!11ROFLOL@@@
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat ie nog een beetjequote:Op zaterdag 15 september 2007 05:07 schreef Biogarde het volgende:
Kwam er zoeen meisje naar me toe. Bleek ze 15 te zijn. HAHAHAHA, ik zeg; neem je vriendin ook mee want 2 keer 15 is ook 30.
EINSTEINZZZZZZZZZZzzzz![]()
![]()
![]()
!11ROFLOL@@@
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Alleen als ie met extra kaas isquote:
Welke prutser bedoel je precies? Er zijn er hier zoveel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:10 schreef Biogarde het volgende:
Is die prutser slapen? Waar is iedereen![]()
Jezus, adhd'er, ik zit op je te reageren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:10 schreef Biogarde het volgende:
Is die prutser slapen? Waar is iedereen![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke prutser bedoel je precies? Er zijn er hier zoveel.
quote:
Hij heeft nog niet door dat de prutsers al slapen nu.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jezus, adhd'er, ik zit op je te reageren.![]()
Met kopkaas.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik m'n lul door het midden steken?![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat de prutsers al slapen nu.![]()
Ik ben voor alles inquote:Op zaterdag 15 september 2007 05:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik m'n lul door het midden steken?![]()
quote:
Ik haat ochtenden, daarom slaap ik dan 't liefst omdat je als mens toch wel moet slapen, ben ik achtergekomen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom zijn het prutsers. Slapen doe je als je deaud bent![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik haat ochtenden, daarom slaap ik dan 't liefst omdat je als mens toch wel moet slapen, ben ik achtergekomen.
Zelfreflectie is ok, maar ik ga nog effe rukken en dan slapen. Bye, mannemannetjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 05:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Woppa! Boh boh.. Zie mezelf al zitten![]()
Ik adviseert dan zittend op de plee slapen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True. Ik doe het staand tegenwoordig. Scheelt ook weer met pissen. je kan het nu gewoon laten lopen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zelfreflectie is ok, maar ik ga nog effe rukken en dan slapen. Bye, mannemannetjes![]()
![]()
![]()
Ik vraag me nu af hoe je dat rukken gaat inkleden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zelfreflectie is ok, maar ik ga nog effe rukken en dan slapen. Bye, mannemannetjes![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |