Waar gaat t heen met deze wereld?quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:07 schreef Biogarde het volgende:
Kwam er zoeen meisje naar me toe. Bleek ze 15 te zijn. HAHAHAHA, ik zeg; neem je vriendin ook mee want 2 keer 15 is ook 30.
EINSTEINZZZZZZZZZZzzzz![]()
![]()
![]()
!11ROFLOL@@@
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat ie nog een beetjequote:Op zaterdag 15 september 2007 05:07 schreef Biogarde het volgende:
Kwam er zoeen meisje naar me toe. Bleek ze 15 te zijn. HAHAHAHA, ik zeg; neem je vriendin ook mee want 2 keer 15 is ook 30.
EINSTEINZZZZZZZZZZzzzz![]()
![]()
![]()
!11ROFLOL@@@
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Alleen als ie met extra kaas isquote:
Welke prutser bedoel je precies? Er zijn er hier zoveel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:10 schreef Biogarde het volgende:
Is die prutser slapen? Waar is iedereen![]()
Jezus, adhd'er, ik zit op je te reageren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:10 schreef Biogarde het volgende:
Is die prutser slapen? Waar is iedereen![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke prutser bedoel je precies? Er zijn er hier zoveel.
quote:
Hij heeft nog niet door dat de prutsers al slapen nu.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jezus, adhd'er, ik zit op je te reageren.![]()
Met kopkaas.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik m'n lul door het midden steken?![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat de prutsers al slapen nu.![]()
Ik ben voor alles inquote:Op zaterdag 15 september 2007 05:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik m'n lul door het midden steken?![]()
quote:
Ik haat ochtenden, daarom slaap ik dan 't liefst omdat je als mens toch wel moet slapen, ben ik achtergekomen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom zijn het prutsers. Slapen doe je als je deaud bent![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik haat ochtenden, daarom slaap ik dan 't liefst omdat je als mens toch wel moet slapen, ben ik achtergekomen.
Zelfreflectie is ok, maar ik ga nog effe rukken en dan slapen. Bye, mannemannetjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 05:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Woppa! Boh boh.. Zie mezelf al zitten![]()
Ik adviseert dan zittend op de plee slapen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True. Ik doe het staand tegenwoordig. Scheelt ook weer met pissen. je kan het nu gewoon laten lopen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zelfreflectie is ok, maar ik ga nog effe rukken en dan slapen. Bye, mannemannetjes![]()
![]()
![]()
Ik vraag me nu af hoe je dat rukken gaat inkleden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zelfreflectie is ok, maar ik ga nog effe rukken en dan slapen. Bye, mannemannetjes![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |