abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77629662
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je zin doordrijven is anders ook niet goed voor je relatie.

Bouw het dan op door een keer naar een parenclub te gaan waar je de vinger aan de pols kan houden.
Ja idd, gewoon eens wat erotiek met z'n 2-en tussen anderen in die sfeer, van daaruit eens een praatje maken met mensen, vanuit dat samen gevoel en dan als alles goed bevalt eens overgaan tot wat gefriemel en gedoe en evt meer als het goed bevalt(niet alles in 1 avond, maar eerst eens gaan kijken en proeven van de sfeer en het daar dan thuis eens over hebben voordat je tot actie over gaat).

Dit is zo ontzettend koud op je dak, op een dag niet zo ver meer weg zegt ze ik heb dan en dan een afspraak, gaat ze erheen, zit jij thuis te wachten tot ze thuiskomt.
Ik weet het niet, mag natuurlijk niet voor jullie spreken, maar het lijkt mij een vrij moeilijke start om het zo te doen.
Vergeet niet dat elke twijvel die je nu hebt wel 1000 keer uitvergroot gaat worden als het zover is en jij thuis zit terwijl zij de hort op is he?

Ik kan me onze eerste poging om naar een parenclub te gaan nog wel herrineren, we zijn tot vlakbij de parkeerplaats van die club gekomen en toen hebben we het hazenpad gekozen, het is allemaal echt heel erg spannend, ook al sta je er samen helemaal achter dat je het eens wil proberen, laat staan hoe het is als je daar niet echt zeker van bent!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_77630546
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef T3rr0r het volgende:
Werkt volgens mij niet, één van de twee gaat altijd wel meer voelen dan de ander en dan begint het gezeik hoor..
Dus als je meer gevoel voor iemand krijgt betekent dat automatisch dat je hem/haar minder vrij wil laten?
pi_77658116
Het is misschien een moeilijke start, en dat weet ik.
Ik moet haar gewoon vertrouwen, en wil haar die kans geven, en zij geeft mij ook die kans, ik weet bijna zeker dat ze buiten de deur ook niet betere sex kan verwachten, ik ben gewoon goed in sex en ik doe altijd moeite voor haar, ik ben altijd bereid geweest om nieuwe dingen te proberen, en dat deden wij ook, het is gewoon de spanning om het eens met een ander te doen denk ik. Dat gevoel hebben mannen toch ook wel, bij andere vrouwen?
Ze is zelf erg onzeker, ook over haar uiterlijk, en dit kan haar ook een goed gevoel geven daarover, ze is niet de knapste maar ik ben zeker tevreden over haar uiterlijk.

Ik wil alleen wel dat ze wel open is tegen mij en niet dingen achter mijn rug om gaat doen.
Want als ik daar achterkom, heb ik het ook wel mee gehad.
Daarom moet ik haar ook laten gaan, anders doet ze het strax stiekem, en dan heb ik er helemaal geen controle meer op.
Ik hou even op over dit onderwerp bij haar dan heeft zij even rust, we praten hier al elke avond over, en dat is vervelend voor beide.
We praten zeker wel binnenkort verder, een paar daagjes rust geven kan ook gewoon even goed zijn.
Ze heeft nog geen afspraak zover ik heb begrepen, dus ik heb nog even de tijd.
pi_77659432
Waarom zouden mensen met een open relatie trouwens constant aan het rondneuken zijn (dat lijkt een beetje het idee te zijn) mijn idee is meer dat het af en toe een keer kan gebeuren ALS je dan een open relatie hebt, kan ik me nog best voorstellen dat je het niet leuk zou vinden als je partner elke drie dagen een ander zou hebben.
Bovendien kan ik me voorstellen dat je daar zelf ook niet zoveel behoefte hebt.

@vader: Ik krijg nergens in je relazen het idee dat jij je er prettig bij voelt, maar dat kan aan mij liggen
compact en kleverig.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:03:41 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_77662025
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zouden mensen met een open relatie trouwens constant aan het rondneuken zijn (dat lijkt een beetje het idee te zijn) mijn idee is meer dat het af en toe een keer kan gebeuren ALS je dan een open relatie hebt, kan ik me nog best voorstellen dat je het niet leuk zou vinden als je partner elke drie dagen een ander zou hebben.

Precies. Een open relatie hebben betekent afspraken maken. En juist omdat je weet dat er iets mag en kan gebeuren heb je gewoon altijd bescherming in de buurt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_77662343
Het is ook niet helemaal prettig, maar moet dat dan zo zijn?
Niemand vind het leuk als je vrouw door een ander genomen wordt zonder dat jij er zelf bij bent want dat kan misschien wel leuk zijn. Ik laat het over mijn heen komen, en op dit moment heb ik er minder moeite mee, zolang het onze relatie maar positief of niet gaat beinvloeden, ik gun haar ook een pleziertje. Gaat het onze relatie negatief beinvloeden, dan heeft zij haar kans gehad en vraag ik haar te stoppen, of snel aan onze relatie te werken, doet ze het dan toch niet kan zij de pot op en zoekt ze het maar uit. Ik hoop dat dat niet zo ver hoeft te komen, ik denk het niet want dit is een tijdelijk situatie, en ze wil nog steeds verder met me.

Het is ook niet dat ze elke week buiten de deur mag eten, het gaat hier om een paar keer, en misschien blijft het bij een keer. We willen hierna ook trio's proberen, waar ik wel bij ben. De parenclub vatte ze goed op, maar wij hadden hier al eerder naar gekeken en zag meestal niet zo goede recenties. Ze is ook bezig met erotische verhalen schrijven, en waarvoor zij wil inspiratie opdoen, ook houd ze erg van verrassingen voor mij voor te bereiden maar ik hou niet zo van verrassingen vooral omdat ik het snel door heb, en dan het wil weten. Anders was ik ook niet achter gekomen dat ze bezig was met die erotische verhalen. Dat floepte er uit omdat ik boos was dat ze iets achter hield, en anders deed de laatste tijd, ze wilde het boek geven voor mijn verjaardag.. Later heeft zij mij het eerste verhaal laten lezen, ik had hier nog geen eens om hoeven vragen. Haar eerste verhaal was erg simpel, en was direct too the point, maar misschien zijn de 2e en 3e beter.

Vandaar denk ik ook dat ik even geduld moet hebben en afwachten of zij haar afspraken na gaat komen.
pi_77679078
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef vader85 het volgende:
Niemand vind het leuk als je vrouw door een ander genomen wordt zonder dat jij er zelf bij bent want dat kan misschien wel leuk zijn. Ik laat het over mijn heen komen, en op dit moment heb ik er minder moeite mee, zolang het onze relatie maar positief of niet gaat beinvloeden, ik gun haar ook een pleziertje. Gaat het onze relatie negatief beinvloeden, dan heeft zij haar kans gehad en vraag ik haar te stoppen, of snel aan onze relatie te werken, doet ze het dan toch niet kan zij de pot op en zoekt ze het maar uit. Ik hoop dat dat niet zo ver hoeft te komen, ik denk het niet want dit is een tijdelijk situatie, en ze wil nog steeds verder met me.

Het is ook niet dat ze elke week buiten de deur mag eten, het gaat hier om een paar keer, en misschien blijft het bij een keer. We willen hierna ook trio's proberen, waar ik wel bij ben. De parenclub vatte ze goed op, maar wij hadden hier al eerder naar gekeken en zag meestal niet zo goede recenties. Ze is ook bezig met erotische verhalen schrijven, en waarvoor zij wil inspiratie opdoen, ook houd ze erg van verrassingen voor mij voor te bereiden maar ik hou niet zo van verrassingen vooral omdat ik het snel door heb, en dan het wil weten. Anders was ik ook niet achter gekomen dat ze bezig was met die erotische verhalen. Dat floepte er uit omdat ik boos was dat ze iets achter hield, en anders deed de laatste tijd, ze wilde het boek geven voor mijn verjaardag.. Later heeft zij mij het eerste verhaal laten lezen, ik had hier nog geen eens om hoeven vragen. Haar eerste verhaal was erg simpel, en was direct too the point, maar misschien zijn de 2e en 3e beter.

Vandaar denk ik ook dat ik even geduld moet hebben en afwachten of zij haar afspraken na gaat komen.
Ik kan er niks aan doen maar ik heb het idee dat je jezelf wat probeert wijs te maken.
Voor jou hoop ik dat ik het mis heb.
pi_77679113
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:10 schreef Bikersmurf het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen maar ik heb het idee dat je jezelf wat probeert wijs te maken.
Voor jou hoop ik dat ik het mis heb.
dat idee heb ik ook.
koste wat kost proberen je relatie te redden, zeker als je daarbij je eigen gevoelens aan de kant schuift, is echt zo enorm dom.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:18:40 #259
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_77679343
quote:

Niemand vind het leuk als je vrouw door een ander genomen wordt zonder dat jij er zelf bij bent .
Niemand, nee?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_77683186
De meeste kunnen daar niet mee om, vroeg of laat breekt de miserie los...
Of je moet alletwee een heel open mind hebben maar dat is maar de vraag.
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
pi_77687531
quote:

Ja, volmondig ja, elke andere manier levert ellende op.
Er zijn zat mensen die het echt leuk vinden om apart van elkaar te daten, die er in ieder geval geen enkel negatief gevoel bij hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_77688014
Alleen al het feit dat het je niets doet dat je vriend/vriendin sekst met iemand anders zegt mijns inziens al genoeg.
pi_77688041
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen al het feit dat het je niets doet dat je vriend/vriendin sekst met iemand anders zegt mijns inziens al genoeg.
da's natuurlijk onzin, echte liefde heeft niks te maken met jaloezie.
pi_77688211
Vind ik wel. Als jij totaal geen jaloezie voelt wanneer je vriendin gepaald wordt door een andere man klopt er gewoon iets niet vind ik. En das mijn mening.
pi_77688302
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Vind ik wel. Als jij totaal geen jaloezie voelt wanneer je vriendin gepaald wordt door een andere man klopt er gewoon iets niet vind ik. En das mijn mening.
kijk, dat is al anders. er is jaloezie, en er is 'het doet me helemaal niks, het kan me allemaal geen reet schelen'.

en er zijn stellen die zoveel van elkaar houden dat ze het de ander gunnen zo af en toe eens een ander te neuken, maar daarom niet minder van elkaar houden of zich dan minder interesse hebben in de ander.
dat het niks voor jou is, maakt de mensen die het wel waarderen er niet slechter op.
pi_77688400
Maar jij zegt dat echte liefde niets te maken heeft met jaloezie. Daar ben ik het niet mee eens.
pi_77688439
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
Maar jij zegt dat echte liefde niets te maken heeft met jaloezie. Daar ben ik het niet mee eens.
niet zoals het net gesteld werd,
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
zo dus
pi_77688494
Maar dat is toch in zekere zin zo? Als je het heel erg vindt en jaloers zou zijn als je je vriend/vriendin ziet met iemand anders dan heb je geen open relatie. Dus mensen die een open relatie hebben, hebben geen last van jaloezie neem ik aan.
pi_77688577
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Smart_ass het volgende:
Maar dat is toch in zekere zin zo? Als je het heel erg vindt en jaloers zou zijn als je je vriend/vriendin ziet met iemand anders dan heb je geen open relatie. Dus mensen die een open relatie hebben, hebben geen last van jaloezie neem ik aan.
hmm, dat je een open relatie hebt wil niet zeggen dat je niet jaloers bent, ik denk dat iedereen wel wat gezonde jaloezie heeft.
in de post die ik net aanhaalde klinkt door dat mensen dan totaal niet van elkaar houden ofzo, en da's onzin.

er is natuurlijk een verschil rtussen gezonde jaloezie en het heel erg vinden en het dus niet willen. ieders keuze daarin staat vrij natuurlijk
pi_77688634
Maar gezonde jaloezie hebben en het toch toestaan vind ik ook al vrij raar. En dan het elkaar gunnen etc vind ik gewoon rare argumenten. Volgens mij als je echt een goede relatie hebt dan heb je daar niet eens behoefte aan.
pi_77688700
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
Maar gezonde jaloezie hebben en het toch toestaan vind ik ook al vrij raar. En dan het elkaar gunnen etc vind ik gewoon rare argumenten. Volgens mij als je echt een goede relatie hebt dan heb je daar niet eens behoefte aan.
jij insinueert dat mensen die een open relatie hebben geen goede relatie hebben.
dat je je er niet in kunt vinden, wil niet zeggen dat anderen geen goeie relatie hebben.
in het geval van TS is het oerdom, dat gaat keihard terugkomen en is een kwestie van tijd.

het is niet 'behoefte hebben aan', maar 'zin hebben in' 'het leuk te vinden om'.

als je er beiden positief instaat is het een verrijking van je relatie, en tenslotte moeten mensen lekker zelf weten hoe ze hun relatie invullen.
pi_77688833
Mensen moeten natuurlijk inderdaad helemaal zelf weten hoe ze hun relatie invullen. Daar ben ik verder ook niet tegen. Maar als je zo weinig jaloezie hebt tov je vriend/vriendin denk ik gewoon niet dat het echte liefde is. Maar dat zijn mijn opvattingen dan maar.
pi_77688848
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen moeten natuurlijk inderdaad helemaal zelf weten hoe ze hun relatie invullen. Daar ben ik verder ook niet tegen. Maar als je zo weinig jaloezie hebt tov je vriend/vriendin denk ik gewoon niet dat het echte liefde is. Maar dat zijn mijn opvattingen dan maar.
dat zijn dan geen beste opvattingen, maar ook dat staat je vrij
pi_77688975
Ja dat vind jij. Zijn genoeg mensen die er hetzelfde over denken als ik.
pi_77689047
Ik vind open relaties altijd een wat vreemd fenomeen. Je wilt je binden, maar toch ook weer niet. Ik heb ook het idee dat als je echt van iemand houdt je helemaal niet met een ander naar bed wilt. Volgens mij is een open relatie niet iets wat een lang leven beschoren is. Uiteindelijk wordt er toch wel iemand jaloers/gekwetst.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')