Ja idd, gewoon eens wat erotiek met z'n 2-en tussen anderen in die sfeer, van daaruit eens een praatje maken met mensen, vanuit dat samen gevoel en dan als alles goed bevalt eens overgaan tot wat gefriemel en gedoe en evt meer als het goed bevalt(niet alles in 1 avond, maar eerst eens gaan kijken en proeven van de sfeer en het daar dan thuis eens over hebben voordat je tot actie over gaat).quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je zin doordrijven is anders ook niet goed voor je relatie.
Bouw het dan op door een keer naar een parenclub te gaan waar je de vinger aan de pols kan houden.
Dus als je meer gevoel voor iemand krijgt betekent dat automatisch dat je hem/haar minder vrij wil laten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef T3rr0r het volgende:
Werkt volgens mij niet, één van de twee gaat altijd wel meer voelen dan de ander en dan begint het gezeik hoor..
Precies. Een open relatie hebben betekent afspraken maken. En juist omdat je weet dat er iets mag en kan gebeuren heb je gewoon altijd bescherming in de buurt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zouden mensen met een open relatie trouwens constant aan het rondneuken zijn (dat lijkt een beetje het idee te zijn) mijn idee is meer dat het af en toe een keer kan gebeurenALS je dan een open relatie hebt, kan ik me nog best voorstellen dat je het niet leuk zou vinden als je partner elke drie dagen een ander zou hebben.
Ik kan er niks aan doen maar ik heb het idee dat je jezelf wat probeert wijs te maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef vader85 het volgende:
Het is ook niet helemaal prettig, maar moet dat dan zo zijn?
Niemand vind het leuk als je vrouw door een ander genomen wordt zonder dat jij er zelf bij bent want dat kan misschien wel leuk zijn. Ik laat het over mijn heen komen, en op dit moment heb ik er minder moeite mee, zolang het onze relatie maar positief of niet gaat beinvloeden, ik gun haar ook een pleziertje. Gaat het onze relatie negatief beinvloeden, dan heeft zij haar kans gehad en vraag ik haar te stoppen, of snel aan onze relatie te werken, doet ze het dan toch niet kan zij de pot op en zoekt ze het maar uit. Ik hoop dat dat niet zo ver hoeft te komen, ik denk het niet want dit is een tijdelijk situatie, en ze wil nog steeds verder met me.
Het is ook niet dat ze elke week buiten de deur mag eten, het gaat hier om een paar keer, en misschien blijft het bij een keer. We willen hierna ook trio's proberen, waar ik wel bij ben. De parenclub vatte ze goed op, maar wij hadden hier al eerder naar gekeken en zag meestal niet zo goede recenties. Ze is ook bezig met erotische verhalen schrijven, en waarvoor zij wil inspiratie opdoen, ook houd ze erg van verrassingen voor mij voor te bereiden maar ik hou niet zo van verrassingen vooral omdat ik het snel door heb, en dan het wil weten. Anders was ik ook niet achter gekomen dat ze bezig was met die erotische verhalen. Dat floepte er uit omdat ik boos was dat ze iets achter hield, en anders deed de laatste tijd, ze wilde het boek geven voor mijn verjaardag.. Later heeft zij mij het eerste verhaal laten lezen, ik had hier nog geen eens om hoeven vragen. Haar eerste verhaal was erg simpel, en was direct too the point, maar misschien zijn de 2e en 3e beter.
Vandaar denk ik ook dat ik even geduld moet hebben en afwachten of zij haar afspraken na gaat komen.
dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:10 schreef Bikersmurf het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar ik heb het idee dat je jezelf wat probeert wijs te maken.
Voor jou hoop ik dat ik het mis heb.
Niemand, nee?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef vader85 het volgende:
Niemand vind het leuk als je vrouw door een ander genomen wordt zonder dat jij er zelf bij bent .
Ja, volmondig ja, elke andere manier levert ellende op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef vader85 het volgende:
Het is ook niet helemaal prettig, maar moet dat dan zo zijn?
da's natuurlijk onzin, echte liefde heeft niks te maken met jaloezie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen al het feit dat het je niets doet dat je vriend/vriendin sekst met iemand anders zegt mijns inziens al genoeg.
kijk, dat is al anders. er is jaloezie, en er is 'het doet me helemaal niks, het kan me allemaal geen reet schelen'.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Vind ik wel. Als jij totaal geen jaloezie voelt wanneer je vriendin gepaald wordt door een andere man klopt er gewoon iets niet vind ik. En das mijn mening.
niet zoals het net gesteld werd,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
Maar jij zegt dat echte liefde niets te maken heeft met jaloezie. Daar ben ik het niet mee eens.
zo dusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen al het feit dat het je niets doet dat je vriend/vriendin sekst met iemand anders zegt mijns inziens al genoeg.
hmm, dat je een open relatie hebt wil niet zeggen dat je niet jaloers bent, ik denk dat iedereen wel wat gezonde jaloezie heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Smart_ass het volgende:
Maar dat is toch in zekere zin zo? Als je het heel erg vindt en jaloers zou zijn als je je vriend/vriendin ziet met iemand anders dan heb je geen open relatie. Dus mensen die een open relatie hebben, hebben geen last van jaloezie neem ik aan.
jij insinueert dat mensen die een open relatie hebben geen goede relatie hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
Maar gezonde jaloezie hebben en het toch toestaan vind ik ook al vrij raar. En dan het elkaar gunnen etc vind ik gewoon rare argumenten. Volgens mij als je echt een goede relatie hebt dan heb je daar niet eens behoefte aan.
dat zijn dan geen beste opvattingen, maar ook dat staat je vrijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen moeten natuurlijk inderdaad helemaal zelf weten hoe ze hun relatie invullen. Daar ben ik verder ook niet tegen. Maar als je zo weinig jaloezie hebt tov je vriend/vriendin denk ik gewoon niet dat het echte liefde is. Maar dat zijn mijn opvattingen dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |