Die ziet zo'n erelidmaatschap waarschijnlijk wel zittenquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 23:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Die ziet zo'n erelidmaatschap waarschijnlijk wel zitten![]()
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
Ze doet het goed vanavond. Ook al ben ik het politiek volstrekt met haar oneens.
Charlie Aptroot doet mij in z'n manier van praten zo erg aan Ed van Thijn denken, trouwens.
Maar inderdaad, die 620.000 stemmen...die blijven haar een beetje naar de bol stijgen.
Ze speelt het enorm goed. De move die ze vandaag gemaakt heeft is geniaal. De druk ligt bij de VVD om haar eruit te kwakken terwijl zij bij elk tv programma rustig haar verhaal kan gaan houden.quote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze heeft het volgens mij gewoon slim gespeeld, beetje schoppen, net over het randje, weggestuurd worden, voor jezelf beginnen en bergen zetels binnenhalen. Nogmaals, ik ben absoluut geen Verdonkfan, maar ik vind dat ze het slim heeft gedaan en zich nu tactisch profileert.
Exactly.quote:Op maandag 17 september 2007 23:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze speelt het enorm goed. De move die ze vandaag gemaakt heeft is geniaal. De druk ligt bij de VVD om haar eruit te kwakken terwijl zij bij elk tv programma rustig haar verhaal kan gaan houden.
Uiteindelijk begint ze natuurlijk een eigen partij en zal ze behoorlijk wat VVD stemmen krijgen.
Ze heeft maar 1 mening en dat is; Macht, macht, macht, macht.quote:Ja maar wat is haar mening
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze met een rol in de schaduw niet kon omgaan. Maar het is wel waar dat na die "cafecoupe" ook echt ALLES wat Verdonk zei op een goudschaaltje werd gewogen. Alles wat eventueel in het nadeel van Rutte kon worden uitgelegd was onmiddelijk voorpaginanieuws.
Zo opereren lijkt me een koorddansact van jewelste.
Ja dat hoorde ik Rita zeggen. idd, een vies spelletje erg gemeen van die Bolkensteinquote:Op maandag 17 september 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Bolkestein heeft natuurlijk echt een vies spelletje gespeeld.
Bolkenstein komt met argumenten. Noem eens goeie argumenten van Verdonk Haaibaaikequote:Op maandag 17 september 2007 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik Rita zeggen. idd, een vies spelletje erg gemeen van die Bolkenstein![]()
Als ze het Nederlandse-taal onderwijs maar niet afschafdt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Rita deed het goed zoals hier meerdere keren is gezegt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze het Nederlandse-taal onderwijs maar niet afschafdt.
Verstandig. Alleen met smilies posten.quote:
Die vliegen elkaar in de haren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:54 schreef hardstylesage het volgende:
Ik denk dat als Verdonk haar eigen partij heeft eindelijk het "gat" opvult tussen de VVD en Wilders. En als die 3 partijen een coalitie kunnen vormen zou dat geweldig zijn voor Nederland.
Zat er een taalfout en weet je niet hoe het wel moet ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:24 schreef Haaibaaike het volgende:
-edit-
Mmm, dan misschien kijken met één oog cq luister met één oor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Toad het volgende:
"Met boze burgers..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |