Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Het liefts heeft ze dat de VVD naar haar pijpen danst. Partijbelang is niet meer relevant voor Rita zo lijkt het. Rita's belang staat voorop.
Ze heeft het volgens mij gewoon slim gespeeld, beetje schoppen, net over het randje, weggestuurd worden, voor jezelf beginnen en bergen zetels binnenhalen. Nogmaals, ik ben absoluut geen Verdonkfan, maar ik vind dat ze het slim heeft gedaan en zich nu tactisch profileert.quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Het liefts heeft ze dat de VVD naar haar pijpen danst. Partijbelang is niet meer relevant voor Rita zo lijkt het. Rita's belang staat voorop.
Jeroen Pauw keek ook vrij gecharmeerdquote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat Paul vanavond lid wordt van de VVD.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best goed zal doen daar, zeker als ze nuchter is.
Ja maar wat is haar meningquote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?
Ik denk ook dat ze met een rol in de schaduw niet kon omgaan. Maar het is wel waar dat na die "cafecoupe" ook echt ALLES wat Verdonk zei op een goudschaaltje werd gewogen. Alles wat eventueel in het nadeel van Rutte kon worden uitgelegd was onmiddelijk voorpaginanieuws.quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn Bolkestijn, Bolkesteijn, Bolkenstein gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Maar ook binnen de VVD bestaan regels. Daar heeft ze zich natuurlijk gewoon aan te houden.quote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?
Die ziet zo'n erelidmaatschap waarschijnlijk wel zittenquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 23:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Die ziet zo'n erelidmaatschap waarschijnlijk wel zitten![]()
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
Ze doet het goed vanavond. Ook al ben ik het politiek volstrekt met haar oneens.
Charlie Aptroot doet mij in z'n manier van praten zo erg aan Ed van Thijn denken, trouwens.
Maar inderdaad, die 620.000 stemmen...die blijven haar een beetje naar de bol stijgen.
Ze speelt het enorm goed. De move die ze vandaag gemaakt heeft is geniaal. De druk ligt bij de VVD om haar eruit te kwakken terwijl zij bij elk tv programma rustig haar verhaal kan gaan houden.quote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze heeft het volgens mij gewoon slim gespeeld, beetje schoppen, net over het randje, weggestuurd worden, voor jezelf beginnen en bergen zetels binnenhalen. Nogmaals, ik ben absoluut geen Verdonkfan, maar ik vind dat ze het slim heeft gedaan en zich nu tactisch profileert.
Exactly.quote:Op maandag 17 september 2007 23:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze speelt het enorm goed. De move die ze vandaag gemaakt heeft is geniaal. De druk ligt bij de VVD om haar eruit te kwakken terwijl zij bij elk tv programma rustig haar verhaal kan gaan houden.
Uiteindelijk begint ze natuurlijk een eigen partij en zal ze behoorlijk wat VVD stemmen krijgen.
Ze heeft maar 1 mening en dat is; Macht, macht, macht, macht.quote:Ja maar wat is haar mening
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze met een rol in de schaduw niet kon omgaan. Maar het is wel waar dat na die "cafecoupe" ook echt ALLES wat Verdonk zei op een goudschaaltje werd gewogen. Alles wat eventueel in het nadeel van Rutte kon worden uitgelegd was onmiddelijk voorpaginanieuws.
Zo opereren lijkt me een koorddansact van jewelste.
Ja dat hoorde ik Rita zeggen. idd, een vies spelletje erg gemeen van die Bolkensteinquote:Op maandag 17 september 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Bolkestein heeft natuurlijk echt een vies spelletje gespeeld.
Bolkenstein komt met argumenten. Noem eens goeie argumenten van Verdonk Haaibaaikequote:Op maandag 17 september 2007 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik Rita zeggen. idd, een vies spelletje erg gemeen van die Bolkenstein![]()
Als ze het Nederlandse-taal onderwijs maar niet afschafdt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Rita deed het goed zoals hier meerdere keren is gezegt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze het Nederlandse-taal onderwijs maar niet afschafdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |