henig anne doanquote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef Rumille het volgende:
Nog wat gedaan in dat dorp van oe?
prima, altied mooi warkquote:Op maandag 5 november 2007 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
maar goat wie nog ne keer met mekaar hen zoep'n?![]()
![]()
dat duurt nog ne set.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef Rumille het volgende:
In juli, als ik 16 ben.
lijkt me toch duidelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
dat duurt nog ne set. = dat duurt nog een tijdje
net zoals met tennisquote:
maakt niet uit johquote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef Rumille het volgende:Ben ook maar een halve tukker. Woon in Twente en praat en gedraag me stads
.
wie bunt d'r ja wa, wie kunt 't wa goodquote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
het is wel jammer dat er steeds minder leu betje plat kunt kuier![]()
wat doe jij nu overdag dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie bunt d'r ja wa, wie kunt 't wa good
ik hang de Beginnend Assistent Accountant uit bij een bedrijf en Eibergenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe jij nu overdag dan?
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef search het volgende:
hele dag beetje luieren en koffie drinken dus
vertelquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:08 schreef Rumille het volgende:
Ik ben verliefd. Maar ik zal haar waarschijnlijk nooit meer zien.
Ik had het niet over zaalvoetbal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:38 schreef Rumille het volgende:
Zaalvoetbal is cool.
JWT!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:02 schreef Rumille het volgende:
HyV3s 1S5 k4t5 g44F!
quote:
quote:
Hoe ik me voel verschilt enorm per dag, ik voel me sowieso altijd kut, alleen soms kut en soms heel erg kut.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem.. bas,
jij bent te moe om naar cafe heen te gaan voor een meet?
Feyenoord was beter, dus eigenlijk hebben wij punt gepikt.quote:
anders gaan we ipv naar cafe naar jouquote:Op zondag 11 november 2007 15:57 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoe ik me voel verschilt enorm per dag, ik voel me sowieso altijd kut, alleen soms kut en soms heel erg kut.
wat is dat voor iets dan?quote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Feyenoord was beter, dus eigenlijk hebben wij punt gepikt.
Ajax - Feyenoord wordt toch mooier.
Net de 2 afleveringen van Avatar gekeken.
Serieus, jullie moeten die echt gaan kijken.
Alsof ik me thuis beter zou voelen dan in een cafe.quote:Op maandag 12 november 2007 09:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders gaan we ipv naar cafe naar jou
[..]
wat is dat voor iets dan?
ojah goedemorgenquote:Op maandag 12 november 2007 10:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof ik me thuis beter zou voelen dan in een cafe.
En goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |