quote:
nou is het wat?quote:
ja joh, is t wat?quote:
hij duurde maar 90 minuten, vonden we wel erg kort, dus zijn we naar Knocked Up geweestquote:
heb ik laatst ook gezien (ga haast elke week wel een keer naar de biosquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind best.
ik ben gisteren met mn vriendin naar de film 1408 geweest. echt een goede horror/thriller. Niet een bloederige kutfilm waar je op de grond ligt van het lachen met al dat bloed. Er zaten echt goede schrik-momenten in. Echt een aanradertje
volgens mijn vriendin was het verfilming van een boek van steven king. en die schrijft goede boeken (zeggen ze) en de verfilmingen zijn vaak ook goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik laatst ook gezien (ga haast elke week wel een keer naar de bios) en vond het ook een goede film
inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mijn vriendin was het verfilming van een boek van steven king. en die schrijft goede boeken (zeggen ze) en de verfilmingen zijn vaak ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |