Ja maar dan moet ik online komen op MSN, en krijg ik weer allemaal busrukkers online die ik ben vergeten te blokkerenquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef Aryon het volgende:
[..]
Handig ja!![]()
Ik moet eerst om 4 uur volleyballen in Beyum en daarna kom ik een keertje denk ik. Of ik moet heel moe zijn, maar het moet wel lukken denk ik.
Ken alleen mensen van Grunn eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik ga wel TheSorrow meeten![]()
![]()
En ik word mooi heen begeleid door Sebasje![]()
Heb ik dat ff goed geregeld.![]()
Als offline weergeven online komenquote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik online komen op MSN, en krijg ik weer allemaal busrukkers online die ik ben vergeten te blokkeren
Nou ja als FB dan niet gata, heb ik de zaterdag mooi vrijom auto's te bekijken. Van mn droomauto staat er welgeteld één te koop in Nederland nu, dus daar een mail naar toe gestuurd.. Scheelt weer gedoe met importeren.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En ik ga jou meeten.... at long f*cking last!![]()
![]()
Sta jij er nog met een bijl?quote:Op maandag 17 september 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
En gaan jullie nog steeds de WC in?
Geil manquote:Op maandag 17 september 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
En gaan jullie nog steeds de WC in?
edit; Gemeenquote:
Ik heb geen hippe MSN.quote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als offline weergeven online komen
Doe ik ook altijd.
quote:
Als ik kom. Want als FB niet komt, ben ik niet meer verplicht te gaan.quote:Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef TheSorrow het volgende:
Nee hoor Alex, ik zal je de hand wel schudden @ de meet, mits je dat aandurft natuurlijk
Yup. Ik had btw nog een tof idee met jou. Maar dat hoor je later wel eensquote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Stiekem ben ik toch een held. *opstijgt met wapperende cape
Vrijdag heb ik en trouwerij in Limburg. Twee dorpjes verderop woont FB. Ik heb een logeerkamer. 1+1+1=3quote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef TheSorrow het volgende:
Je zou dus eventueel alleen voor FB gaan, die al een vriend heeft?
Ik zeg toch niet dat je r gelijk moet neuken? Ik weet niets van een lijstje van mensen die je wilt ontmoeten, t was gewoon een normale vraagquote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik en trouwerij in Limburg. Twee dorpjes verderop woont FB. Ik heb een logeerkamer. 1+1+1=3
En Dribbel_ staat bovenaan op lijstje van mensen die ik wil ontmoeten, zoals je hebt gezien? Je kunt ook leuk contact met vrouwen hebben zonder je piemel er in te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |